Pa oni onda verovatno i ne postoje Ko danas nema fejs on onda i nije sa ove planete ZemljeDusanHY napisao:A šta će oni koji nemaju Facebook stranicu?...groskamper napisao:pisacu jos samo me sad mrzi evo slika na facebooku
https://www.facebook.com/campingclub.sr ... 592&type=1
Putopis - Nemačka - Diseldorf 2013.
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY, admin
Poslednja izmena od igorpet u 07 Sep 2013 17:48, izmenjeno 1 put ukupno.
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Dule stavljaj malo slika i ti sporo mi ide ovo uplaud ,
Dule ima kataloge i imena proizvodjaca, iskreno ja bi samo preprićao razgovore izmedju Admina i Duleta vezano za cenu kvalitet. Ja sam u ovom zivotu siromasan za ponudu koju sam video na sajmu, moja zapazanja su sta je u trendu a od toga sta mogu sebi samoizradom da priustim.
Takodje ovako veliki put u adriatiku sa mercedes sprinter podvozom u odnosu na ducato koji sam ja imao nadgradnjom sa ukupnom duzinom od 7,3m motorom od 110 ks benzin plin mi je vise nego znacila .
Zakljucak vazi samo za mene i moje vidjenjeputovanja :
Ja koristim kamper samo iskljucivo za DVE osobe za mene je samo kombi kamper, dobro sam procenio usao u vise od 20 takvih modela i 100% znam da je za mene taj tip vozila odgovarajuci.
putne brzine su 100-110 km i bez aerodinamickih kocnica koje imaju alkoveni i polugrbavi kamperi ove brzine je moguce postici sa manjim motorima , sto se bitno odrazava na cenu putovanja .
Interesuje me tvoje ideje u izradi namestaja , vodili smo polemiku kolika je razlika u tezini vozila sa namestajem od spera ,iverice i lesonita u odnosu na ultra lake okuma i ...
Dule ima kataloge i imena proizvodjaca, iskreno ja bi samo preprićao razgovore izmedju Admina i Duleta vezano za cenu kvalitet. Ja sam u ovom zivotu siromasan za ponudu koju sam video na sajmu, moja zapazanja su sta je u trendu a od toga sta mogu sebi samoizradom da priustim.
Takodje ovako veliki put u adriatiku sa mercedes sprinter podvozom u odnosu na ducato koji sam ja imao nadgradnjom sa ukupnom duzinom od 7,3m motorom od 110 ks benzin plin mi je vise nego znacila .
Zakljucak vazi samo za mene i moje vidjenjeputovanja :
Ja koristim kamper samo iskljucivo za DVE osobe za mene je samo kombi kamper, dobro sam procenio usao u vise od 20 takvih modela i 100% znam da je za mene taj tip vozila odgovarajuci.
putne brzine su 100-110 km i bez aerodinamickih kocnica koje imaju alkoveni i polugrbavi kamperi ove brzine je moguce postici sa manjim motorima , sto se bitno odrazava na cenu putovanja .
Interesuje me tvoje ideje u izradi namestaja , vodili smo polemiku kolika je razlika u tezini vozila sa namestajem od spera ,iverice i lesonita u odnosu na ultra lake okuma i ...
Ja nemam facebook profil i ne verujem daću ga ikada imati, prosto nemam osećaj da sa bilo kim treba da podelim kad sam bilo šta uradio u životu (promenio gaće ili sl.) Da mi svakodnevno stižu poruke o tome kako su mi "prijtelji" nešto poručili, okačili ili kada im je rođendan.
Možda sam staromodan i to što moj prijatelj rkaže da ako te nema na Facebook-u, Youtobe, ili Google onda i ne postojiš, verovatno je donekle u pravu ali ja sebe svakako svako jutro pogledam u ogledalo i verujte mi ne smeta mi što tako ne postojim.
Slike sa sajma učitavam i biće uskoro.
Možda sam staromodan i to što moj prijatelj rkaže da ako te nema na Facebook-u, Youtobe, ili Google onda i ne postojiš, verovatno je donekle u pravu ali ja sebe svakako svako jutro pogledam u ogledalo i verujte mi ne smeta mi što tako ne postojim.
Slike sa sajma učitavam i biće uskoro.
Manje više Zoran je napisao i postavio sve što se stvarno dalo videti, ja ću pokušati na svoj način da vam dočaram tu fantastiču atmosferu kada na primer boravite na camper parkingu sa 2-3 hiljade kampera (da dobro ste pročitali). Određeni broj tih kampera su postavili izlagači koji tokom sajma borave u njima ali opet broj gostiju i količina luksuznih kampera su zaista fascinantni. O profilu i starosti posetioca sajma je Gross pisao malo više, ali treba uzeti u obzir da bili radni dani pa porodičnih ljudi nije bilo iz opravdanih razloga (rade ljudi).
Bilo je i dosta organizovanih poseta camping klubova i klubova proizvođača.
Pa da krenemo redom.
Stanica za pražnjenje i dopunu kampera.
Gužva i čekanje u redu za pražnjenje
Sanitarni čvor i mesto za večernje okupljanje i druženje, koje se u toku dana pretvara u prodavnicu i pekaru
Neverovatan broj kampera , da bi vam najbolje dočarali morali smo sa krova kampera da fotografišemo i donekle smo uspeli.
Autobus na svaki minut vozi do sajma i nazad, sajam je ogroman a u pored je i Esprit arena, tako da u blizini ima nepreglednih parkinga na kojima takođe ima kampera
u prvom mahu po dolasku smo bilo ubeđeni da se sajam održava na parkingu
Red identičnih Morelo kapera, fabrička ekipa (ili što bi ja voleo da kažem milionče eura u redu)
Nastavak sledi...
Bilo je i dosta organizovanih poseta camping klubova i klubova proizvođača.
Pa da krenemo redom.
Stanica za pražnjenje i dopunu kampera.
Gužva i čekanje u redu za pražnjenje
Sanitarni čvor i mesto za večernje okupljanje i druženje, koje se u toku dana pretvara u prodavnicu i pekaru
Neverovatan broj kampera , da bi vam najbolje dočarali morali smo sa krova kampera da fotografišemo i donekle smo uspeli.
Autobus na svaki minut vozi do sajma i nazad, sajam je ogroman a u pored je i Esprit arena, tako da u blizini ima nepreglednih parkinga na kojima takođe ima kampera
u prvom mahu po dolasku smo bilo ubeđeni da se sajam održava na parkingu
Red identičnih Morelo kapera, fabrička ekipa (ili što bi ja voleo da kažem milionče eura u redu)
Nastavak sledi...
@DusanHY
Potpisujem tvoj zadnji post u vezi facebook-a , nemam šta dodati, sem da i ja nemam niti ću otvoriti svoj nalog
Potpisujem tvoj zadnji post u vezi facebook-a , nemam šta dodati, sem da i ja nemam niti ću otvoriti svoj nalog
Poslednja izmena od sprinter u 07 Sep 2013 19:38, izmenjeno 1 put ukupno.
Atmosfera i novosti sajma
Phenix u klasi cruiser kampera (sve popularnija klasa za kupce sa dubljim džepom), cena 87.000
Dethleffs u klasi XXL cruisera sa dužinom od 9m i cenom od oko 90.000 za osnovni model (a u osnovi ima brdo opreme, pa ne znam šta još može da se doda)
Mali Morelo već od 105.900 !!!
Neismann Bischoff, čista ekskluziva za veoma mali krug srećnika
Poluintegralac, a liči na Kastenwagen. Zanimljivo da su proširivali i kabinu kombija na 2.3m, super izgleda uživo, a inače je ručna izrada i naručuje se i čeka
Novi Hobby dizajn prozora i zad. dela
Za kupce za plićim džepom (u rasponu od 35.000 - 45.000) PLA i Chausson
Bilo je dosta podbrendova velikih proizvođača koji su počeli da rade jeftinije i manje kvalitene kampera, poput Sun Light-a koji priprada Dethleffs grupaciji.
Fankia zaniljiv model za zaniljivim rasporedom u kabini
Dethleffs najniži u klasi samo 2.62 (omogućuje mu nova niskopodna AL-KO šasija)
Zanimljiv izgled Laika Kreos
Što se prikolica tiče novost je da u modu ulazi retro izgled, što po obliku tako i po izgledu materijala koji se koriste. Naime opet je u modi reljefni izgled panela smo što je ovog puta u pitanji GFK plastika.
Prikolice su počel da rastu i u širinu i neretko su široke po 2.5m.
Unutranjosti prikolice su fantastično uređene i izgledaju kao i kamperi od 50-60.000 ali to je ceh koji se mora platiti, pa su cene znatno skočile, tako da se trenutno prikolica nekog renomiranog prizvođača unutrašnje dužine 4,5-5m ne može naći ispod 15.000 eura
LMC daj 12 godina garancije na komponente, postojanost-izgled i boju panela, vodopropustljivost
Kabe vrhunska izrada i cena (Gross se lično uverio)
Nastavak sledi ...
Phenix u klasi cruiser kampera (sve popularnija klasa za kupce sa dubljim džepom), cena 87.000
Dethleffs u klasi XXL cruisera sa dužinom od 9m i cenom od oko 90.000 za osnovni model (a u osnovi ima brdo opreme, pa ne znam šta još može da se doda)
Mali Morelo već od 105.900 !!!
Neismann Bischoff, čista ekskluziva za veoma mali krug srećnika
Poluintegralac, a liči na Kastenwagen. Zanimljivo da su proširivali i kabinu kombija na 2.3m, super izgleda uživo, a inače je ručna izrada i naručuje se i čeka
Novi Hobby dizajn prozora i zad. dela
Za kupce za plićim džepom (u rasponu od 35.000 - 45.000) PLA i Chausson
Bilo je dosta podbrendova velikih proizvođača koji su počeli da rade jeftinije i manje kvalitene kampera, poput Sun Light-a koji priprada Dethleffs grupaciji.
Fankia zaniljiv model za zaniljivim rasporedom u kabini
Dethleffs najniži u klasi samo 2.62 (omogućuje mu nova niskopodna AL-KO šasija)
Zanimljiv izgled Laika Kreos
Što se prikolica tiče novost je da u modu ulazi retro izgled, što po obliku tako i po izgledu materijala koji se koriste. Naime opet je u modi reljefni izgled panela smo što je ovog puta u pitanji GFK plastika.
Prikolice su počel da rastu i u širinu i neretko su široke po 2.5m.
Unutranjosti prikolice su fantastično uređene i izgledaju kao i kamperi od 50-60.000 ali to je ceh koji se mora platiti, pa su cene znatno skočile, tako da se trenutno prikolica nekog renomiranog prizvođača unutrašnje dužine 4,5-5m ne može naći ispod 15.000 eura
LMC daj 12 godina garancije na komponente, postojanost-izgled i boju panela, vodopropustljivost
Kabe vrhunska izrada i cena (Gross se lično uverio)
Nastavak sledi ...
Kastenwagen
Ni sam nisam mogao da zamislim koliko je ovaj tip kamp vozila popularan i koliko ima interesovanja, naime cela jedna hala je bila posvećena ovim vozilima i gotovo da nema proizvođača kampera koji u svoju ponudu nije uvrstio ovaj tip vozila. Cena je po meni diskutabilna jer za oko 40.000 eura koliko koštaju može se kupiti solidan kamper. Međutim dimenzije koje olakšavaju parkiranje i manevrisanje, krutost, povoznost, su argumenti za, pogotovo ako kamper koriste 2 ili 3 osobe.
Adria
Karmann
Possl
Zgrabio ga Gross pa ne pušta
Mercedes Benz Sprinter, fabrički Kastenwagen
Ni sam nisam mogao da zamislim koliko je ovaj tip kamp vozila popularan i koliko ima interesovanja, naime cela jedna hala je bila posvećena ovim vozilima i gotovo da nema proizvođača kampera koji u svoju ponudu nije uvrstio ovaj tip vozila. Cena je po meni diskutabilna jer za oko 40.000 eura koliko koštaju može se kupiti solidan kamper. Međutim dimenzije koje olakšavaju parkiranje i manevrisanje, krutost, povoznost, su argumenti za, pogotovo ako kamper koriste 2 ili 3 osobe.
Adria
Karmann
Possl
Zgrabio ga Gross pa ne pušta
Mercedes Benz Sprinter, fabrički Kastenwagen
Dule, hvala na lepim slikama i informacijama.
- Lesonit ploce (HDF) prosečna težina je oko 850 kg/m3
- Oplemenjena iverica prosečna težina je 650-750 kg/m3
- Sperploce prosečna težina je 450-750 kg/m3
- Okoume je vrsta drveta od koje se takodje prave sperploce odlicnih karakteristika, prosečna težina je 500 kg/m3
Ovde nije problem samo i tezini vec i u cvrstini, savitljivosti i "drzanju spoja" materijala.
Za kampere, i vozila koji proizvode vibracije u pokretu, javljaju se naprezanja, ljuljanja i sl. najprihvatljiviji materijal za namestaj je sperploca, a sperploca od okoume drveta je najbolja zbog najmanje tezine sa najboljim karakteristikama.
Namestaj od iverice ako cesce pomeramo u kuci, ako ljuljamo i sl. on vrlo brzo popusti na spojevima i klima. Zamislite u vozilu kad se to malo rasklima i pocne da skripi
Jedna od najbitnijih karakteristika je čvrstoća, lako se obrađuju,imaju veliku nosivost i stabilnost oblika, koja se postiže unakrsnim slaganjem i lepljenjem furnira,naknadnim brušenjem te završnim nanošenjem fenolnog filma. Inace lepljeno, lamelirano, drvo (to je u stvari sperploca) ima bolje karakteristike od punog drveta iste debljine.
Namestaj od oplemenjene iverice bi trebao da bude tezi oko 40% u odnosu na okoume sperploce (700 kg/m3 naspram 500 kg/m3), sto je prilicno. Osim toga kvalitetnija oplemenjena iverica moze da se nadje samo u 10mm i 18mm tj. mora da se koristi od 18mm a sperploce, za ovu namenu, se koriste od 15mm pa i tu dobijamo dosta na tezini, jer nam ide manje m3 spera u odnosu na ivericu.
Ovo je nesto najkrace i sto sazetije, nadam se da je dovoljno jasno.
Bicu kratak i konkretan da ne kvarim temu (opsirnije ce biti u posebnoj temi):groskamper napisao:Interesuje me tvoje ideje u izradi namestaja , vodili smo polemiku kolika je razlika u tezini vozila sa namestajem od spera ,iverice i lesonita u odnosu na ultra lake okuma i ...
- Lesonit ploce (HDF) prosečna težina je oko 850 kg/m3
- Oplemenjena iverica prosečna težina je 650-750 kg/m3
- Sperploce prosečna težina je 450-750 kg/m3
- Okoume je vrsta drveta od koje se takodje prave sperploce odlicnih karakteristika, prosečna težina je 500 kg/m3
Ovde nije problem samo i tezini vec i u cvrstini, savitljivosti i "drzanju spoja" materijala.
Za kampere, i vozila koji proizvode vibracije u pokretu, javljaju se naprezanja, ljuljanja i sl. najprihvatljiviji materijal za namestaj je sperploca, a sperploca od okoume drveta je najbolja zbog najmanje tezine sa najboljim karakteristikama.
Namestaj od iverice ako cesce pomeramo u kuci, ako ljuljamo i sl. on vrlo brzo popusti na spojevima i klima. Zamislite u vozilu kad se to malo rasklima i pocne da skripi
Jedna od najbitnijih karakteristika je čvrstoća, lako se obrađuju,imaju veliku nosivost i stabilnost oblika, koja se postiže unakrsnim slaganjem i lepljenjem furnira,naknadnim brušenjem te završnim nanošenjem fenolnog filma. Inace lepljeno, lamelirano, drvo (to je u stvari sperploca) ima bolje karakteristike od punog drveta iste debljine.
Namestaj od oplemenjene iverice bi trebao da bude tezi oko 40% u odnosu na okoume sperploce (700 kg/m3 naspram 500 kg/m3), sto je prilicno. Osim toga kvalitetnija oplemenjena iverica moze da se nadje samo u 10mm i 18mm tj. mora da se koristi od 18mm a sperploce, za ovu namenu, se koriste od 15mm pa i tu dobijamo dosta na tezini, jer nam ide manje m3 spera u odnosu na ivericu.
Ovo je nesto najkrace i sto sazetije, nadam se da je dovoljno jasno.
Osim proizvođača kamp vozila na sajmu su se predstavili i proizvođači komponenti i opreme.
Meni je najzanimljivije bilo na štandovima proizvođača vozila koji predstavili specijalne šasije, kao i AL-KO koji je izložio novu niskopodnu šasiji.
Mercedes-Benz, poređenje obične šasije za nadgradnju i specijalne šasije prilagođene kamp kamperima
Fiat Ducato
Iveco Daily
Iveco EuroCargo
niži zadnji deo šasije za vozila takozvanom garažom
Niskopodna AL-KO šasija u verziji s vazdušnim jastucima razlika u visini u odnosu na fabričku šasiju je 20cm, vrlo lepo poređenje.
Slična AL-KO šasija specijalno pripremljna za Hymer integralce
E sad svako normalan bi pomislio da su niskopodne šasije napravljene da bi se smanjila visina vozila, elem
Novi trend u gradnji klasičnih kampera je u duplom podu, kamper raste u visinu 10-20cm, na ulazu se dodaje još 1-2 stepenika, montira se konstrukcija za dupli pod, i u prostor između se može smestiti sve od tankova za vodu, gasnih tankova, agregata, el. blokova, akumulatora.... Do sada je to rešenje bilo primenljivo isključivo kod velikih integralaca ali je sada moguće i kod klasičnih kampera srednje i niže klase.
Na ovoj slici se može videti razlika u visini
Nastavak sledi ...
Meni je najzanimljivije bilo na štandovima proizvođača vozila koji predstavili specijalne šasije, kao i AL-KO koji je izložio novu niskopodnu šasiji.
Mercedes-Benz, poređenje obične šasije za nadgradnju i specijalne šasije prilagođene kamp kamperima
Fiat Ducato
Iveco Daily
Iveco EuroCargo
niži zadnji deo šasije za vozila takozvanom garažom
Niskopodna AL-KO šasija u verziji s vazdušnim jastucima razlika u visini u odnosu na fabričku šasiju je 20cm, vrlo lepo poređenje.
Slična AL-KO šasija specijalno pripremljna za Hymer integralce
E sad svako normalan bi pomislio da su niskopodne šasije napravljene da bi se smanjila visina vozila, elem
Novi trend u gradnji klasičnih kampera je u duplom podu, kamper raste u visinu 10-20cm, na ulazu se dodaje još 1-2 stepenika, montira se konstrukcija za dupli pod, i u prostor između se može smestiti sve od tankova za vodu, gasnih tankova, agregata, el. blokova, akumulatora.... Do sada je to rešenje bilo primenljivo isključivo kod velikih integralaca ali je sada moguće i kod klasičnih kampera srednje i niže klase.
Na ovoj slici se može videti razlika u visini
Nastavak sledi ...
Evo još neka zanimljiva slika i neću više (da vas ne gušim preterano)
Off Road 4x4 poligon
4-oro stubna prenosna dizalica do 6 tona
Kao iz filma, ručna izrada, šper - epoksi
Lego igraonica na Dethleffs štandu
Šta se krije iza zidova - HYMER integralac
Honda na gas
Zoki testira svoje mogućnosti
Made in USA
Toliko od mene.
Off Road 4x4 poligon
4-oro stubna prenosna dizalica do 6 tona
Kao iz filma, ručna izrada, šper - epoksi
Lego igraonica na Dethleffs štandu
Šta se krije iza zidova - HYMER integralac
Honda na gas
Zoki testira svoje mogućnosti
Made in USA
Toliko od mene.
Testira AL-KO sistem kontrole visine u zavisnosti od opterećenja vozila.mustang napisao:Šta ovo Zoki testira?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v ... [/youtube]
Ali pošto je on slušao uptstva plavuše, verovatno će napisati kako funkcioniše i kakvi su utisci (uopšte).