skuteri
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
Moram se javiti na ovu temu u posedu sam jednog takog skutera , kupio sam ga za dobavljanje sitne nabavke vezano za robu koja je potrebna za ugostiteljstvo a objekat mi je na Novo beogradskom keju blok 70 gde je zabranjen saobracaj za vozila. Siroko sam poceo jer razmisljam koliko mi je potrebno teksta da ishvalim to motorce. PA RECIMO OVAKO DA GA NEMA DA NE POSTOJI MORALI BI GA PONOVO IZMISLITI!!
realno nije najlepsi, ima veliku kutiju vezanu iza zadnjeg sedista koja se pretvara u babina kolica sa tockovima , super uvek pali,dobro koci , malo se vise cuje ,trosi oko 1 lit
Ali posto znam da je interesantan za kamper reci cu zbog eventualnih nosaca za njega da je ZACUDJUJUCE TEZAK U ODNOSU KOLIKO JE MALI , vodite racuna o toj cinjenici u koliko vam je bitna .
http://img198.imageshack.us/img198/3636/p4078272.jpg
realno nije najlepsi, ima veliku kutiju vezanu iza zadnjeg sedista koja se pretvara u babina kolica sa tockovima , super uvek pali,dobro koci , malo se vise cuje ,trosi oko 1 lit
Ali posto znam da je interesantan za kamper reci cu zbog eventualnih nosaca za njega da je ZACUDJUJUCE TEZAK U ODNOSU KOLIKO JE MALI , vodite racuna o toj cinjenici u koliko vam je bitna .
http://img198.imageshack.us/img198/3636/p4078272.jpg
ajde da malo doprinesem redu na saitu. Vidim da se razvezlo caskanje o skuterima, a ja sam trenutno u toj prici. Tesko je naci skuter od 50 kubika, a da je jak. Trenutno gledam Piaggio Liberty, jer ima i vece tockove sto je bitno za voznju za nas amatere. Jedino me muci ta snaga, mozda uzeti od 150 pa....
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Mislim da po zakonu skuteri od 50ccm nemaju opciju za suvozaca , oni su usli u kategoriju bicikle sa pomocnim motorom i tu se slepaju jer nemaju pedale.
A sad resenje za Vas problem kupite skuter od 125ccm marke tipa pijaggo i naravno posto za njega treba A kategorija skinete oznake za kubikazu i stavite tablice od od pijaggo 50ccm koji kupite slupan ,krs i nikakav prevedete na sebe tablicu zakacite i NIKAD VAS NIKO NECE DIRATI to je trajna registracija nema nikad teh pregleda i slicno . Niko to ne govori a svi to znaju i tako rade, mene naucili klinci iz kraja
A sad resenje za Vas problem kupite skuter od 125ccm marke tipa pijaggo i naravno posto za njega treba A kategorija skinete oznake za kubikazu i stavite tablice od od pijaggo 50ccm koji kupite slupan ,krs i nikakav prevedete na sebe tablicu zakacite i NIKAD VAS NIKO NECE DIRATI to je trajna registracija nema nikad teh pregleda i slicno . Niko to ne govori a svi to znaju i tako rade, mene naucili klinci iz kraja
Lepo je imati ovu informaciju, jedino sto me brine je da sve sto znaju klinci iz kraja zna i policija. Al' dobro,videcemo. Nasao sam jedan sajt sa el.skuterima i biciklima. www.eskuter.com ima na njemu bicikla sa baterijom koju sam vec pominjao. Lici na onu sto sam video u Ljubljani u servisu Adrie. Kosta 900 evra ali vracaju pdv tako da ispadne 720 evra. E, sad kineska je pa se dvoumim. Sa druge strane malo sta nije kinesko danas. Sto se tice skutera Sprinter je sjajno opisao osecaj kada sednes sa nekim. Stvarno je neudobno, a Boga mi nesto nisam siguran ni da je stabilno.
Promena tablice je tezak prekrsaj sa kaznom i do zatvora.Ja licno znam za jedan slucaj gde je covek lezao 30 dana a to je uradio da preveze vozilo od tacke A do tacke B,zato pamet u glavu.Ja Piaggo Liberti od 125 ccm vozim po gradu odlican motor i za dvoje.Registracija je 50 e,potrsnja je oko 4 l. a to je kao i skuteri od 50 ccm.Polaganje za A kategoriju nije komlikovano ali...Ako kupujete 50 ccm bolje je dvotakni,vise snage na maje kg.Preporucujem neku Apriliju ili Malaguti.To uz neki kit za povecanje snage ide ladno 100km/h.Drugo moje pravilo je bez ili sa sto manje plastike na skuteru.Pogledajte SASHS MADASS od 50 i 125. WWW.LEO-PARD.EU
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Pregledavam ove kataloge sto sam dobio , pazi kako je Svaba napravio malu prikolicu za skuter nista slicno nisam video a izgleda da je prava stvar
http://img32.imageshack.us/img32/8343/prikolica.jpg
http://img32.imageshack.us/img32/8343/prikolica.jpg
Zaista lepo i simpatično izgleda. Pitanje je samo da li je i praktična. Vozio sam godinama auto prikolice, sa jednosovinkama uvek je problem vožnja unazad. Ovako mala prikolica mislim da nije baš zgodna za manevrisanje, naročito za kretanje u rikverc, a što je kamperima vrlo bitno. Osećam da se lako ukosi, a iz kabine je ne vidiš baš dobro zbog male dužine i verovatno joj kasno uočavaš poziciju .
Mislim da je za skutere ipak prava stvar produžena rampa.
Mislim da je za skutere ipak prava stvar produžena rampa.
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Malo da osvežim temu.
Ovih dana tragam za motorom od 50cc.
Sviđa mi se model Piaggio Liberty 50 2t, ili 50s 2t. Ima li neko iskustva o ovim motorima, do koje kilometraze ih kupiti.
Da li je zaista bolje kupiti relativno nov ( cene su rapidno više). Da li ovaj model može da vuče dvoje odraslih, zadovoljnih i podgojenih osoba tipa kamper i kamperka nakon ručka, i to uzbrdo.
Ovih dana tragam za motorom od 50cc.
Sviđa mi se model Piaggio Liberty 50 2t, ili 50s 2t. Ima li neko iskustva o ovim motorima, do koje kilometraze ih kupiti.
Da li je zaista bolje kupiti relativno nov ( cene su rapidno više). Da li ovaj model može da vuče dvoje odraslih, zadovoljnih i podgojenih osoba tipa kamper i kamperka nakon ručka, i to uzbrdo.
Sprinter, pozdravljam tvoju ideju za skuter. Najbolji u klasi 50ccm su djilera i piaggo. Dodaću i moje mišljenje: znaš da sam motorist (sada vozim BMW R1100RS). To su prejake mašine, za kamper su najbolje po mom mišljenju 125ccm. Dvotaktna djilera stalker može (iz ličnog iskustva) da poveze dvoje ljudi, ali troši kao moj BMW. Četvorotaktne 125-ice su sasvim konforne da mogu da povuku i izvuku po grčkim uzbrdicama dvoje, jeste malo sporije ali u principu bez problema - ovo isto je za 50 ccm problem (može se desiti da neko ide peške). Oni mopedi koji se voze po Grčkoj su živ primer - uglavnom su oko 100 ccm četvorotaktni. Jedini problem je što za preko 50 ccm mora da se ima A kategorija (odnosno A1). To i nije neki problem pošto je potrebno polaganje poligona i vožnje kada imaš B, a ko se reši za ovo bolje mu je da to uradi pre novog pravilnika o polaganju...
Pozzz
Pozzz