Razrada ideje o samogradnji na bazi Mercedesa 308 maxi postk
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
Podstaknut Grosovom uspešnom samogradnjom, kao i njegovim predlogom za ovu 308-icu, poslednjih nedelja uporno razrađujem detalje i skupljam informacije. Zbog ovog sam opterećivao malo i druge teme, pa sam rešio da otvorim temu o ovoj samogradnji, kao i da tu razmenimo iskustva šta je potrebno, a šta ne.
Mnogo polemika smo vodili o uređajima, korisnosti itd.. pa ću probati u narednim postovima da napravim neke spiskove onoga šta ja želim (dobar deo mi je Boss već revidirao).
Da bi bilo koji rad bio ozbiljan i uspešan mora se krenuti od idejnog prijekta. Pre idejnog projekta svakako je potrebno uraditi analizu želja potreba i mogućnosti. Ovo savatujemo i sami svakome ko želi da kupi neko od vozila za kampovanje ili prikolicu.
Ja ću krenuti ovim redom: Moja porodica je tročlana. Sin koji sada ima 16. g. verovatno će za koju godinu ispasti iz postave, ali ga ipak moram računati. Ovaj način turizma je specifičan, ali ga moja porodica i ja obožavamo. Namera nam je da nastavimo tako, letovanja, putovanja itd... Dodao bih još i vikend skijanja, ali i obilazak okolnih zemalja i gradova. I do sada sam sa sobom vozio neki motocikl, pa to nameravam i nadalje. Na mom C25 sam uvideo neke prednosti, ali i neke mane. Jedna od glavnih je prednja vuča (opterećujem kamper nazad motociklom), kao i neke druge. Budžet mi je limitiran prodajom sadašnjeg kampera, malo ušteđevine i po potrebi manji kredit (i ja i supruga radimo u državnim firmama, a država i nije previše izdašna), sve u svemu 10000 + nešto. Nije mnogo, ali cena 308 maxi nije velika i nadam se da ću se uklopiti, pa bar sa pauzama (naredne godine klima i tenda itd...).
Razumem se dovoljno u tehniku, iz hobija dosta toga radim sam. Ipak lepo je čuti različita mišljenja, pa tek onda doneti odluku (uvek ima neko ko ima više iskustva ili znanja)
Namera mi je da do kraja godine kupim vozilo, a preko zime i proleća ga dovedem u stanje za putovanja.
Što se sređivanja tiče moje želje su: povišen stalno namešten krevet u zadnjem delu za dvoje (ispod njega boks - malo mi je bilo nepraktično da se često penjem na krov gde mi je sada kofer); Krevet iznad kabine za jednu osobu; Stalno namešten dnevni boravak (samo eventualno, kao pomoćni ležaj); WC sa kupatilom; kuhinja sa većim frižiderom (već sam negde pisao da me ne opterećuje hrana, ali je problem ohladiti veću količinu vode, sokova, piva) - za ovo sam već našao rešenje, biće 100-150 l plinski made in Pirot (oko 250 E); agregat sa elektrostarterom (da se uključuje iz kabine), dao sam link za jedan po meni za sada najpovoljniji itd... Doći će i ostalo, ali idemo redom
Veličina sanduka kod Maxija je 4,25m sa 2 ili 1,90m pa sam nacrt pravio na osnovu toga
A nakon pakovanja unutrašnjosti želeo bih da na kraju ispadno ovako (ovo je fotomontaža):
Ostalo ćemo u drugim postovima, spisak potrebne opreme itd...
Mnogo polemika smo vodili o uređajima, korisnosti itd.. pa ću probati u narednim postovima da napravim neke spiskove onoga šta ja želim (dobar deo mi je Boss već revidirao).
Da bi bilo koji rad bio ozbiljan i uspešan mora se krenuti od idejnog prijekta. Pre idejnog projekta svakako je potrebno uraditi analizu želja potreba i mogućnosti. Ovo savatujemo i sami svakome ko želi da kupi neko od vozila za kampovanje ili prikolicu.
Ja ću krenuti ovim redom: Moja porodica je tročlana. Sin koji sada ima 16. g. verovatno će za koju godinu ispasti iz postave, ali ga ipak moram računati. Ovaj način turizma je specifičan, ali ga moja porodica i ja obožavamo. Namera nam je da nastavimo tako, letovanja, putovanja itd... Dodao bih još i vikend skijanja, ali i obilazak okolnih zemalja i gradova. I do sada sam sa sobom vozio neki motocikl, pa to nameravam i nadalje. Na mom C25 sam uvideo neke prednosti, ali i neke mane. Jedna od glavnih je prednja vuča (opterećujem kamper nazad motociklom), kao i neke druge. Budžet mi je limitiran prodajom sadašnjeg kampera, malo ušteđevine i po potrebi manji kredit (i ja i supruga radimo u državnim firmama, a država i nije previše izdašna), sve u svemu 10000 + nešto. Nije mnogo, ali cena 308 maxi nije velika i nadam se da ću se uklopiti, pa bar sa pauzama (naredne godine klima i tenda itd...).
Razumem se dovoljno u tehniku, iz hobija dosta toga radim sam. Ipak lepo je čuti različita mišljenja, pa tek onda doneti odluku (uvek ima neko ko ima više iskustva ili znanja)
Namera mi je da do kraja godine kupim vozilo, a preko zime i proleća ga dovedem u stanje za putovanja.
Što se sređivanja tiče moje želje su: povišen stalno namešten krevet u zadnjem delu za dvoje (ispod njega boks - malo mi je bilo nepraktično da se često penjem na krov gde mi je sada kofer); Krevet iznad kabine za jednu osobu; Stalno namešten dnevni boravak (samo eventualno, kao pomoćni ležaj); WC sa kupatilom; kuhinja sa većim frižiderom (već sam negde pisao da me ne opterećuje hrana, ali je problem ohladiti veću količinu vode, sokova, piva) - za ovo sam već našao rešenje, biće 100-150 l plinski made in Pirot (oko 250 E); agregat sa elektrostarterom (da se uključuje iz kabine), dao sam link za jedan po meni za sada najpovoljniji itd... Doći će i ostalo, ali idemo redom
Veličina sanduka kod Maxija je 4,25m sa 2 ili 1,90m pa sam nacrt pravio na osnovu toga
A nakon pakovanja unutrašnjosti želeo bih da na kraju ispadno ovako (ovo je fotomontaža):
Ostalo ćemo u drugim postovima, spisak potrebne opreme itd...
Poslednja izmena od lio u 14 Avg 2012 15:00, izmenjeno 1 put ukupno.
Zdravo "lio"!
Zadnjih dana su pokrenute neke teme gde nisam mogao da se suzdrzim a da se ne javim mada i sam imam utisak da ves previse pisem. Treba i drugi da malo daju svoja misljenja. Drago mi je da te je uhvatila ta "groznica" oko novog kampera i da se toliko angazujes. Nesumnjam da ces istrajati i napraviti ono sto zelis.
Necu mnogo da se uplicem za sada u tvoj projekat (mada sam siguran da ces na kraju kojesta izmeniti) da bi i drugi mogli bez uticaja da daju svoje ideje. Ipak ima nesto u "osnovi" sto bi (bar ja tako mislim) trebalo da razmislis.
Predpostavljam da je kabina upravo to sto te je navelo na odluku za to vozilo. I upravo tu kabinu nameravas toliko da prepravis, (iseces, zakrpis, nazovi kako hoces) mislim na ulazna vrata i Alkoven (deo iznad kabine) da sumnjam da se to isplati. Ako zelis sve to tehnicki i opticki tako lepo da izvedes kako si naslikao, a da ti pritom nemas nedostataka u izolaciji i stabilnosti konstrukcije kabine, kostace te vise nego da pravis potpuno novi sendvic i sklapas novu kabinu. To sve da se isece i iskrpi (izvini sto moram opet tako da na zovem) sigurno nece dovesti do rezultata koje ocekujes. Iznenadices se ako pocnes u tom smeru da radis!
Ja jesam "perfekcionista" i mozda ocekujem previse, sto znaci da treba da bude sve perfektno, cak i tamo gde se nevidi. Zato, ukoliko su i tvoja ocekivanja tako visoka, onda treba jos da razmislis pre nego sto sa poslom krenes. Mislim da ako se vec odlucis za tu kabinu, treba da iskoristis sve njene prednosti i pogodnosti koje ti ona pruza i samim tim ustedi novac koji mozes u nesto drugo na kamperu da investiras. Moju podrsku imas u svakom slucaju. Mogu jos puno da ti napisem ali polako, interesuje me sta i drugi misle.
Pozz................
Zadnjih dana su pokrenute neke teme gde nisam mogao da se suzdrzim a da se ne javim mada i sam imam utisak da ves previse pisem. Treba i drugi da malo daju svoja misljenja. Drago mi je da te je uhvatila ta "groznica" oko novog kampera i da se toliko angazujes. Nesumnjam da ces istrajati i napraviti ono sto zelis.
Necu mnogo da se uplicem za sada u tvoj projekat (mada sam siguran da ces na kraju kojesta izmeniti) da bi i drugi mogli bez uticaja da daju svoje ideje. Ipak ima nesto u "osnovi" sto bi (bar ja tako mislim) trebalo da razmislis.
Predpostavljam da je kabina upravo to sto te je navelo na odluku za to vozilo. I upravo tu kabinu nameravas toliko da prepravis, (iseces, zakrpis, nazovi kako hoces) mislim na ulazna vrata i Alkoven (deo iznad kabine) da sumnjam da se to isplati. Ako zelis sve to tehnicki i opticki tako lepo da izvedes kako si naslikao, a da ti pritom nemas nedostataka u izolaciji i stabilnosti konstrukcije kabine, kostace te vise nego da pravis potpuno novi sendvic i sklapas novu kabinu. To sve da se isece i iskrpi (izvini sto moram opet tako da na zovem) sigurno nece dovesti do rezultata koje ocekujes. Iznenadices se ako pocnes u tom smeru da radis!
Ja jesam "perfekcionista" i mozda ocekujem previse, sto znaci da treba da bude sve perfektno, cak i tamo gde se nevidi. Zato, ukoliko su i tvoja ocekivanja tako visoka, onda treba jos da razmislis pre nego sto sa poslom krenes. Mislim da ako se vec odlucis za tu kabinu, treba da iskoristis sve njene prednosti i pogodnosti koje ti ona pruza i samim tim ustedi novac koji mozes u nesto drugo na kamperu da investiras. Moju podrsku imas u svakom slucaju. Mogu jos puno da ti napisem ali polako, interesuje me sta i drugi misle.
Pozz................
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Ima leka za "perfekcionista" to se resava sa 40-50000 evrica
Poenta da covek oce da promeni svoje vozilo i ponovi sa boljim i sa iskustvom koje je stekao KORISTECI KAMPER siguran sam da zna sta mu je ciniti a nije ni maloletan...
Lio u ponudi ovih sprintera video sam da postoji i maxi verzija dali si racunao na tu duzinu ostalo nije problem sva sitna i druga oprema se takodje mogu naci na e bay .de nadji nekog naseg u zemlji Nemackoj nek prima robu za tebe i eto jeftinog resenja a da tehnicki ne zaostajes .
Boss je u pravu u mnogo cemu ali zivot je kratak da se ceka da nakupimo onu cifru potrebnu za "perfekcionistu" pa mozda ti ovakva odluka ucini da sledece godine provedes u velikom zadovoljstvu koristeci upravo kamper koji si sam sebi nacinio .
Pozdrav i podrska
Poenta da covek oce da promeni svoje vozilo i ponovi sa boljim i sa iskustvom koje je stekao KORISTECI KAMPER siguran sam da zna sta mu je ciniti a nije ni maloletan...
Lio u ponudi ovih sprintera video sam da postoji i maxi verzija dali si racunao na tu duzinu ostalo nije problem sva sitna i druga oprema se takodje mogu naci na e bay .de nadji nekog naseg u zemlji Nemackoj nek prima robu za tebe i eto jeftinog resenja a da tehnicki ne zaostajes .
Boss je u pravu u mnogo cemu ali zivot je kratak da se ceka da nakupimo onu cifru potrebnu za "perfekcionistu" pa mozda ti ovakva odluka ucini da sledece godine provedes u velikom zadovoljstvu koristeci upravo kamper koji si sam sebi nacinio .
Pozdrav i podrska
Drage kolege, ovu temu sam i započeo kako bi razmenili iskustva za i protiv, kao i potrebno nepotrebno, pa bih želeo da tako i nastavimo. Prilično sam samouveren u sve što ja radim, a moj stav je da sam funkcionalista, ne tražeći funkciju u preduzeću, već gledajući da sve što radim, inovišem, prepravljam, bude maksimalno funkcionalno. To možda nije perfekcionistički potpuno (uvek može bolje), ali je veoma upotrebljivo i kvalitetno. Iz tog razloga sam ubeđen da ću i ovo seckanje odraditi kvalitetno, funkcionalno, i sa dovoljno lepim estetskim elementom. Već sam naglasio da ću većinu radova raditi sam (imam dosta alata), a u izradi bi trebalo da budu dva vozila istovremeno.
Za Grosa: Ovaj na slici je upravo MAXI dužine sanduka 4,25 veći nisam našao. Ima vremena pa ću tražiti. Inače zaista cenim tvoju samogradnju i mislim da si urado odlično. Nadam se da kada počneš sa idejama za svoj novi kamper postaviš temu i prikažeš tvoje ideje.
Kupovinu vozila i opreme bi trebao da nam završi ddrugar koji u Nemačkoj ima mehaničarsku radionicu.
Zidove iznutra mislim da obložim dodatnim stirodurom od 2 cm, prvo da ih zalepim (za ovu svrhu odlično služi pur pena za stiropor - ovo sam već isprobao) sa svih strana, zatim po tome jednostavnim sečenjem razvučem svu potrebnu instalaciju (struju 12 i 220, plin, vodu), i na kraju obložim. Pitanje je koji bi materijal bio dobar za oblaganje?
Imam još jedno pitanje za iskusne: Ova vozila imaju vebasto grejanje, da li je potrebno i koje dodatno plinsko preporučujete? Ja mislim da treba i u planu mi je da ga ugradim.
Da me ne shvatite pogrešno da sve znam - struja, plin itd..., ja uglavnom od svega znam pomalo, o tehnici malo više. Bossa ne poznajem lično, a oni koji me znaju, znaju da sam u stvari običan forenzičar, ali mi je za taj posao bilo potrebno dosta široko znanje o tehnici. Iz iskustva znam kakvu štetu mogu da naprave struja, plin, neispravni spojevi, loše konstrukcije. Neću vas zamarati sa tim.
Pozdrav i hvala na komentarima i savetima
Za Grosa: Ovaj na slici je upravo MAXI dužine sanduka 4,25 veći nisam našao. Ima vremena pa ću tražiti. Inače zaista cenim tvoju samogradnju i mislim da si urado odlično. Nadam se da kada počneš sa idejama za svoj novi kamper postaviš temu i prikažeš tvoje ideje.
Kupovinu vozila i opreme bi trebao da nam završi ddrugar koji u Nemačkoj ima mehaničarsku radionicu.
Zidove iznutra mislim da obložim dodatnim stirodurom od 2 cm, prvo da ih zalepim (za ovu svrhu odlično služi pur pena za stiropor - ovo sam već isprobao) sa svih strana, zatim po tome jednostavnim sečenjem razvučem svu potrebnu instalaciju (struju 12 i 220, plin, vodu), i na kraju obložim. Pitanje je koji bi materijal bio dobar za oblaganje?
Imam još jedno pitanje za iskusne: Ova vozila imaju vebasto grejanje, da li je potrebno i koje dodatno plinsko preporučujete? Ja mislim da treba i u planu mi je da ga ugradim.
Da me ne shvatite pogrešno da sve znam - struja, plin itd..., ja uglavnom od svega znam pomalo, o tehnici malo više. Bossa ne poznajem lično, a oni koji me znaju, znaju da sam u stvari običan forenzičar, ali mi je za taj posao bilo potrebno dosta široko znanje o tehnici. Iz iskustva znam kakvu štetu mogu da naprave struja, plin, neispravni spojevi, loše konstrukcije. Neću vas zamarati sa tim.
Pozdrav i hvala na komentarima i savetima
Poslednja izmena od lio u 14 Avg 2012 20:31, izmenjeno 1 put ukupno.
Lio par saveta,ako dozvoljavaš čisto radi bolje organizacije prostora predlažem sledeće:
- Izbegavaj krevet iznad kabine jer zahteva mnogo prepravki, a samim tim i dosta vremena ćeš izgubiti u samom radu, krpljenje, gitovanje, priprema, farbanje. Radio sam to kod mene (morao sam jer sam prepravljao prikolicu)i veruj mi koji god materijal da odabereš (kod mene je lim 0.8mm) oduzima dosta vremena, ostavi lepo onaj sanduk iznad kabine i prepravi ga u veliki "štek". Nadgradnja koju prepravljaš je obična kutija sa profilima i sendvič panelima pa se bojim ako kreneš u tu prepravku da ćeš i konstrukcijski morati dosta da menjaš
- Krevet u zadnjem delu prepravi u krevet na sprat (ako imaš dvoje dece) 190x90 i tako ćeš dobiti na dodatnoj dužini u prostoru da sedeću П garnituru produžiš i da po potrebi možeš da pretvoriš u veliki ležaj (190x140).
-Ispod kreveta na sprat obavezno sa bočne strane otvori vrata za garažu koja će imati visinu čak i za skuter ako se donji krevet rotirta po vertikali.
- Obavezno u kupatilu odvoj tuš kabinu.
- Ne štedi na prozorima bar 3 bočna i 2 krovna.
- Ostavi bočna klizna vrata (velik i lak ulaz) i stavi prozor - staklo na ista.
Prepravka ovakvog vozila dozvoljava ti da ne menjaš spoljašnost, ofarbaj je (ukoliko želiš) ili odradi nekim folijama, ali opet ti napominjem - gledaj da sebi ne praviš dodatni posao, kako bi uštedeo sredstva i uložio ih u nešto pametnije i brže završio svoj projekat.
Ako nešto treba tu sam zovi pitaj,... ma sve šta treba.
- Izbegavaj krevet iznad kabine jer zahteva mnogo prepravki, a samim tim i dosta vremena ćeš izgubiti u samom radu, krpljenje, gitovanje, priprema, farbanje. Radio sam to kod mene (morao sam jer sam prepravljao prikolicu)i veruj mi koji god materijal da odabereš (kod mene je lim 0.8mm) oduzima dosta vremena, ostavi lepo onaj sanduk iznad kabine i prepravi ga u veliki "štek". Nadgradnja koju prepravljaš je obična kutija sa profilima i sendvič panelima pa se bojim ako kreneš u tu prepravku da ćeš i konstrukcijski morati dosta da menjaš
- Krevet u zadnjem delu prepravi u krevet na sprat (ako imaš dvoje dece) 190x90 i tako ćeš dobiti na dodatnoj dužini u prostoru da sedeću П garnituru produžiš i da po potrebi možeš da pretvoriš u veliki ležaj (190x140).
-Ispod kreveta na sprat obavezno sa bočne strane otvori vrata za garažu koja će imati visinu čak i za skuter ako se donji krevet rotirta po vertikali.
- Obavezno u kupatilu odvoj tuš kabinu.
- Ne štedi na prozorima bar 3 bočna i 2 krovna.
- Ostavi bočna klizna vrata (velik i lak ulaz) i stavi prozor - staklo na ista.
Prepravka ovakvog vozila dozvoljava ti da ne menjaš spoljašnost, ofarbaj je (ukoliko želiš) ili odradi nekim folijama, ali opet ti napominjem - gledaj da sebi ne praviš dodatni posao, kako bi uštedeo sredstva i uložio ih u nešto pametnije i brže završio svoj projekat.
Ako nešto treba tu sam zovi pitaj,... ma sve šta treba.
Dušane hvala na komentarima, očekujem ih i nadalje. Ja imam jedno dete (napisao sam gore), ali se bez tog kreveta iznad kabine vraćam na staro što već imam - malo noviji, malo lepši izgled od sadašnjeg, možda malo brži, sa mnogo skupljom registracijom. Registracija za ovaj je oko 44000 dinara, a za moj 14000. Jednostavno neisplativo. Ja ne vozim skutere, ali zato imam nekoliko motora. Ove godine sam u Grčku sa sobom vozio sinovu Hondu Varadero 125, što ne staje u boks, a zadnji krevet želim podignut da bih tu stavio ležaljke, stolice itd... Moja želja za promenom kampera je upravo iz razloga da imam dva stalno nameštena ležaja (za nas troje) i jedan stalno namešten sto (dnevni boravak). Ovaj sadašnji osim starosti je apsolutno funkcionalan, sve radi, a i dosta toga sam dodao. Na motoru sam uradio ful generalnu pre 4 godine i nemam nikakav problem sa njim, osim još jednog stalno nameštenog kreveta, tj dužina stambenog dela od 1 m. koja mi fali.
Za pivo se apsolutno slažem. PK - BG 250 km, mojim R1100RS dolazim možda i pre Vas
Za pivo se apsolutno slažem. PK - BG 250 km, mojim R1100RS dolazim možda i pre Vas
Poslednja izmena od lio u 14 Avg 2012 21:40, izmenjeno 1 put ukupno.
Lio
Što se dodatne izolacije tiče mislim da ti nije potreba jer kako sam rekao radi se o sendvič panelima koji su dovoljno debeli (mislim da su čak deblji i od stranica kamp prikolce). Ukoliko želiš da obložiš stirudurom onda preko moraš da stavljaš lesonit (najtanji da ne bi gubio u prostoru i ima ga u raznim bojama i lako se održava) za čije postavljanje moraš da nađeš rešenje kako ti se ne bi videli šrafovi.
A ako ne stavljaš dodatnu izolaciju bočne stranice jednostavo oblepi nekom salopljivom folijom ili pripremi i jednostano oboj stranice.
Webasto je odlično rešenje jer kao prvo koristi gorivo pogonskog agregata i ne troši puno, odlično greje ali treba videti koji je model i za koju zapreminu prostora je predviđen. Pošto se radi o poštariskim kombijima u kojima je predviđeno da se radi i u prostoru koji prepravljaš, verovatno će taj Webasto biti dovoljan za grejanje celog kampera.
Ono na šta želim da ti skrenem pažnu, a već sam pisao o tome je mala snaga motora, a kad se tome doda da je bar 90% tih vozla sa automatskim menjačem, moraš da povedeš računa o ukupnoj težini. I na to kako će se to vozilo ponašati pri ubrzanjima i na uzbrdicama (ovo prevashodno napominjem zbog potrošnje goriva).
Ali pošto se radi o Sprinteru valjda će i naš Sprinter da kaže po koju.
Što se dodatne izolacije tiče mislim da ti nije potreba jer kako sam rekao radi se o sendvič panelima koji su dovoljno debeli (mislim da su čak deblji i od stranica kamp prikolce). Ukoliko želiš da obložiš stirudurom onda preko moraš da stavljaš lesonit (najtanji da ne bi gubio u prostoru i ima ga u raznim bojama i lako se održava) za čije postavljanje moraš da nađeš rešenje kako ti se ne bi videli šrafovi.
A ako ne stavljaš dodatnu izolaciju bočne stranice jednostavo oblepi nekom salopljivom folijom ili pripremi i jednostano oboj stranice.
Webasto je odlično rešenje jer kao prvo koristi gorivo pogonskog agregata i ne troši puno, odlično greje ali treba videti koji je model i za koju zapreminu prostora je predviđen. Pošto se radi o poštariskim kombijima u kojima je predviđeno da se radi i u prostoru koji prepravljaš, verovatno će taj Webasto biti dovoljan za grejanje celog kampera.
Ono na šta želim da ti skrenem pažnu, a već sam pisao o tome je mala snaga motora, a kad se tome doda da je bar 90% tih vozla sa automatskim menjačem, moraš da povedeš računa o ukupnoj težini. I na to kako će se to vozilo ponašati pri ubrzanjima i na uzbrdicama (ovo prevashodno napominjem zbog potrošnje goriva).
Ali pošto se radi o Sprinteru valjda će i naš Sprinter da kaže po koju.
Hall "lio",
nadam se da si shvatio da zelim da te podrzim u tvom projektu i u svakom mogucem obliku pomognem ako mogu. Vidim da si optimista kao i ja i zato ne sumnjam da ces uspeti u svom planu. Napisao sam ti to sto sam napisao, jer sam vise puta imao prilike da iz bliza pogledam i takodje udjem u taj auto. I zato sam mislio da ce tu mozda biti nekih iznenadjenja i problemcica u tim prepravkama. Time nisam hteo ni jednog momenta da te obeshrabrim. Naprotiv, treba da se potrudis i budes spreman na to sto te ceka. Mislim da stojis pred vecim izazovom (ukoliko zelis da izgradis sve kako si prikazao na fotomontazi) nego kolege koje su sjedinjavale kamp-prikolicu i transporter. U svakom slucaju ti zelim da sve ide po planu.
Pozz..................
nadam se da si shvatio da zelim da te podrzim u tvom projektu i u svakom mogucem obliku pomognem ako mogu. Vidim da si optimista kao i ja i zato ne sumnjam da ces uspeti u svom planu. Napisao sam ti to sto sam napisao, jer sam vise puta imao prilike da iz bliza pogledam i takodje udjem u taj auto. I zato sam mislio da ce tu mozda biti nekih iznenadjenja i problemcica u tim prepravkama. Time nisam hteo ni jednog momenta da te obeshrabrim. Naprotiv, treba da se potrudis i budes spreman na to sto te ceka. Mislim da stojis pred vecim izazovom (ukoliko zelis da izgradis sve kako si prikazao na fotomontazi) nego kolege koje su sjedinjavale kamp-prikolicu i transporter. U svakom slucaju ti zelim da sve ide po planu.
Pozz..................
Regitracija ne mora da bude 44000, ako ga registruješ - atestiraš kao specijalno vozilo.
Za krevet iznad kabine - respect , podržavam u pravu si za razmeštene krevete OK je pomučiti se malo a kasnije samo navući zavesu.
A za Pivo ako neće ova dvojca da časte kupićemo sami, Beer fest je počeo a mi nismo oraganizovli grupnu posetu, stvarno smo.....
Za krevet iznad kabine - respect , podržavam u pravu si za razmeštene krevete OK je pomučiti se malo a kasnije samo navući zavesu.
A za Pivo ako neće ova dvojca da časte kupićemo sami, Beer fest je počeo a mi nismo oraganizovli grupnu posetu, stvarno smo.....
Hvala Boss
Ja zaista nemam problema pa čak i kod odgovaranja od ideje. Obično postoji neki razlog, ali zaista nisam shvatio kao odgovaranje, više kao predočavanje problema. Međutim ja sam na njih spreman, a i siguran sam da to mogu napraviti bez većih problema. Imam CO2 aparat i potrebno iskustvo, kompresor i ofarbane desetine vozila (amaterski, ili drugarski), pomenuti drugar (za koga se pravi drugi) ima više hala pa će prostor za rad biti konforan, poznavanje elektro i plinskih instalacija. iz srednje sam konstruktor itd... Uz nekog dodatnog majstora pod mojim nadzorom i mojim radom biće OK.
Moj sadašnji kamper je sa konstrukcijom sanduka od aluminijumskih profila obloženih limom, u sendviču je stirodur, prozori su jako kvalitetni sa alu okvirom na svim plastikama (nema vitoperenja, perfektno zatvaraju) itd. Zamenu zaista želim iz samo gore navedenih razloga.
Naravno svako želi bolje i lepše, ali ja nisam u stanju da ispratim najnoviju modu. Kako sam i zbog posla moje supruge prinuđen da putujem isključivo u vreme najače sezone meni i sadašnji završava. Sledeća prilika mi je za sada čini mi se jedino ovo, nikako ne želim one od fiberglasa, ili sa isto i manje funkcionalnosti koju sada imam
Pozdrav
Još jednom pozivam da slobodno iznesete i pozitivne i negativne komentare
Pozdrav
Ja zaista nemam problema pa čak i kod odgovaranja od ideje. Obično postoji neki razlog, ali zaista nisam shvatio kao odgovaranje, više kao predočavanje problema. Međutim ja sam na njih spreman, a i siguran sam da to mogu napraviti bez većih problema. Imam CO2 aparat i potrebno iskustvo, kompresor i ofarbane desetine vozila (amaterski, ili drugarski), pomenuti drugar (za koga se pravi drugi) ima više hala pa će prostor za rad biti konforan, poznavanje elektro i plinskih instalacija. iz srednje sam konstruktor itd... Uz nekog dodatnog majstora pod mojim nadzorom i mojim radom biće OK.
Moj sadašnji kamper je sa konstrukcijom sanduka od aluminijumskih profila obloženih limom, u sendviču je stirodur, prozori su jako kvalitetni sa alu okvirom na svim plastikama (nema vitoperenja, perfektno zatvaraju) itd. Zamenu zaista želim iz samo gore navedenih razloga.
Naravno svako želi bolje i lepše, ali ja nisam u stanju da ispratim najnoviju modu. Kako sam i zbog posla moje supruge prinuđen da putujem isključivo u vreme najače sezone meni i sadašnji završava. Sledeća prilika mi je za sada čini mi se jedino ovo, nikako ne želim one od fiberglasa, ili sa isto i manje funkcionalnosti koju sada imam
Pozdrav
Još jednom pozivam da slobodno iznesete i pozitivne i negativne komentare
Pozdrav
Poslednja izmena od lio u 14 Avg 2012 21:34, izmenjeno 1 put ukupno.
Google-ao po netu tražio neke informacije o kukama, nosačima za bicikle i motore i naletim na idelan formu i sajt za sve one koji imaju Mercedes-Benz Sprinter. Na forumu može da se nađe ama baš sve vezano za Sprinter, od popravke, delova, dodatne opreme ...itd. Postoji i podformu koji se bavi samo kamperima i raznim prepravkama kombija u kampere (hitna pomoć, pošta ...)
http://www.sprinter-forum.de/phpBB3/viewforum.php?f=20
Listajući forum naletim na link sajta čoveka koji ja radio 3 prepravke na Mercedesovim osnovama.
http://home.arcor.de/th/thom.schmitz/index.htm
Malo je reći da izgledaju fenomenalno i totalno originalno, kao da se ne radi o samogadnjama. Pa sad Lio uzmi rečnik Nemačkog ili Google Chrome i samo napred.
P.S. Gross ova zadnja rečenica može da se odnosi i na tebe.
http://www.sprinter-forum.de/phpBB3/viewforum.php?f=20
Listajući forum naletim na link sajta čoveka koji ja radio 3 prepravke na Mercedesovim osnovama.
http://home.arcor.de/th/thom.schmitz/index.htm
Malo je reći da izgledaju fenomenalno i totalno originalno, kao da se ne radi o samogadnjama. Pa sad Lio uzmi rečnik Nemačkog ili Google Chrome i samo napred.
P.S. Gross ova zadnja rečenica može da se odnosi i na tebe.
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Dule stavio si tacku na i. Nema se jos mnogo toga dodati.
Jedino sto mogu dati savet je da postoje havarisane prikolice na trzistu novije generacije od kojih se moze povoljno uzeti sva oprema od toaleta do prozora. I naravno grejanja.
Nadam se orginalne sprinter nadgradnje da su kvalitetna nadgradnja.
Jedino sto mogu dati savet je da postoje havarisane prikolice na trzistu novije generacije od kojih se moze povoljno uzeti sva oprema od toaleta do prozora. I naravno grejanja.
Nadam se orginalne sprinter nadgradnje da su kvalitetna nadgradnja.
-
- Novi korisnik
- Postovi: 3
- Pridružio se: 25 Apr 2012 21:02
- Lokacija: Gaj-Kovin
čim se pomene mercedes na forumu ja odmah trk,moj kamper je nadogradnja na mercedesu 307 85.godište,uzeo sam ga pre nekoliko meseci i polako ga sređujem,malo sam okasnio i verovatno ću samo u lokalu ove sezone kampovati(belocrkvanska jezera,srebrno jezero...) ,napravio sam sebi i dosta posla
praveći garažu za njega,da bih tek kasnije krenuo sa sređivanjem kampera...osim što je poprilično mator po godinama sam kamper je u dosta dobrom stanju,mercedes je prešao oko 150 000km,mehanički odličan i najveći deo radova je šminkerski...
praveći garažu za njega,da bih tek kasnije krenuo sa sređivanjem kampera...osim što je poprilično mator po godinama sam kamper je u dosta dobrom stanju,mercedes je prešao oko 150 000km,mehanički odličan i najveći deo radova je šminkerski...
Aj da pokušam da vam opet malo pomrsim konce.
Pošto Lio trenutno ima kamper na Fiat šasiji (a i Gross je imao), evo vam link dilera koji prodaje Koffer vozila otkupljena od UPS-a.
Ima u ponudi Fiat ducato Maxi Koffer 2.8 JTD (sa 18 cbm zapremine nadgradnje isto kao i kod sprintera). Ima tu i po neki Ford Transit.
Velike su ali i realne kiloketraže. Ali mislim de je za njih monogo lakše doći do delova i majstora, ili se varam?
http://home.mobile.de/LIPP-DEGGENDORF#ses_164366836
Pošto Lio trenutno ima kamper na Fiat šasiji (a i Gross je imao), evo vam link dilera koji prodaje Koffer vozila otkupljena od UPS-a.
Ima u ponudi Fiat ducato Maxi Koffer 2.8 JTD (sa 18 cbm zapremine nadgradnje isto kao i kod sprintera). Ima tu i po neki Ford Transit.
Velike su ali i realne kiloketraže. Ali mislim de je za njih monogo lakše doći do delova i majstora, ili se varam?
http://home.mobile.de/LIPP-DEGGENDORF#ses_164366836