CASKANJE 03.02.2010.
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
Poruka za Sprintera. Pec manje trosi propan od butana. Meni je na -15 boca trajala 5 dana sa ukljucenom peci na broju 5 od ukupno 7. Nov je kamper i nema frke. Samo pazi da kada se potrosi prva boca ne prodje puno vremena za ukljucenje druge, jer ako se zaledi instalacija, prolece je resenje. Sretan put i javljaj se kada budes mogao.
Nislije su uvek bile gostoprimljive i nadam se cestom druzenju u Nis i kod nas. Lepo je osecanje da na putu ka jugu imas nekoga ko moze da ti se nadje.
Ja sam na raspolaganju svim smrznutim kamperima radi razledjivanja u mom hangaru kao i za bezbedan boravak u Beogradu sa svim sto je potrebno, voda, struja, internet, pranje, podmazivanje, sisanje, brijanje,....
Nislije su uvek bile gostoprimljive i nadam se cestom druzenju u Nis i kod nas. Lepo je osecanje da na putu ka jugu imas nekoga ko moze da ti se nadje.
Ja sam na raspolaganju svim smrznutim kamperima radi razledjivanja u mom hangaru kao i za bezbedan boravak u Beogradu sa svim sto je potrebno, voda, struja, internet, pranje, podmazivanje, sisanje, brijanje,....
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
u vezi rada grejalice u voznj i mene interesuje cini mi se da niko dosadnije dao konkretan odgovor .Drugim recima postoje li neke knjige sa uputstvom ili praksa , takodje me interesuje misljenje vezano za frizder kad bi covek hteo naprimer leti krenes sa eke pozicje zaboravis da ugasis plin za friz jer se sikiras ili ne pitanje ???
Ja leti pred put uključim frižider dan-dva ranije, i to na 220v, u putu ga prebacim na 12v, a čim stanem na duže (preko 1-og sata) uključujem plin.
Do sada zimi nisam uključivao grejanje za vreme vožnje, nemam takva iskustva, .
Za mustanga pitanje, da li kada ideš na Kopaonik zimi, držiš uključeno grejanje kampera za vreme vožnje, ili koristiš motorno grejanje, a plin uključiš tek kada dođeš do destinacije?
Ja nemam dovoljno iskustva u korišćenju kampera po izrazito niskim temperaturama
Do sada zimi nisam uključivao grejanje za vreme vožnje, nemam takva iskustva, .
Za mustanga pitanje, da li kada ideš na Kopaonik zimi, držiš uključeno grejanje kampera za vreme vožnje, ili koristiš motorno grejanje, a plin uključiš tek kada dođeš do destinacije?
Ja nemam dovoljno iskustva u korišćenju kampera po izrazito niskim temperaturama
Ja pokusavam da držim grejalicu uključenu ali se ona gasi preko 80 km/h. Motorno grejanje, naravno, radi uvek u toku vožnje a na svakoj pauzi u toku vožnje ili kod lagane vožnje neko od mojih proverava grejalicu i uključuje je po potrebi. Uvek sam tempirao lepo vreme za odlzak na Kopaonik pa nisam nikad imao problema sa zamrzavanjem u toku vožnje. Obavezno u Brzeću, pre uspona, uključim grejalicu jer se je brzina mala i ona uvek radi tj. ne gasi se od vetra.
Poslednja izmena od mustang u 03 Feb 2010 18:03, izmenjeno 1 put ukupno.
Omnia mea mecum porto
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Vidi ljudi sa iskustvom polarnih zima kako resavaju regulaciju totlote u kabini:
http://img684.imageshack.us/img684/7224/rusi.jpg
http://img684.imageshack.us/img684/7224/rusi.jpg
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
jedna prijateljska poseta za Dinkica zamalo da ispadne petak 13.
http://img59.imageshack.us/img59/2764/dinkic.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/2764/dinkic.jpg
Narode, u principu je zabranjeno koriscenje plinskih uredjaja tokom voznje, sto malo ko postuje.
Leti se frizider ne moze dovoljno rashladiti na 12V pa svima radi na gas.
Sto se tice grejanja, veliki je problem zagrejati stambeni prostor sistemom grejanja koji je predvidjen za kombi vozilo. Jer je u pitanju drasticno veca kubatura koju treba zagrejati sa nedovoljnim kapacitetom grejaca u kabini. Zato je npr. u mom novom kamperu proizvodjac ispod stola na bocnoj strani ugradio ALDE sistem sa grejanjem preko motora i izmenjivaca u uredjaju koji putem ventilatora ubacuje dodatni topao vazduh.
Kada je jako hladno i ispod 0, upalite grejanje na gas i vozite polako. Ne mislim zbog gasenja plamena u goirioniku nego generalno.
Sto se tice Mustanga i njegovog plamicka koji se gasi pri vecim brzinama, trebalo bi da doda mali vetrobrancic u zoni usisa svezeg vazduha u gorionik pa ce resiti problem
Leti se frizider ne moze dovoljno rashladiti na 12V pa svima radi na gas.
Sto se tice grejanja, veliki je problem zagrejati stambeni prostor sistemom grejanja koji je predvidjen za kombi vozilo. Jer je u pitanju drasticno veca kubatura koju treba zagrejati sa nedovoljnim kapacitetom grejaca u kabini. Zato je npr. u mom novom kamperu proizvodjac ispod stola na bocnoj strani ugradio ALDE sistem sa grejanjem preko motora i izmenjivaca u uredjaju koji putem ventilatora ubacuje dodatni topao vazduh.
Kada je jako hladno i ispod 0, upalite grejanje na gas i vozite polako. Ne mislim zbog gasenja plamena u goirioniku nego generalno.
Sto se tice Mustanga i njegovog plamicka koji se gasi pri vecim brzinama, trebalo bi da doda mali vetrobrancic u zoni usisa svezeg vazduha u gorionik pa ce resiti problem
Proverio sam zasto se gasi plamičak. Nije zbog usisa svežeg vazduha sa donje strane, nego zbog povratnog vazdusnog pritiska koji se sa gornje (pogresne) strane ubacuje u dimnjak. Vazduh se donje strane samo potpomaže sagorevanje. Pitajte se zasto dimnjaci na kućama imaju onog pevca koji se uvek okreće suprotno od smera vetra? To je jedino i pravo resenje. Onemogućava ulazak vazduha i pravi vakuum da bi ubrzao izduv iz dimnjaka
Omnia mea mecum porto