vikend koji je iza nas obelezio je most na adi, pusten je dva dana za posetioce koji bi da pogledaju inpozantnu gradjevinu 21.veka.
nisam propustio priliku da prosetam sa porodicom i prijateljima po ovom stvarno ogromnom mostu.
uz par slika koje sam odabrao i komentare zeleo bi sa vama da podelim moje odusevljenje koje sam stekao kad sam krocio na ovog giganta, s toga me ne cudi sto je i ekida "diskaverija" ovekovecila ovu gradjevinu.
krenuli smo sa kopna silaznom rampom od cukaricke strane, sa kopna i ne ostavlja tako inpresivan utisak kao kad se popne na platformu mosta odakle ce se racvati petlje
pogled sa kopna pred ulazak na silaznu rampu
pocetak penjanja uz rampu
na smoj rampi ima prosirenja za tesku mehanizaciju
spojevi petlje i mosta noseci stubovi na kopnu
pogled na most sa prilazne rampe
petlja u izgradnji sa pristupnim saobracajnicama kod hipodroma
slika (bilbord) kako ce sve to izgledati kad se zavrsi gradnja 2013god
pogled na pilon sa pocetka mosta
tu je i mehanizacija koja ceka da publika sidje s mosta pa da nastavi tamo gde ja stala
evo kako izgleda spoj sajle koja drzi most i njena velicina poprecnog preseka, a ima ih MNOGO
pogled na pilon (centralni stub koji drzi ceo most) koji je visok 204m
pogled na kupole beogradskog sajma i plovila nautocara na savi
pogled niz reku ka centru grada i ostali mostovi nizvodno 5 komada na 3km do usca u dunav
ovih dana stalno su objavljivali: "spojena je cukaricka sa novobeogradskom stranom, most je ZAVRSEN
evo demanta, most nije spojen ostao je zavrsni var celicne konstrukcije na nbgd strani kad se dotegnu sajle
i da zavrsim sa pogledom na petlju koja se uzurbano gradi na nbgd strani i koja ce biti podjednaki poduhvat kao i most
jos jednom svaka cast austrijskim inzinjerima i nasim operativcima na ovom poduhvatu koji sam juce video, jeste da mnogo kosta na ovu krizu, ali stvarno mocno izgleda, a i praksi ce se tek pokazati kad ga puste u explataciju
P:S; ako nije za ovu temu putovanja molim admina neka prebaci u temu kojoj je prikladan. hvala