Sitna oprema za kamp
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Za admina ---Pojavilo se malo vitlo na limundu mozda je prilika sobzirom da imas zeju za isto:
http://www.kupindo.com/kupovina/Auto-i- ... 2v/9126091
http://www.kupindo.com/kupovina/Auto-i- ... 2v/9126091
Poslednja izmena od groskamper u 05 Okt 2010 14:12, izmenjeno 1 put ukupno.
ugradio sam solarni panel od 90W i jos jedan gel akumulator(exide gel od 85 Ah). Solarni panel sa regulatorom i ugradnjom kostao je negde oko 500€(pogledacu racune pa cu staviti tacnu cifru), a akumulator oko 220€. To su mi uradili u Centro vacanze strada per laghetti 1 34015 Mugia, tel +39040231711( info@centrovacanze.cc), 45.58918, 13.80143 U letnjim uslovima sam izuzetno zadovoljan bio na ovom putu, prakticno mi nije trebala struja po kampovima. Ono sto potrosim nocu u toku dana se dopuni, ako sam na pristojnom suncu. Od potrosaca su uobicajene stvari: svetlo, turbo vent, pumpa za vodu, ponekad TV(izbegavam kad god mogu), lap top,.. Videcemo kako ce to sve zimi funkcionisati.
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Sprinter onako iskreno sta mislis jel to radi da vredi ?
Pojavio se u oglasima slican sprinter s adrijom kao tvoj .
http://www.polovniautomobili.com/oglas6 ... go_665_sp/
Ima kod nas puno kampera ali slabo komuniciramo, na putu na posao svaki dan zajedno smojim vidim 5 komada koliko ih je ko zna .
Ispada d se cesce ljudi iz inostranstva javljaju nego iz Srbije
Pojavio se u oglasima slican sprinter s adrijom kao tvoj .
http://www.polovniautomobili.com/oglas6 ... go_665_sp/
Ima kod nas puno kampera ali slabo komuniciramo, na putu na posao svaki dan zajedno smojim vidim 5 komada koliko ih je ko zna .
Ispada d se cesce ljudi iz inostranstva javljaju nego iz Srbije
Ne znam da li vredi, koliko ljudi toliko ćudi.
Ja lično smatram da je motorna klima u kamperu sasvim dovoljna. Meni lično je važno da kada sam u vožnji, da mi radi klima i da je tada prijatno u kamperu. Kada sam "stacioniran", klima mi uopšte nije potrebna u kamperu. Otvorim prozore koji su u hladu i oni sasvim dobro završavaju posao. Imam i mali ventilator, ali ni njega nisam uključio ni jednom do sada. Ali, to ne znači da je takvo ponašanje ok. Neko ne može bez klime, vidiš i sam kako se ljudi snalaze. Saglasan sam i sa takvim oragizovanjem.
Što se tiče kampera sa slike, ja sve mislim da se radi o kamperu čiji je vlasnik prvobitno bio Gliša iz Adrije. Možda grešim, ali... sve mi se čini da je to njegov kamper. To je dobar kamper, u vreme kada su proizvedeni, bili su u gornjoj klasi Adrije. Sve, od opreme pa do materijala koji su ugrađeni, sve je bilo top. On ima manje garažnog prostora i nešto mu je skučeniji toalet nego kod mene, kraći je nekih 1/2m, ali sve ostalo je super. Sam unutrašnji prostor je vizuelno dosta komforniji, a značajno je i što ima frižider od 150lit, sa zamrzivačem, mada nemam podatak kako su se ti frižideri sa zamrzivačem pokazali na visokim temeraturama, i koliko troše. Motor je isti, 316 cdi, 2.700cca od 150 konja, vuče po svim usponima bez problema, s njim na putu obilaziš skoro kao s nekim korektnim malim autom, uključenu klimu ne oseća, a nije veliki potrošač. Ja inače ne vozim brzo kamper, prosečno 80-100km/ha po dobrom putu. Ove godine sam u Junu bio u Pragu. Da ne bih ulenjio motor, a kako nije bilo gužve, vreme je bilo mirno, bez vetra, na autoputu iza Budimpešte sam dodao gas. Bez ikakvih problema sam ga za tili čas navukao na 150km. Motor samo zuji. Normalno, nakon 10-15km sam spustio loptu, i od tada ga i dalje vozim kao i ranije.
Ko ga uzme neće se pokajati sigurno. Cena napolju takvog modela (koji nije korišćen u renti) je i dalje vrlo visoka, viša nego što se traži u oglasu. Slučajno znam da je početkom ove godine jedan kolega prodao isti kamper u opremi i godištu kao ovaj sa oglasa, sa više pređenih km, samo model 670 SP, i to dosta skuplje od tražene cene na ovom oglasu. Nov, u toj opremi je plaćen mnogo više, pa samo zbog toga kažem da ovo nije visoka cena. Inače "gore uši" samo i kada pomisliš na tu količinu novca. Ali kao što dobro reče Cane, svaka ljubav boli, zbog ljubavi prema kampovanju, na drugim mestima se stisneš koliko god možeš, jer jedan je život. Ti odmori sa decom, provedeni u šatoru, posle prikolici i na kraju sa kamperom, su mi nezaboravni, njih ne može da zameni ništa. Sada, kada se setim ponekih detalja sa odmora kada smo sestra i ja bili klinci, odmah mi je lepo i milo oko srca. Taj "pelcer" primljen od roditelja, nadam se da sam preneo na svoju decu. Ja lično ne vidim alternativu ovakvom vidu provođenja slobodnog vremena. U prirodi, uz porodicu i prijatelje, na kamperski način, čovek se najlepše odmori.
Ja lično smatram da je motorna klima u kamperu sasvim dovoljna. Meni lično je važno da kada sam u vožnji, da mi radi klima i da je tada prijatno u kamperu. Kada sam "stacioniran", klima mi uopšte nije potrebna u kamperu. Otvorim prozore koji su u hladu i oni sasvim dobro završavaju posao. Imam i mali ventilator, ali ni njega nisam uključio ni jednom do sada. Ali, to ne znači da je takvo ponašanje ok. Neko ne može bez klime, vidiš i sam kako se ljudi snalaze. Saglasan sam i sa takvim oragizovanjem.
Što se tiče kampera sa slike, ja sve mislim da se radi o kamperu čiji je vlasnik prvobitno bio Gliša iz Adrije. Možda grešim, ali... sve mi se čini da je to njegov kamper. To je dobar kamper, u vreme kada su proizvedeni, bili su u gornjoj klasi Adrije. Sve, od opreme pa do materijala koji su ugrađeni, sve je bilo top. On ima manje garažnog prostora i nešto mu je skučeniji toalet nego kod mene, kraći je nekih 1/2m, ali sve ostalo je super. Sam unutrašnji prostor je vizuelno dosta komforniji, a značajno je i što ima frižider od 150lit, sa zamrzivačem, mada nemam podatak kako su se ti frižideri sa zamrzivačem pokazali na visokim temeraturama, i koliko troše. Motor je isti, 316 cdi, 2.700cca od 150 konja, vuče po svim usponima bez problema, s njim na putu obilaziš skoro kao s nekim korektnim malim autom, uključenu klimu ne oseća, a nije veliki potrošač. Ja inače ne vozim brzo kamper, prosečno 80-100km/ha po dobrom putu. Ove godine sam u Junu bio u Pragu. Da ne bih ulenjio motor, a kako nije bilo gužve, vreme je bilo mirno, bez vetra, na autoputu iza Budimpešte sam dodao gas. Bez ikakvih problema sam ga za tili čas navukao na 150km. Motor samo zuji. Normalno, nakon 10-15km sam spustio loptu, i od tada ga i dalje vozim kao i ranije.
Ko ga uzme neće se pokajati sigurno. Cena napolju takvog modela (koji nije korišćen u renti) je i dalje vrlo visoka, viša nego što se traži u oglasu. Slučajno znam da je početkom ove godine jedan kolega prodao isti kamper u opremi i godištu kao ovaj sa oglasa, sa više pređenih km, samo model 670 SP, i to dosta skuplje od tražene cene na ovom oglasu. Nov, u toj opremi je plaćen mnogo više, pa samo zbog toga kažem da ovo nije visoka cena. Inače "gore uši" samo i kada pomisliš na tu količinu novca. Ali kao što dobro reče Cane, svaka ljubav boli, zbog ljubavi prema kampovanju, na drugim mestima se stisneš koliko god možeš, jer jedan je život. Ti odmori sa decom, provedeni u šatoru, posle prikolici i na kraju sa kamperom, su mi nezaboravni, njih ne može da zameni ništa. Sada, kada se setim ponekih detalja sa odmora kada smo sestra i ja bili klinci, odmah mi je lepo i milo oko srca. Taj "pelcer" primljen od roditelja, nadam se da sam preneo na svoju decu. Ja lično ne vidim alternativu ovakvom vidu provođenja slobodnog vremena. U prirodi, uz porodicu i prijatelje, na kamperski način, čovek se najlepše odmori.
Poslednja izmena od sprinter u 15 Okt 2010 00:49, izmenjeno 1 put ukupno.
Na Limundu sam naleteo na led lampe. Sebi sam već kupio jednu. Nisu skupe, a daju vrlo lepu svetlost. Zgodne su i za unutra i za napolje, i imaju dva moda rada, tako da im je primena široka.
Link http://www.limundo.com/kupovina/Tehnika ... 98/1849133
http://www.limundo.com/kupovina/Tehnika ... OM/1896863
Pozdrav
Link http://www.limundo.com/kupovina/Tehnika ... 98/1849133
http://www.limundo.com/kupovina/Tehnika ... OM/1896863
Pozdrav
Manji solarni panel: pogodan za kamper ili prikolicu
Limundo
http://www.limundo.com/kupovina/Sportsk ... JA/2348517
Limundo
http://www.limundo.com/kupovina/Sportsk ... JA/2348517
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Evo jedna interesantna ponuda, delovi za kamper, možda nekome treba neki deo.
http://www.kupujemprodajem.com/Komplet- ... id=7160475
http://www.kupujemprodajem.com/Komplet- ... id=7160475
Ponuda na Limundu, mala elektro pumpa za vodu:
http://www.limundo.com/kupovina/Sportsk ... -V/5328981
http://www.limundo.com/kupovina/Sportsk ... -V/5328981
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Pozdrav dragi kolege danas sam ugradio HHQ-generator u kamperu pronalazac kaze da daje i do trideset posto ustede i povecava snagu sto bi meni dobro doslo to cemo i da isprobamo jer u nedelju krecem za italiju pa cu vas obavestiti o svim parametrima ,za vise informacijae pitajte i ja sam kupio macku u dzaku ,isprobao sam generator proizvodi vodonik i po meni dobro funkcionise a o ustedi kad se vratim.
YU1PSO
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
reklamiraju stalno taj proizvod , i verujem da ima efekta , jedino sto me odbija od njega je ogromna kolicina struje koje koristi da bi nastalom valjda elektroliza i razdvojio vodonik od kiseonika .
i tako jednim od ta dva gasa valjda vodonik pospesava paljenje u kombinaciji sa gorivom .... naravno .
realno verujem da pomaze samo je takodje pitanje da li postoje gubici u snazi motora stalnim maxsimalnim angazovanjem alternatora a to je gubitak poput klima kompresora , pa negde uzmes , negde dodas i tako .
svejedno pisi o utiscima interesantna je inovacija .
i tako jednim od ta dva gasa valjda vodonik pospesava paljenje u kombinaciji sa gorivom .... naravno .
realno verujem da pomaze samo je takodje pitanje da li postoje gubici u snazi motora stalnim maxsimalnim angazovanjem alternatora a to je gubitak poput klima kompresora , pa negde uzmes , negde dodas i tako .
svejedno pisi o utiscima interesantna je inovacija .