Trafo
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Pozdrav novom forumasu !
Trafo bi trebalo da sluzi za pretvaranje naizmenicne struje od 220 V na
jednosmernu od 12 V.
Predpostavljam (posto nisam video) da je sva instalacija u kampiki 12 V
zbog sigurnosti, verovatno je ostavljena i mogucnost koriscenja 220 V na
nekoliko mesta, konektor i frizider.
Najbolje bi bilo da dovedes autoelektricara i da se sve proveri pre upotrebe.
Dobro ce Ti doci i da se upoznas sa upotrebom svih prekidaca a ujedno ce se
prekontrolisati ispravnost instalacije.
Pozdrav
Trafo bi trebalo da sluzi za pretvaranje naizmenicne struje od 220 V na
jednosmernu od 12 V.
Predpostavljam (posto nisam video) da je sva instalacija u kampiki 12 V
zbog sigurnosti, verovatno je ostavljena i mogucnost koriscenja 220 V na
nekoliko mesta, konektor i frizider.
Najbolje bi bilo da dovedes autoelektricara i da se sve proveri pre upotrebe.
Dobro ce Ti doci i da se upoznas sa upotrebom svih prekidaca a ujedno ce se
prekontrolisati ispravnost instalacije.
Pozdrav
Nije važno šta kaže, nego ko kaže !
Za Chateau
Koliko kampika toliko raznih varijanti i izvedbi instalacija.
Predpostavljam da znas, ali cu ipak napisati zbog nekih koji
nisu upoznati oko napajanja kampike strujom.
Na kuki od auta trebalo bi da je sedmopolni utikac na 12 V
pomocu kog funkcionisu zmigavci,stop i poziciona svetla
na kampiki, 2 mesta zauzimaju zmigavci (levi,desni), 1 mesto
zauzima stop, 2 mesta za pozicije (leva,desna),1 mesto je masa i
ovo sedmo mesto je nama vazno, stalni + plus 12V.
Pomocu tog plusa se napaja kucica sa strujom za vreme putovanja,
odatle struja za frizider,svetlo i druge uredjaje koji rade na 12 V.
Za vreme putovanja se snabdevamo strujom iz akomulatora (generatora)
naseg auta. Ako se usput prave kratke pauze nije potrebno prebacivati
frizider sa 12 V na plinski rad, ali ako su pauze duze od 15 min treba
prebaciti na plin, pre polaska se opet vrati na 12 V.
U kampu je rezim drudaciji, postoji izbor, moze se uzeti 220 V struja,
ili ostati na 12 V i frizider koristiti na plin a za svetlo 12 V.
Ako koristis auto za lokalnu voznju nije nikakav problem sto ces
koristiti struju od akomulatora sa automobila.
Bolja varijanta je ako kampika ima svoj akomulator i svoj punjac
pa mozes na svakih 10-tak dana uzeti struju na jedan dan i dopuniti
akomulator, frizider prebaciti na struju. (cena struje je 2-4 e na dan)
Koja varijanta Ti odgovara izabraces na licu mesta.
Sa slike se vidi da taj tvoj punjac ima i discharge (praznjenje akomulatora)
sto znaci da je u igri neki drugi a ne olovni akomulator (olovni se neprazni)
verovatno nikl-kadmiumski koji se ne sme dopunjavati ako nije prazan nego
se mora isprazniti pa tek onda napuniti (zbog memoriskog efekta).
Elektrolux frizider je najbolji , retko se kvari, mozda nesto ne radis kako
treba zato nece da se upali, proveri dovod plina na ringlama, vidi mozda
ima jos neki ventil na dovodu do frizidera, varnica bi rebalo da se cuje.
Mnogo je novih i savremenijih kampika od moje Adrie zato sve ovo
sto sam pisao uzmi sa rezervom, ja sam jos iz crnobelog filma.
Pozdrav
Koliko kampika toliko raznih varijanti i izvedbi instalacija.
Predpostavljam da znas, ali cu ipak napisati zbog nekih koji
nisu upoznati oko napajanja kampike strujom.
Na kuki od auta trebalo bi da je sedmopolni utikac na 12 V
pomocu kog funkcionisu zmigavci,stop i poziciona svetla
na kampiki, 2 mesta zauzimaju zmigavci (levi,desni), 1 mesto
zauzima stop, 2 mesta za pozicije (leva,desna),1 mesto je masa i
ovo sedmo mesto je nama vazno, stalni + plus 12V.
Pomocu tog plusa se napaja kucica sa strujom za vreme putovanja,
odatle struja za frizider,svetlo i druge uredjaje koji rade na 12 V.
Za vreme putovanja se snabdevamo strujom iz akomulatora (generatora)
naseg auta. Ako se usput prave kratke pauze nije potrebno prebacivati
frizider sa 12 V na plinski rad, ali ako su pauze duze od 15 min treba
prebaciti na plin, pre polaska se opet vrati na 12 V.
U kampu je rezim drudaciji, postoji izbor, moze se uzeti 220 V struja,
ili ostati na 12 V i frizider koristiti na plin a za svetlo 12 V.
Ako koristis auto za lokalnu voznju nije nikakav problem sto ces
koristiti struju od akomulatora sa automobila.
Bolja varijanta je ako kampika ima svoj akomulator i svoj punjac
pa mozes na svakih 10-tak dana uzeti struju na jedan dan i dopuniti
akomulator, frizider prebaciti na struju. (cena struje je 2-4 e na dan)
Koja varijanta Ti odgovara izabraces na licu mesta.
Sa slike se vidi da taj tvoj punjac ima i discharge (praznjenje akomulatora)
sto znaci da je u igri neki drugi a ne olovni akomulator (olovni se neprazni)
verovatno nikl-kadmiumski koji se ne sme dopunjavati ako nije prazan nego
se mora isprazniti pa tek onda napuniti (zbog memoriskog efekta).
Elektrolux frizider je najbolji , retko se kvari, mozda nesto ne radis kako
treba zato nece da se upali, proveri dovod plina na ringlama, vidi mozda
ima jos neki ventil na dovodu do frizidera, varnica bi rebalo da se cuje.
Mnogo je novih i savremenijih kampika od moje Adrie zato sve ovo
sto sam pisao uzmi sa rezervom, ja sam jos iz crnobelog filma.
Pozdrav
Nije važno šta kaže, nego ko kaže !