PARMA-slike-cene-luksuz

Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY

GRANDUKA
Korisnik
Postovi: 120
Pridružio se: 03 Jun 2011 01:59

Post od GRANDUKA »

Slika
GRANDUKA
Korisnik
Postovi: 120
Pridružio se: 03 Jun 2011 01:59

Post od GRANDUKA »

Slika
GRANDUKA
Korisnik
Postovi: 120
Pridružio se: 03 Jun 2011 01:59

Post od GRANDUKA »

Slika
GRANDUKA
Korisnik
Postovi: 120
Pridružio se: 03 Jun 2011 01:59

Post od GRANDUKA »

Slika
GRANDUKA
Korisnik
Postovi: 120
Pridružio se: 03 Jun 2011 01:59

Post od GRANDUKA »

Slika
GRANDUKA
Korisnik
Postovi: 120
Pridružio se: 03 Jun 2011 01:59

Post od GRANDUKA »

Slika
GRANDUKA
Korisnik
Postovi: 120
Pridružio se: 03 Jun 2011 01:59

Post od GRANDUKA »

Slika
GRANDUKA
Korisnik
Postovi: 120
Pridružio se: 03 Jun 2011 01:59

Post od GRANDUKA »

IZVINJAVAM SE ZBOG KVALITETA ....SLIKA---slikano je telefonom.
Korisnikov avatar
groskamper
Site Admin
Postovi: 2004
Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od groskamper »

Hvala na izvestaju sa sajma , opsti utisak da se bele lepotani i cekaju da ih izvezu na duga putovanja , ali cifre su vrlo ozbiljne predpostvljam u kom god delu ste evrope , dodati za nase prilike i carinu obavezan kasko i ...
koiko uzivam u slikama toliko me hvata panika da li cu ikad uspeti da zamenim svoje vozilo za neko iz ovih kategorija .
Korisnikov avatar
liiiman
Korisnik
Postovi: 536
Pridružio se: 10 Maj 2010 11:38

Post od liiiman »

groskamper napisao:koiko uzivam u slikama toliko me hvata panika da li cu ikad uspeti da zamenim svoje vozilo za neko iz ovih kategorija .
Samo optimistički treba gledati na stvari. Stari Latini bi rekli: "Post nubila Phoebus", što je isto kao i naš vic:"Ciga voli ružno vreme, zato što posle kiše uvek dodje sunce".

PS. Granduka, hvala na lepoj reportaži!
Poslednja izmena od liiiman u 27 Okt 2011 21:14, izmenjeno 1 put ukupno.
GRANDUKA
Korisnik
Postovi: 120
Pridružio se: 03 Jun 2011 01:59

Post od GRANDUKA »

Posto smo ostali bez kampera (trenutno) bili smo da vidimo sta bih nam odgovaralo kao ideja,raspored i naravno cena.
I naj iskrenije nisam nesto odusevljen ovim novim modelima....ne svidja mi se materijal(interiera)-nije za najmladje,postava a bogami cena nije zanemarljiva......Sve je to OK...
ali kod ovih novih kamperaa----ja bih klince morao drzati vezane u kamper da nebi ostetili nesto.

OVO MI JE BIO TRECI KAMPER-i jos ne mogu da se skrasim.
Prvi je bio proba(nezgodno kupatilo jer tus nije posebno)
-Drugi je bio sa tusem posebno ali je dosao drugi sin----bilo je ok dok je bio mali
I treci kamper -greska u koracima-misleci da ce biti ok iako ima 5 mesta ali kad je zima mnogo je skomodan.

Mislim da mi nije jos vreme da uzmem tako nesto----- ne bih uzimao bar dok ne poraste klinci.A bogami nisam ni jedan video da ima krevete na sprat pozadi....sto bi meni trebalo.-(skoro 70% ima bracni)..tako da smo odlucili da nadjemo nesto malo vece -oko 6-7m naravno sa krevetima pozadi na sprat...i neka bude i 10 godina star ....bar ne cu da se nerviram ako klinci nesto ogrebu ili isvrljaju.....
Sledeceg meseca planiram da odem do Studgarta....drug mi je nasao nesto...pa cu videti.....

Toliko.
Pozdrav od
GRANDUCE
Poslednja izmena od GRANDUKA u 29 Okt 2011 00:05, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
groskamper
Site Admin
Postovi: 2004
Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od groskamper »

Interesantna tema za mnoge koji su u ideji da dodju u posed kamper vozila . Mislim na ponudu trziste Nemacke ,. Jel ponuda od renta kuca ili privatni dileri , naravno odnos cene na sajtu i eventualno situacija koja se moze definisati kao "cenkanje na licu mesta " predpostavljam da kes takodje ima tezinu kao opcija koju prodavci vole u odnosu na placanje preko racuna itd.
Naravno u celoj prici treba prvo biti zadovoljan kamperom .
Od sedam metara predpostavljam da je mozda sa dve osovine pozadi ?
Moj ima duzinu od 7,30 metara i mnogo puta sam se osecao sa vozilom kao slon u radnji sa staklom, svako parkir mesto za mene je kao za jednog i pola drugog vozila a opet prilikom voznje duzina i osovinski razmak je 4.2 m. ga cini udobnim i ponasa se poput autobusa (onako lenjo se giba ) zadovoljstvo unutar njega je tek prica za sebe , nista se ne okrece, da bi imalo vise funkcija itd ( ova duzina kampera u mom slucaju je za dve osobe )...
driver57s
Korisnik
Postovi: 414
Pridružio se: 12 Maj 2011 00:22

Post od driver57s »

dejim misljenje sa grandukom, sto se rasporeda tice i broja kreveta nama koji imamo sitnu decu, vrlo je vazan. u mom kamperu imaju 2 kreveta u zadnjem levom delu poduzno postavljena, i to nije lose resenje, ali sam letos ulazio u jedan kamper koju ima dva kreveta u zadnjem delu ali poprecno postavljena na sprat i to je za mene bolje resenje jer ispod donjeg je veliki boks za stvari koji mi nedostaje za letovanje evo ovako izgleda http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
jedini je problem sto se mora uvesti vozilo sa euro3 motorom a to su mnogo mlada vozila koja imaju jaku cenu i tamo, doduse bolji je kvalitet nadogradnje nego kod italijanckih kucica jer nemacki Dethleffs iz 80-tih godina je stvarno postojan na zubu vremena da imam samo reci hvale i ako imam italijansku mobilveta nadogradnju iz 90-tih godina uverio sam se da je Dethleffs izizetnog kvaliteta. opet sa ovim modelom Dethleffs A 5881 HG ostaje se na manjoj duzini kampera oko 6m, sto je dobro za parkiranja, okretnost na malom prostoru, ulazak u urbana mesta i guzve kad se zadese i sto rece gros da se ne osecas za volanom kao slon u radnji sa staklom, a da ima zasebne krevate za decu, box za stvari...
nesto sam poredio sa slovenackom adrijom, u dobrom su kvakitetu, ali raspored i konfor unutra nisu tako dobro uklopljeni, a cene jace nego kod nemaca i ako je dobra ponuda na slovenackom trzistu nihovih vozila. http://www.avto.net/_PROSTICAS/ad.asp?ID=5258388
ducato2
Korisnik
Postovi: 37
Pridružio se: 20 Avg 2011 10:04

Post od ducato2 »

Ocigledno je da se industrija rekreativnih vozila uspesno nosi sa ekonomskom krizom u Evropi.Svake godine izbacuju se novi modeli sa novim materijalima,elektronikom i narocito dizajnom,sto rezultira stalno novim,visim cenama.Nazalost,mali broj ovih vozila ce naci svoje vlasanike medju ljubiteljima kampovanja u nasoj zemlji.Medjutim,kontaktirajuci kampere iz Zap.Evrope zapazio sam nezadovoljstvo zbog ovakve politike proizvodjaca kamp-vozila,jer ona postaju nedostupna i za njihove gradjane.Oni to svoje nezadovoljstvo javno iznose preko vrlo uticajnih nacionalnih asocijacija kaperista,posebno Italije,Nemacke i Francuske. Naprosto,trazi se proizvodnja i jeftinih kamp-vozila koja ce biti dostupna manje situiranim gradjanima,narocito predstavnicima mladje populacije. Obicni vlasnici auto-domova i drugih rekreativnih vozila su itekako osetili ekonomsku krizu sto se ogleda u problemima oko otplate vozila ali i kroz njihovu smanjenu upotrebu kako zbog visokih cena goriva, tako i zbog skupog odrzavanja,visokih cena kampova ali i netrpeljivosti lokalnih vlasti,posebno u poznatijim turistickim centrima,prema ovoj vrsti turista.Ocigledno,radi se o problemima sa kojima se i sami suocavamo,pri cemu treba imati u vidu nasa primanja. Inace kada su u pitanju materijali koji se koriste u proizvodnji rekreativnih vozila,moj utisak je da sem kod najluksuznijih,nije mnogo ucinjeno u pogledu bezbednosti,pre svega kada je u pitanju otpornost na pozare.Nedavno su u Italiji u auto-domu koji se zapalio smrtno stradala dva tinejdzera dok su dvojica uspela da se spasu sa ozbiljnim povredama.Vecina nasih clanova svakako zna da je svako kamp-vozilo zbog plinskih i elektricnih instalacija koncentrisanih na malom prostoru,kao i zbog potrosaca koji se zagrevaju[frizider,grejalica,bojler] a takodje i zbog koriscenja otvorenog plamena,izuzetno podlozno opasnosti od pozara.Tome doprinose i lako zapaljivi materijali od kojih su izgradjena kamp-vozila cak i novije proizvodnje. Buduci da su nasi ljubimci uglavnom stariji modeli, uz nase poznate sklonosti za improvizacije kad je u pitanju "povezivanje"raznih uredjaja[invertera,muzike i sl]nestrucne poravke uredjaja i aparata,rizik je jos veci. Stoga je potrebno izuzetno oprezno i uz najvecu paznju koristiti navedene uredjaje u kamp-vozilu,posebno u zimskim uslovima.Bezbednosti ce doprineti i stalna edukacija clanova posade kamp-vozila,posebno najmladjih o pravilnom koriscenju pojedinih uredjaja.Odgovoran odnos prema ovom aspektu bezbednosti ucinice da svoja vozila koristimo dugo i sa zadovoljstvom.Misljenja sam da bi konkretni saveti na ovu temu bili dobrodosli.Sto se mene tice,evo mog saveta za one koji imaju dilemu oko koriscenja plinskih uredjaja u toku voznje:nikada ne koristite frizider na gas,bojler,grejalicu ili gorionik dok je vozilo u saobracaju.Takodje nikada ne koristite gorionik za zagrevanje unutrasnjosti stambenog prostora.Na kraju,Granduci hvala za dobar izvestaj.
driver57s
Korisnik
Postovi: 414
Pridružio se: 12 Maj 2011 00:22

Post od driver57s »

cinjenica je da ekonomska kriza zakucala svima na vrata, ne znam kako je kod brendiranih zap. evropskih proizvodjaca kamp vozila, ali imam pouzdanu informaciju iz slovenackog adrija mobile da im je prodaja opala za vise od 30%, i da su smanjili proizvodnju dosta. prosli vikend su mi u poseti bili rodjaci iz slovenije koji rade u adriji, kazu da ne rade bas punim kapacitetom, i da vecinu sto proizvedu ide na zap. evropsko trziste , da je u sloveniji povecala se stopa nezaposlenosti, i samim tim opala kupovna moc njihovih gradjana. oni i dalje aktivno koriste svoja vozila, ali se slabo odlucuju za zamenu staro za novo bas zbog neizvesnosti.
ducato2 je izneo neke cinjenice vezano za nova vozila u smeru napretka i novih tehnologija se u ovoj btansi nije napravio neki revolucionarni iskorak koji bi opravdao toliki skok cena novih vozila, pobolsani su materijali enterijera, izolacija je boljakod novih modela, podvozja su daleko bolja ( mislim na sasije i savremene euro motore, abs, i esp uredjajima....) a nadogradnje vise dozivljavaju dizajnerske promene nego neka tehnoloska unapredjenja u odnosu na prethodne generacije modela.
sto se protiv pozarne bezbednosti tice postoje uredjaji (senzori) koji detektuju curenje gasane instalacije, dim u zatvorenom prostoru i alarmiraju opasnost, poseduju ih vozila starije generacije a i ova nova jer nisu deo standardne opreme vec na zahtev kupca se u nova vozila ugradjuju. treba biti svakako oprezan sa koriscenjem svakog uredjaja pogotovu onih koji u procesu rada koriste otvoren plamen. na zapadu je obavezno godisnje atestiranje gasne instalacije na svim kamp vozilima bez obzira na starost vozila, i to je jedna od preventiva od pozara.
kod nas zbog nizeg standarda i nemogucnosti originalne ugradnje kvalitetnih komponenti ili ili pri zameni dotrajalih delova, velika je ucestalost "snalazenja" t.j. inprovizacije, budzenja i sl, i sam spadam u tu grupu "uradi sam" naravno u domenu svojih mogucnosti i strucnosti uz prethodno dobro guglovanje (forumi, poredjenja...) konsultacije sa ljudima iz te branse, pa kad se sve to skocka u glavi, a ne utice na bezbednost i ne izaziva opasnost krece se na posao
naravno svi mi tezimo ka boljem, i hteli bi sto vise konfora i prednosti od svog vozila, ali svi mi vozimo se sa svojom porodicom u tim vozilima i moramo se brinuti o njihovoj ispravmosti i bezbednosti bez obzira na starost i stanje naseg vozila. zato mislim da je i korisno razmenjivati iskustva sa kolegama kamperistima u pogledu odrzavanja i unapredjenja svojih vozila. netreba zapostaviti ni individualnu kreativnost u smislu opremanja ili prepravke vozila da bi se i ukus vlasnika zadovoljio jer sredstva su nam limitirana a zelje velike. naravno bez preterivanja i narusavanja bezbednosti
Odgovori