Pomoć iskusnih
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
-
- Novi korisnik
- Postovi: 4
- Pridružio se: 04 Maj 2011 21:46
Svakako i mene zanima ovo isto ali kako je reseno na Hobby prikolicama ,jer sam gledao kod mene nema nista .Mada kad sam je pazario da bi se izvukao iz ulice vozio sam je jedno 100-150m u rikverc sa kolima i nisam primetio da me blokira ,a radi sigurno jer me posle u voznji kocila pri kocenju tacno osetio kad prikolica zategne kocnicu.Ali nisam probao posle podmazivanja preko mazalica.Tako ako ko ima Hobby neka javi dal ima blokade i kakvaje.
Za Boška,
Nije stvar u vrsti prikolice, Hobby , Adria, Tabert, Bufstner svejedno je koja je prikolica. Stvar je u rudi, odnosno čija šapa je ugrađena.
Najboilje slikaj rudu pa će se videti ko je proizvođač. Ukoliko ti kočnica nije blokirala prilikom vožnje unazad, znači da je ugrađena AL-Co ruda sa automtskom kočnicom, nešto slično kao kod Singera i Pceroša012.
Pozdrav i dobro došao u klub
Nije stvar u vrsti prikolice, Hobby , Adria, Tabert, Bufstner svejedno je koja je prikolica. Stvar je u rudi, odnosno čija šapa je ugrađena.
Najboilje slikaj rudu pa će se videti ko je proizvođač. Ukoliko ti kočnica nije blokirala prilikom vožnje unazad, znači da je ugrađena AL-Co ruda sa automtskom kočnicom, nešto slično kao kod Singera i Pceroša012.
Pozdrav i dobro došao u klub
Poslednja izmena od sprinter u 04 Maj 2011 23:10, izmenjeno 1 put ukupno.
U subotu smo bili do Beca do Campingwelt-a da pokupujemo stvarcice koje nam nedostaju, izmedju ostalog i pumpu. Danas sam namestio pumpu i mogu reci da sam zadovoljan. Sada sve funkcionise, ukljucujuci i bojler. Pazarili smo tepih za predsator, komarnik ( komornik, kako ko voli ), selne za konstrukciju predsatora i hemiju za WC. Sve u svemu, ceh oko 270 e, kada se odbije porez - 240. Imam viska selne 19mm i 22mm pa kome treba, neka se javi.
Razlika između dečaka i odraslog muškarca je samo u ceni njihovih igračaka
ne rayumem se preterano u elektriku, ali mislim da ovo nije baš posao tipa "sam svoj majstor".
Prvo , mislim da treba da obezbediš jači alternator na autu, obzirom da će osim potrošača na vozilu , sada trebati dodatno za vreme vožnje da puni i akumulator u prikolici.
Pretpostavljam da se napjanje rešava kroz eurokontakt, ali zbog stalnog punjenja , ne znam da li treba obezbediti poseban vod.
Ima puno tehničkih stvari koje treba uklopiti na pravi način, da budeš siguran da se vremenom neće ništa zapaliti i sl.
Moj ti je savet da potražiš stručnjake koji rade prepravke auta i kamiona, napr. auto hladnjače i sl. Bolje uradi u startu kako treba, da ne bi kasnije rešavao probleme.
Mislim da Groš treba da ima iskustva u vezi sa ovim šta tražiš. On je svoj kamper uradio od dobre kamp prikolice. Sigurno ima dobrih saveta. Samo sprema se za more, pa ga pojuri.
Prvo , mislim da treba da obezbediš jači alternator na autu, obzirom da će osim potrošača na vozilu , sada trebati dodatno za vreme vožnje da puni i akumulator u prikolici.
Pretpostavljam da se napjanje rešava kroz eurokontakt, ali zbog stalnog punjenja , ne znam da li treba obezbediti poseban vod.
Ima puno tehničkih stvari koje treba uklopiti na pravi način, da budeš siguran da se vremenom neće ništa zapaliti i sl.
Moj ti je savet da potražiš stručnjake koji rade prepravke auta i kamiona, napr. auto hladnjače i sl. Bolje uradi u startu kako treba, da ne bi kasnije rešavao probleme.
Mislim da Groš treba da ima iskustva u vezi sa ovim šta tražiš. On je svoj kamper uradio od dobre kamp prikolice. Sigurno ima dobrih saveta. Samo sprema se za more, pa ga pojuri.
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
leko mozes naravno , na raznim mestima se mogu kupiti uredjaji koji pretvaraju struju akomulatora 12v u 220v uredjaji se zovu INVEKTORI i poprilicno su pouzdani , izracunaj koliku potrosnju trebas pa taku i pri kupovini odredi koje ces snage kupiti invektot nemoj da racunas knap recimo treba ti 500w kupi bar 750 w snage da nebi bio u preopterecenju . Vazno za koriscenje struje iz izvora koje pravi invektor je da se NE MOGU KORISTITI PUNPE , AMERIKANERI , BRUSILICE ili drugim recima el naprave koje rade na cetkice i imaju kondezatore , jednostavno ih invektor vidi kao kratki spoj i crkava . Preostali elektonski aparati rade savrseno , kao i asihrone protocne pumpe za centralno grejanje.
Druga stvar je kako ces onavljati energiju akomulatora neznam idealno bi bilo da imas kakav solarni panel sobzirom da si na moru sa dosta sunca bilo bi idealno ...
Ovo je poprilicno nadugacka tema pa je ovo sto sam napisao sturo tek da se malo pokrenes sa idejama .
pozdrav
Druga stvar je kako ces onavljati energiju akomulatora neznam idealno bi bilo da imas kakav solarni panel sobzirom da si na moru sa dosta sunca bilo bi idealno ...
Ovo je poprilicno nadugacka tema pa je ovo sto sam napisao sturo tek da se malo pokrenes sa idejama .
pozdrav
-
- Korisnik
- Postovi: 43
- Pridružio se: 01 Jun 2011 14:59
Mislim da bi ovo moglo biti od koristi.
http://pedja.supurovic.net/prikljucak-z ... olicu-sema
Pozdrav
http://pedja.supurovic.net/prikljucak-z ... olicu-sema
Pozdrav
Koliko sam razumeo Lecu, on želi da postojeću instalaciju koja je vezana za auto, napravi autonomnom, pogodnu za korišćenje kad je stacioniran.
Suština mu je da u prikolicu stavi akumulator kao izvor el. energije, ali ne zna kako treba da ga poveže sa ostalim uređajima u prikolici s jedne strane i napajanjem - alternatorom vozila s druge strane. Inverter dolazi na kraju.
Lwco, pokušaj da nađeš šemju električnih instalacija ako si je dobio uz prikolicu. Ako nisi idi na sajt proizvođaća pa je tamo nađi. Ne verujem da se svaki potrošač snabdeva posebno strujom. Verovatno postoji čvorište gde se sabiraju potrošači. Iza toga je žica žive struje koja vodi ka alternatoru. Po meni, na tom bi mestu negde trebao da stoji priključak za akumulator. Treba obratiti pažnu samo o vodovima za signalizaciju.
Suština mu je da u prikolicu stavi akumulator kao izvor el. energije, ali ne zna kako treba da ga poveže sa ostalim uređajima u prikolici s jedne strane i napajanjem - alternatorom vozila s druge strane. Inverter dolazi na kraju.
Lwco, pokušaj da nađeš šemju električnih instalacija ako si je dobio uz prikolicu. Ako nisi idi na sajt proizvođaća pa je tamo nađi. Ne verujem da se svaki potrošač snabdeva posebno strujom. Verovatno postoji čvorište gde se sabiraju potrošači. Iza toga je žica žive struje koja vodi ka alternatoru. Po meni, na tom bi mestu negde trebao da stoji priključak za akumulator. Treba obratiti pažnu samo o vodovima za signalizaciju.