kupovina kampera
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Cane dobro dosao u okruzenje ljubitelja kamper vozila i sve sto oni svakom ponaosob pruzaju i iznad svega znace.
Malo si puno pitanja postavio tako da neki instant odgovor skoro da je nemoguc ,ali setih se jedne scene iz filma Ivkova slava domacin narucuje pesmu muzici a ciga muzicar onako ponizno ko zali ga pa kaze " Pa gde se kume uhvati za ovu najskuplju"
Tako i Cane oce leti da bude konforno sa velikim kamperom da se zavuce do najlepseg dela plaze u hladu klime a zimi da greje furunce!!
Salim se Cane naravno da tehnologija danas dozvoljava da se ova vozila koriste KOMFORNO u svim godisnjim dobima samo treba mudro osluskivati sta nude prodavci i biti svestan koje su ti potrebe i cene tvojih zelja pa kad se sastavi matematika videces sta je najbolje za tebe.
Mozda nas Admin ima neku ponudu za tebe , tehnicki i po iskustvu sigurno prednjaci ispred nas, tako da ti savetujem kontakt snjim.
Od nas mozes procitati nasa iskustva sa nesto starijim modelima, ipak nikako nam ne ponestaje elana - volje
Pozdrav
Malo si puno pitanja postavio tako da neki instant odgovor skoro da je nemoguc ,ali setih se jedne scene iz filma Ivkova slava domacin narucuje pesmu muzici a ciga muzicar onako ponizno ko zali ga pa kaze " Pa gde se kume uhvati za ovu najskuplju"
Tako i Cane oce leti da bude konforno sa velikim kamperom da se zavuce do najlepseg dela plaze u hladu klime a zimi da greje furunce!!
Salim se Cane naravno da tehnologija danas dozvoljava da se ova vozila koriste KOMFORNO u svim godisnjim dobima samo treba mudro osluskivati sta nude prodavci i biti svestan koje su ti potrebe i cene tvojih zelja pa kad se sastavi matematika videces sta je najbolje za tebe.
Mozda nas Admin ima neku ponudu za tebe , tehnicki i po iskustvu sigurno prednjaci ispred nas, tako da ti savetujem kontakt snjim.
Od nas mozes procitati nasa iskustva sa nesto starijim modelima, ipak nikako nam ne ponestaje elana - volje
Pozdrav
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Juce smo imali drustvenu tribinu na ulicama Beograda, upravo je tema bila SIROKOGRUDNOST prema gej populaciji i Nasih mladih sugradjana kako gledaju na to pitanje . Naravno da parada je sinonim za JE-EVROPSKI put Srbije sto znaci upravo ovo sto si napomenuo o uredjenju i usmeravanju populacije prema radnim obavezama i strucnom usmeravanju a da to svate kao ozbiljnu stvar pomazu sa IZVOLTE kreditima koji te zakuju za izvor prihoda i postavi u potpuno u podanicku poslusnu populaciju. Kad je drustvo videlo da takav odnos dozvoljava ekstremne manipulacije sa zaposlenim--kreditno opterecenom i najcesce ugrozenom zenskom populacijom na brzinu pokusava da provuce zakon o ponasanju prema zaposlenim i upucuje na novu opasnost "MOBING"
Toliko o mom vidjenju JEVROPE sto se kampera tice Istina je da tehnoloski su stvarno uznapredovali da i svakako mozes uzivati u svakom godisnjem dobu . Citao sam neka zapazanja sa zadnjeg sajma svi proizvodjaci prave male zaokrete prilagodjavajuci se potrosacima.
Tema o osvetljenjuu, tv-u, satelitu, i grejanju kampera nemoj da te brine dostigli su tehnoloski potpunu autonomiju za vise dana , takodje i rezervoari za tehnicku vodu i wc otpad su narasli a hemijom produzili upotrebu istih do istakanja .
Primeti ces da wc kasete postoje od 12-20- ili kao sto ima "Mustang" vise od 30 litara kapacitet. Kazu da po Jevropskim punpama postoje mesta gde se te kasete mogu za djabe ili evro dva isprazniti zasigurno ti je poznato, takodje po kampovima postoje te opcije .
Za Balkan je to malo losije i LIBELARNIJE reseno tako da kisna ili ulicna kanalizacija ima tu ulogu da primi takav otpad.
Mozda treba obratiti paznju pri izboru vozila da li sebi mozete priustiti vece ili manje kupatilo , odvojena ili integrisana tus kabina takodje krevet koji je uzdignut poprilicno na zadnjem delu kampera da bi se koristila "garaza" , mozda to bude nelagoda ili onaj lezaj iznad vozacke kabine pomogne brz put do ortopedskih pomagala. Ja tu vidim mogucnost izbora ili odabira ostalo su se proizvodjaci potrudili da se skoro izjednace .
Verovatno ces cuti i druge komentare koji ce pomoci u tvojim procenama .
Pozdrav
Toliko o mom vidjenju JEVROPE sto se kampera tice Istina je da tehnoloski su stvarno uznapredovali da i svakako mozes uzivati u svakom godisnjem dobu . Citao sam neka zapazanja sa zadnjeg sajma svi proizvodjaci prave male zaokrete prilagodjavajuci se potrosacima.
Tema o osvetljenjuu, tv-u, satelitu, i grejanju kampera nemoj da te brine dostigli su tehnoloski potpunu autonomiju za vise dana , takodje i rezervoari za tehnicku vodu i wc otpad su narasli a hemijom produzili upotrebu istih do istakanja .
Primeti ces da wc kasete postoje od 12-20- ili kao sto ima "Mustang" vise od 30 litara kapacitet. Kazu da po Jevropskim punpama postoje mesta gde se te kasete mogu za djabe ili evro dva isprazniti zasigurno ti je poznato, takodje po kampovima postoje te opcije .
Za Balkan je to malo losije i LIBELARNIJE reseno tako da kisna ili ulicna kanalizacija ima tu ulogu da primi takav otpad.
Mozda treba obratiti paznju pri izboru vozila da li sebi mozete priustiti vece ili manje kupatilo , odvojena ili integrisana tus kabina takodje krevet koji je uzdignut poprilicno na zadnjem delu kampera da bi se koristila "garaza" , mozda to bude nelagoda ili onaj lezaj iznad vozacke kabine pomogne brz put do ortopedskih pomagala. Ja tu vidim mogucnost izbora ili odabira ostalo su se proizvodjaci potrudili da se skoro izjednace .
Verovatno ces cuti i druge komentare koji ce pomoci u tvojim procenama .
Pozdrav
Za prvu ruku, dok ne dođem kući da kažem da obzirom da nisi koristio kamper, a kako se radi o krupnoj investiciji, najsigurnije je da iznajmiš kamper približnih karakteristika onakvih kakav bi kamper želeo da kupiš sebi, i to na 7 dana, da odes sa porodicom negde i boraviš u njemu, pa da sam uočiš šta ti odgovara. Cena rente u vansezoni nije toliko visoka, a takva iskustva su dragocena i samo tako možeš uočiti prednosti ili nedostatke pojedinih modela. Dok sam ne probaš kamper, ne znaš da li ti odgovara model alokovena, poluniteglaralca ili integralnog.
Jer, ono što je prioritet za mene, možda nije za tebe i sl.
Jer, ono što je prioritet za mene, možda nije za tebe i sl.
Cane, udji na sajt www.buerstner.com izaberi kamper i javi mi koji ti se model svidja Na bazi tvojih komentara mislim da bi ti odgovarao IXEO TIME. Posto sam diler BUERSTNER-a za Srbiju, mogu ti dati stvarno dobru cenu sa isporukom u Francusku. Znam koje marze imaju dileri i spreman sam da je drasticno smanjim.
Posalji mi mejl na lhc.salon@orion.rs da bi ti napravio ponudu. Pozdrav Dusan
Posalji mi mejl na lhc.salon@orion.rs da bi ti napravio ponudu. Pozdrav Dusan
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Za Cana,
Oba modela kampera su prelepa sa zasita sjajnom završnom izradom i ugrađenim elementima.
Međutim, kod oba modela Burstner-a koja si naveo da ćeš ih iznajmiti, uočio sam za mene neke osobine zbog kojih bi se dvoumio u vezi kupovine, a to su mali i nekako loše organizovan toalet i nedostatak velike garaže. Jedina razlika između ova dva modela je koliko sam video u položaju kreveta.
Koliko sam shvatio iz tvog pisanja, kamper treba da se koristi za 4 osobe, 2 odrasle i dva deteta ( koja rastu, hvala bogu).
Vreme korišćenja: leto i zima.
Ovakav vid korišćenja kampera i sam praktikujem, stim da su mi deca odasla i koristim kamper za 3-4 odrasle osobe. Kamper koristim i leti i zimi. Imam kamper Adria, model Stargo 670 SP.
Kamper se sasvim različito koristi leti i zimi.
Odvojen toalet i tuš kabina, velika garaža koja se prostire celom širinom kampera, grejanje garaže i toaleta, to su bitne karakteristike koje po meni kamper treba da ima da bi se udobno koristio zimi.
Zašto velika garaža: Za skije ili bord, x8, štapove x8, pancerice x8, nepromočive čizme x8, skafander x2, agregat za struju, kanister od 20lit benzina i sl. Sve navedeno se drži u zagrejanoj garaži, a sve je poprilično kabasto i ne treba da stoji baš zbijeno, jer se tokom noći neće osušiti kako treba.
Zašto odvojen toalet: Kada je tuš kabina fizički odvojena od wc šolje i lavaboa, nakon tuširanja, u njoj se nesmetano odlažu i suše: skafanderi x2, šalevi x4, rukavice x8, kape, podkape, duksevi, peškiri, duge gaće, rezervni kompleti odeće koji se koriste za večernje sankanje i sl, dok se ostatak toaleta nesmetano koristi. Savet: obavezno tražiti da se ugradi tuš kabina sa ful plastičnim stranicama i nebom i sa grejanjem kabine. To se uglavnom doplaćuje, ali vredi svaki dinar. ( Kod oba modela Burstnera ako sam dobro uočio, tuš se nalazi negde na sredini između wc šolje i lavaboa, što je poprilično nepraktično). Možda drugi modeli imaju drugačije rešenje, treba proveriti.
Zimi se u kamperu duže boravi nego leti, svi su uglavnom nakon povratka sa staza unutra, prostor je skučen, o tome treba voditi računa, pa sve od opreme koja se može odložiti i držati van dnevnog boravka, a da se ne vidi, je super. Zato su ove dve stvari koje sam naveo, spas.
Pronađi na NET-u Adrijine modele Stargo 670 i 665 ( više se ne proizvode) i videćeš kako je rešen unutrašnji raspored. Pišem o Adriji, zato što nju poznajem, sigurno ima i drugih proizođača, i svaki od njih ima na sličan način rešene rasporede uređaja i sličnu organizaciju prostora, sa svim različitostima koje donosi svaki novi model. Uočićeš sličnosti između modela Adrije 665( čiji raspored baš ne podržavam) i Birstner-a 666.
Leti se kamper koristi dosta komfornije, popriličan deo vremena provodiš van kampera i sl.
Što se tiče opreme, ja imam ugrađenu rernu, ali nijednom je nisam koristio, služi mi samo kao nepotreban ukras, više bih voleo da je ugrađena mikrotalasna peć. Frižider je kapaciteta od 100lit, sasvim dovoljan i dobro hladi, osim na zaista visokim temperaturama.
Savet je da se u kamper stave predinstalacije za solarne ćelije, rikverc kameru, TV, i sl. Ovu opremu mislim da je bolje naknadno pojedinačno kupovati, jeftinije se prođe, a vremenom uočiš šta ti stvarno treba a šta ne.
Što se tiče klime, mislim da motorna klima zadovoljava osnovne potrebe. Iz iskustva kolega, ostale klime troše dosta energije, a leti kada si na "stajanju" nađeš hlad i nemaš problema. Koliko sam video, sada se nove generacije kampera rade sa oblogom od 45mm, što im značajno poboljšava termo svojstva. kako leti tako i zimi.
Prilikom kupovine obrati pažnju i na ukupnu dužinu kampera. Koliko sam upoznat, cene trajekta su skoro duplo veće za kampere koje prelaze dužinu od 6m. Pa ako nameravaš da ideš češće na sever i po nordijskim zemljama, treba imati u vidu i ovaj podatak. Onda j ebolja opcija, alkoven umesto poluintegralca, kraći je a ima više prostora. S druge strane nezgrapniji je u odnosu na ostale.
Što se tiče ležaja iznad kuhinje, to je vrlo interesantna stvar i novina koja se pojavila zadnjih godina. To je dobra stvar ako kamper koristi 6 osoba, za 4 osobe je u suštini nepotreban. Jer , dok spustiđnjega, ti si za bezmalo isto vreme raspremio dva dvoseda koja se pretvaraju u ležaj sličnih dimenzija.
I na kraju, vodi računa o tome, kako i kada će se kamper najviše koristiti i za koliko osoba, u narednom periodu. Nađi sredinu, bolje je malo se stisnuti jedno vreme, nego da se uzme nešto što je neodgovarajuće.
Kada kupuješ, naglasi da ti treba za korišćenje zimi, i nemoj se onda brinuti, dileri znaju svoj posao.
Može još dosta da se priča o kamperima, ima već dosta napisano, ali za početak, to je to.
Želja mi je bila da pomognem,ukoliko sam uspeo, super.
Pozdrav i dobro nam došao sa porodicom u Klub, nadam se da ćete zavoleti kampovanje.
Oba modela kampera su prelepa sa zasita sjajnom završnom izradom i ugrađenim elementima.
Međutim, kod oba modela Burstner-a koja si naveo da ćeš ih iznajmiti, uočio sam za mene neke osobine zbog kojih bi se dvoumio u vezi kupovine, a to su mali i nekako loše organizovan toalet i nedostatak velike garaže. Jedina razlika između ova dva modela je koliko sam video u položaju kreveta.
Koliko sam shvatio iz tvog pisanja, kamper treba da se koristi za 4 osobe, 2 odrasle i dva deteta ( koja rastu, hvala bogu).
Vreme korišćenja: leto i zima.
Ovakav vid korišćenja kampera i sam praktikujem, stim da su mi deca odasla i koristim kamper za 3-4 odrasle osobe. Kamper koristim i leti i zimi. Imam kamper Adria, model Stargo 670 SP.
Kamper se sasvim različito koristi leti i zimi.
Odvojen toalet i tuš kabina, velika garaža koja se prostire celom širinom kampera, grejanje garaže i toaleta, to su bitne karakteristike koje po meni kamper treba da ima da bi se udobno koristio zimi.
Zašto velika garaža: Za skije ili bord, x8, štapove x8, pancerice x8, nepromočive čizme x8, skafander x2, agregat za struju, kanister od 20lit benzina i sl. Sve navedeno se drži u zagrejanoj garaži, a sve je poprilično kabasto i ne treba da stoji baš zbijeno, jer se tokom noći neće osušiti kako treba.
Zašto odvojen toalet: Kada je tuš kabina fizički odvojena od wc šolje i lavaboa, nakon tuširanja, u njoj se nesmetano odlažu i suše: skafanderi x2, šalevi x4, rukavice x8, kape, podkape, duksevi, peškiri, duge gaće, rezervni kompleti odeće koji se koriste za večernje sankanje i sl, dok se ostatak toaleta nesmetano koristi. Savet: obavezno tražiti da se ugradi tuš kabina sa ful plastičnim stranicama i nebom i sa grejanjem kabine. To se uglavnom doplaćuje, ali vredi svaki dinar. ( Kod oba modela Burstnera ako sam dobro uočio, tuš se nalazi negde na sredini između wc šolje i lavaboa, što je poprilično nepraktično). Možda drugi modeli imaju drugačije rešenje, treba proveriti.
Zimi se u kamperu duže boravi nego leti, svi su uglavnom nakon povratka sa staza unutra, prostor je skučen, o tome treba voditi računa, pa sve od opreme koja se može odložiti i držati van dnevnog boravka, a da se ne vidi, je super. Zato su ove dve stvari koje sam naveo, spas.
Pronađi na NET-u Adrijine modele Stargo 670 i 665 ( više se ne proizvode) i videćeš kako je rešen unutrašnji raspored. Pišem o Adriji, zato što nju poznajem, sigurno ima i drugih proizođača, i svaki od njih ima na sličan način rešene rasporede uređaja i sličnu organizaciju prostora, sa svim različitostima koje donosi svaki novi model. Uočićeš sličnosti između modela Adrije 665( čiji raspored baš ne podržavam) i Birstner-a 666.
Leti se kamper koristi dosta komfornije, popriličan deo vremena provodiš van kampera i sl.
Što se tiče opreme, ja imam ugrađenu rernu, ali nijednom je nisam koristio, služi mi samo kao nepotreban ukras, više bih voleo da je ugrađena mikrotalasna peć. Frižider je kapaciteta od 100lit, sasvim dovoljan i dobro hladi, osim na zaista visokim temperaturama.
Savet je da se u kamper stave predinstalacije za solarne ćelije, rikverc kameru, TV, i sl. Ovu opremu mislim da je bolje naknadno pojedinačno kupovati, jeftinije se prođe, a vremenom uočiš šta ti stvarno treba a šta ne.
Što se tiče klime, mislim da motorna klima zadovoljava osnovne potrebe. Iz iskustva kolega, ostale klime troše dosta energije, a leti kada si na "stajanju" nađeš hlad i nemaš problema. Koliko sam video, sada se nove generacije kampera rade sa oblogom od 45mm, što im značajno poboljšava termo svojstva. kako leti tako i zimi.
Prilikom kupovine obrati pažnju i na ukupnu dužinu kampera. Koliko sam upoznat, cene trajekta su skoro duplo veće za kampere koje prelaze dužinu od 6m. Pa ako nameravaš da ideš češće na sever i po nordijskim zemljama, treba imati u vidu i ovaj podatak. Onda j ebolja opcija, alkoven umesto poluintegralca, kraći je a ima više prostora. S druge strane nezgrapniji je u odnosu na ostale.
Što se tiče ležaja iznad kuhinje, to je vrlo interesantna stvar i novina koja se pojavila zadnjih godina. To je dobra stvar ako kamper koristi 6 osoba, za 4 osobe je u suštini nepotreban. Jer , dok spustiđnjega, ti si za bezmalo isto vreme raspremio dva dvoseda koja se pretvaraju u ležaj sličnih dimenzija.
I na kraju, vodi računa o tome, kako i kada će se kamper najviše koristiti i za koliko osoba, u narednom periodu. Nađi sredinu, bolje je malo se stisnuti jedno vreme, nego da se uzme nešto što je neodgovarajuće.
Kada kupuješ, naglasi da ti treba za korišćenje zimi, i nemoj se onda brinuti, dileri znaju svoj posao.
Može još dosta da se priča o kamperima, ima već dosta napisano, ali za početak, to je to.
Želja mi je bila da pomognem,ukoliko sam uspeo, super.
Pozdrav i dobro nam došao sa porodicom u Klub, nadam se da ćete zavoleti kampovanje.
Pozdrav Cane!
Moram se osvrnuti na prethodne komentare i reći nešto na ovu temu.
Spinter je lepo rekao dve vrlo bitne stvari: Odvojena tuš kabina od wc-a i veliki boks (garaža). Mislim da je strašna konstruktivna greška pojedinih proizvođača tzv. "vario" kupatilo, gde se lavabo pomera preko wc šolje a ceo prostor je tuš kabina. Ne samo da nema mesta za sušenje stvari zimi nego se kod tusiranja kvasi sve. Ništa nepraktičnije nisam skoro video kod novih kampera.
Sledeća stvar koja meni strašno smeta je jedan stočić i jedno duplo sedište sa jedne strane i rotirajuća sedišta vozača i suvozača sa druge. Ta varijanta u katalozima i slikama izgleda fantastično ali u pozadini krije strašne nedostatke. Ako kamper koriste dve osobe to je uredu, za četiri je već problem.
Okretanjem vozača i suvozača, iz vozačke kabine u stambeni deo se unosi prljvština preko obuće što malo kvari ugođaj ako imate malu decu koja vole da hodaju bosa.
To i nije neki nedotatak, rešava se posebnim papučama. Glavni nedostatak je podjednako ispoljen kako leti, tako i zimi. Jedino ga nema kod normalne temperature.
Zimi je potrebno utrošiti puno energije za zagrevanje vozačke kabine jer su prednja stakla vrlo loš termo izolator. Možete stavljati termo folije iznutra i spolja, ništa ne vredi, sveki kombi je konzerva napred u vozačkoj kabini.
Leti se nalazite direktno na udaru sunca tj. sedite dirktno ispod vetrobrana. Pošto su to uglavnom integrisane ili poluintegrisne varijante kampera nema alkoven kabine da štiti od sunca pa vrućina može biti nesnosna. Uveče ne smete otvoriti prednje prozore zbog komaraca ...
Pregrađivanjem vozačke kabine običnim ćebetom, dobio sam zimi drastično povećanje temperature u stambenom delu.
Prostor za dnevni boravak kod takvih kampera je dosta skučen na račun velikog boksa i ležaja iznad.
Mislim da je dnevni boravak u kamperu najbitnija stvar i da kod kupovine kampera treba obratiti pažnju da on bude što veći.
Još jedna stvar mi strašno smeta kod pojedinih modela skupocenih i velikih kampera i ne mogu da zamislim boravak u takvom kamperu.
To je izostavljen desni prozor u stambenom delu iza suvozača.
Evo jedne po meni vrlo praktične varijante kampera, naravno sa nekim kompromisima.
Znam da mnogi vole poluintegrisane i integrisane varijante kampera ali je ovo prava varijanta porodičnog kampera. Prostran dnevni boravak, veliko kupatilo, puno ležajeva, veliki prozori,
nesto manji boks i naravno alkoven kabina koja je i zaštitni znak kampera.
Mnogi se neosnovano plaše vožnje kampera sa alkoven kabinom. Gabarit kampera je isti osim visine koja je veća za 30-40cm.
Ovo je bio moj lični osvrt na neke karakteristike pojedinih modela i nadam se da će svako naći model prema svojoj zahtevima.
Tema je vrlo široka, ukusi su različiti i pre kupovine treba u praksi isprobati više potencijalnih varijanti.
Moram se osvrnuti na prethodne komentare i reći nešto na ovu temu.
Spinter je lepo rekao dve vrlo bitne stvari: Odvojena tuš kabina od wc-a i veliki boks (garaža). Mislim da je strašna konstruktivna greška pojedinih proizvođača tzv. "vario" kupatilo, gde se lavabo pomera preko wc šolje a ceo prostor je tuš kabina. Ne samo da nema mesta za sušenje stvari zimi nego se kod tusiranja kvasi sve. Ništa nepraktičnije nisam skoro video kod novih kampera.
Sledeća stvar koja meni strašno smeta je jedan stočić i jedno duplo sedište sa jedne strane i rotirajuća sedišta vozača i suvozača sa druge. Ta varijanta u katalozima i slikama izgleda fantastično ali u pozadini krije strašne nedostatke. Ako kamper koriste dve osobe to je uredu, za četiri je već problem.
Okretanjem vozača i suvozača, iz vozačke kabine u stambeni deo se unosi prljvština preko obuće što malo kvari ugođaj ako imate malu decu koja vole da hodaju bosa.
To i nije neki nedotatak, rešava se posebnim papučama. Glavni nedostatak je podjednako ispoljen kako leti, tako i zimi. Jedino ga nema kod normalne temperature.
Zimi je potrebno utrošiti puno energije za zagrevanje vozačke kabine jer su prednja stakla vrlo loš termo izolator. Možete stavljati termo folije iznutra i spolja, ništa ne vredi, sveki kombi je konzerva napred u vozačkoj kabini.
Leti se nalazite direktno na udaru sunca tj. sedite dirktno ispod vetrobrana. Pošto su to uglavnom integrisane ili poluintegrisne varijante kampera nema alkoven kabine da štiti od sunca pa vrućina može biti nesnosna. Uveče ne smete otvoriti prednje prozore zbog komaraca ...
Pregrađivanjem vozačke kabine običnim ćebetom, dobio sam zimi drastično povećanje temperature u stambenom delu.
Prostor za dnevni boravak kod takvih kampera je dosta skučen na račun velikog boksa i ležaja iznad.
Mislim da je dnevni boravak u kamperu najbitnija stvar i da kod kupovine kampera treba obratiti pažnju da on bude što veći.
Još jedna stvar mi strašno smeta kod pojedinih modela skupocenih i velikih kampera i ne mogu da zamislim boravak u takvom kamperu.
To je izostavljen desni prozor u stambenom delu iza suvozača.
Evo jedne po meni vrlo praktične varijante kampera, naravno sa nekim kompromisima.
Znam da mnogi vole poluintegrisane i integrisane varijante kampera ali je ovo prava varijanta porodičnog kampera. Prostran dnevni boravak, veliko kupatilo, puno ležajeva, veliki prozori,
nesto manji boks i naravno alkoven kabina koja je i zaštitni znak kampera.
Mnogi se neosnovano plaše vožnje kampera sa alkoven kabinom. Gabarit kampera je isti osim visine koja je veća za 30-40cm.
Ovo je bio moj lični osvrt na neke karakteristike pojedinih modela i nadam se da će svako naći model prema svojoj zahtevima.
Tema je vrlo široka, ukusi su različiti i pre kupovine treba u praksi isprobati više potencijalnih varijanti.
Poslednja izmena od mustang u 16 Okt 2010 22:26, izmenjeno 1 put ukupno.
Omnia mea mecum porto
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Jesi li primetio da u novim kamperima skoro da i nema ponude sa "alkoven" prostor ,skoro da svi proizvodjaci imaju tek upola te visine da bi smestili debljinu lezaja koji se spusta na nekim automatima do visine radne ploce u kujni. Prilagodili su vozacev i suvozcev prolaz u kamper u stajacoj visini i tako vizuelno dobili prostor- korisnu povrsinu
To je ta novina. Ja nisam boravio u takvom kamperu, pa pričam na osnovu opažanja sa fotografija i kataloga.
Možda grešim, ali mislim da se radi o neuspelom pokušaju približavanja dve kategorije, alkovena i poluintegralca.
Osnovni gubici u odnosu na poluintegralni: Nema celog reda prostora za odlaganje stvari iznad kabine.
Osnovni gubitak u odnosu na alkoven: Kada je krevet u funkciji, nema upotrebe sedišta ispod, prostor značajno manji.
Zaista ne vidim svrhu njegove ugradnje. Jedina prednost su dodatna 2 mesta za spavanje, znači , umesto 4, sada može da prespava 6 osoba.
Ali šta to znači? Kako je moguće normalno da u takvom kamperu , dužine 6-7m, funkcioniše 6 osoba, 6 osoba sa ličnim prtljagom. Ma, hajde. Takav tip kampera jedino odgovara firmama za rentiranje, da navlače ljude, kao u stilu, ovaj kamper je predviđen za spavanje za 6 osoba i sl.
To je tačno, ali da li 6 odraslih osoba može da funkcioniše u njemu, to je pitanje. 6 osoba dan i noć, to je gužva u šesnaestercu, samo takva. Oni treba da izvlače šibicu samo za ustajanje i pomeranje. Zbog 12 plućnih krila, prozori u takvom kamperu moraju stalno bili otvoreni, pasulj se ne sme jesti ni pod tačkom razno i sl.
Pomeranje granica modela, u ovom slučaju je po meni nefunkcionalno. Treba izabrati model, alkoven ili poluintegralni, ili ako želiš da provodiš vreme zujanjem po gradovima, korišćenjem istog za vožnju kroz uske ulice, onda integralac. Sve ostalo mi ne liči na ozbiljan i razuman izbor. Što lepo reče Mustang, zaista su konstruktori nekad neshvatljivi. Ta konstruktivna rešenja mi liče kao da su predložena od ljudi koji uopšte nisu boravili u kamperima.
Možda grešim, ali mislim da se radi o neuspelom pokušaju približavanja dve kategorije, alkovena i poluintegralca.
Osnovni gubici u odnosu na poluintegralni: Nema celog reda prostora za odlaganje stvari iznad kabine.
Osnovni gubitak u odnosu na alkoven: Kada je krevet u funkciji, nema upotrebe sedišta ispod, prostor značajno manji.
Zaista ne vidim svrhu njegove ugradnje. Jedina prednost su dodatna 2 mesta za spavanje, znači , umesto 4, sada može da prespava 6 osoba.
Ali šta to znači? Kako je moguće normalno da u takvom kamperu , dužine 6-7m, funkcioniše 6 osoba, 6 osoba sa ličnim prtljagom. Ma, hajde. Takav tip kampera jedino odgovara firmama za rentiranje, da navlače ljude, kao u stilu, ovaj kamper je predviđen za spavanje za 6 osoba i sl.
To je tačno, ali da li 6 odraslih osoba može da funkcioniše u njemu, to je pitanje. 6 osoba dan i noć, to je gužva u šesnaestercu, samo takva. Oni treba da izvlače šibicu samo za ustajanje i pomeranje. Zbog 12 plućnih krila, prozori u takvom kamperu moraju stalno bili otvoreni, pasulj se ne sme jesti ni pod tačkom razno i sl.
Pomeranje granica modela, u ovom slučaju je po meni nefunkcionalno. Treba izabrati model, alkoven ili poluintegralni, ili ako želiš da provodiš vreme zujanjem po gradovima, korišćenjem istog za vožnju kroz uske ulice, onda integralac. Sve ostalo mi ne liči na ozbiljan i razuman izbor. Što lepo reče Mustang, zaista su konstruktori nekad neshvatljivi. Ta konstruktivna rešenja mi liče kao da su predložena od ljudi koji uopšte nisu boravili u kamperima.