Samogradnja na bazi Iveco Daily
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
Zoki verovao ti ili ne od 01.02.2013. nije atestirana nijedna samogradnja prikolice, šlep službe ... Postoje prepravke na vozilima koje su rađene u tom periodu ali sigurno nisu atesirane i voze se kako su i do sada bile registrovane.
Ema Knić ili Emamobil je druga priča, to je gotov proizvod koji će se verovatno homologirati za serijsku proizvodnju.
Ema Knić ili Emamobil je druga priča, to je gotov proizvod koji će se verovatno homologirati za serijsku proizvodnju.
Na žalost uglavnom je tako. Dupli točkovi nazad su uglavnom za veće terete. Ja gledam Iveco Daily 35 c 13 koji ima duple točkove nazad. Ukupna dozvoljena masa mu je 3690kg, vozi se sa C kategorijom, ali meni to nije bitno jer imam sve kategorije. Bitnije mi je da ne mora da ima tahograf, ali samo ako je registrovan na fizičko lice, odnosno za sopstvene potrebe. Ja insistiram na zadnjoj vuči, zbog motocikla koji vozim nazad, pa na sadašnjem kamperu dolazi do proklizavanja uzbrdo (uglavnom kada je mokro, ili ima peska na putu). Potrebno je uvek proveriti, kod Iveka oznaka 35 je oznaka za 3,5 tone - gore dole. Ima sa običnim točkovima i registrovan je na 3500 kg itd...
Naravno ima i drugih, i boljih firmi od Iveca, ali zadnju vuču ima samo mercedes Sprinter i WW (ne znam tačan naziv), ostali su uglavnom sa prednjom vučom.
Naravno ima i drugih, i boljih firmi od Iveca, ali zadnju vuču ima samo mercedes Sprinter i WW (ne znam tačan naziv), ostali su uglavnom sa prednjom vučom.
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Iskreno razmišljao sam o ovom:
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... 0_s_daily/
ali sam našao bolji, doduše i nešto skuplji.
Groš ovaj što si dao link je iskreno mnogo ružan (po meni ružniji od mog sadašnjeg kampera). To nije najveći problem. Ja inače volim benizince, međutim sad prave velike probleme sa atestom za plin. Pitanje je da li je isplativo. Stari dizeli (kao moj) rade sa klasičnim boš pumpama pa troše dosta. Novi dizeli rade sa novim sistemom i kompijuterski ubacivanim gorivom, pa su znatno smanjili potrošnju i povećali snagu, trenutno je ovo odlično rešenje
Ja sutra idem da gledam Iveco, javiću šta sam uradio
Pozz
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... 0_s_daily/
ali sam našao bolji, doduše i nešto skuplji.
Groš ovaj što si dao link je iskreno mnogo ružan (po meni ružniji od mog sadašnjeg kampera). To nije najveći problem. Ja inače volim benizince, međutim sad prave velike probleme sa atestom za plin. Pitanje je da li je isplativo. Stari dizeli (kao moj) rade sa klasičnim boš pumpama pa troše dosta. Novi dizeli rade sa novim sistemom i kompijuterski ubacivanim gorivom, pa su znatno smanjili potrošnju i povećali snagu, trenutno je ovo odlično rešenje
Ja sutra idem da gledam Iveco, javiću šta sam uradio
Pozz
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
I ja imam utisak (i sigurno je tako) da je gore uzak. Međutim gore će da bude skroz postavljen sa ormarima, nešto mora da se žrtvuje.
Ja sam se prvo "zalepio" za ovaj. Pristupačna cena, ima termoking i izolaciju, skoro sve što želim od kombija:
http://www.mojauto.rs/polovni-kombi/126 ... Y_2002_god
Problem je: nema tehnički, a to je u Hr teže uraditi nego kod nas, samim tim i transport je složeniji. Nema akomulator, pa prijatelj iz Zagreba nije mogao da isproba da li i kako radi, sama firma za prodaju prilično neljubazna - mi ne znamo , ne može, morate pogledati, uraditi tehnički ili šlep, platiti PDV... Nešto mi uslovi nisu najjasniji (doduše i ne bavim se uvozom vozila).
Kada sve saberem za sada je izbor pao na ovaj:
http://www.mojauto.rs/polovni-kombi/134 ... 3_2002_god
Sutra ga gledam, pa možda i kupim
Ja sam se prvo "zalepio" za ovaj. Pristupačna cena, ima termoking i izolaciju, skoro sve što želim od kombija:
http://www.mojauto.rs/polovni-kombi/126 ... Y_2002_god
Problem je: nema tehnički, a to je u Hr teže uraditi nego kod nas, samim tim i transport je složeniji. Nema akomulator, pa prijatelj iz Zagreba nije mogao da isproba da li i kako radi, sama firma za prodaju prilično neljubazna - mi ne znamo , ne može, morate pogledati, uraditi tehnički ili šlep, platiti PDV... Nešto mi uslovi nisu najjasniji (doduše i ne bavim se uvozom vozila).
Kada sve saberem za sada je izbor pao na ovaj:
http://www.mojauto.rs/polovni-kombi/134 ... 3_2002_god
Sutra ga gledam, pa možda i kupim
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Hvala druže, znam i to je ona neugodnost o kojoj sam pričao, ali proširiću ležaj naslonom od klupe, pa malo dijagonalno, šta da se radi (ja sam visok tačno 1,8m mojima to neće biti problem, osim meni)DusanHY napisao:Lio , danas mi u servisu bio povišeni Daily 2004 i merio sam širinu kombija na visini od 1,2 m u zadnjem delu (gde planiraš boks) i ispada da ima jedva nekih 1.8 m u širini.
Ma ja bih probio vratanca, pa nek se noge lade prirodnolio napisao:... znam i to je ona neugodnost o kojoj sam pričao, ali proširiću ležaj naslonom od klupe, pa malo dijagonalno, šta da se radi (ja sam visok tačno 1,8m mojima to neće biti problem, osim meni)
Ovaj Iveco koji ides da gledas ne deluje lose, samo ne videh da ima klimu... u svakom slucaju srecno.