Zapravio ugradnjom nosaca za moped - motor menja se oterecenje zadnje osovine i odmah pokazuje na geometriji vozila.
Postoje mnogi primeri kako bi se taj problem resio , neki savremeni neki tradicionalni.
Pojacavanje zadnjeg gibnja sa dodatnom platnom se moze resiti ali moze imati za posledicu krutost zadnje osovine kad nije opterecena dodatnim teretom .
Mozda bi se moglo doci do poboljsanja nosivosti zadnje osovine moglo doci i "SPRENGOVANJEM" postojecih zadnjih listova na gibnju !?
I jedan i drugi metod za posledicu imaju krutost zadnje osovine , neprijatnu voznju a moze i da rastrese celu konstrukciju kampera.
Bolja i savremena resenja su u ponudi raznih kataloga sa dodatnom opremom za kampere svakako su VAZDUNI JASTUCI laka konstruktivna resenja pri ugradjivanju skoro za svaki tip kampera .
Verovatno se sa jos puno opisa moze opisati ono sto je dobro ipak veci problem je naci te komponente na nasem trzistu.
Vazno da smo otvorili temu pa polako ima raznih resenja


