imao sam isti problem sa kamperom i uspesno sam ga sanirao pre zime sa epoxidnim smolama i staklo plasticnim vlaknima koji se koriste u brodogradnji jer su jako cvrsti i postojani na zub vremena. to sam opisao u temi ZAPTIVANJE PROZORA
evo prosla je zima ni jedna zakrpa nije popustila, cekam lepe dane da to estetski ofarbam, nije komplikovano za rad ( nista teze nego okrpiti gumu na biciklu) tako da bi ti ja preporucio da saniras sa tim jer vatenje plastike nije se bas dobro pokazalo kod starije (poroznije) plastike koja puca uslad velikih temperaturnuh razlika. prethodni vlasnik je vario ispucala mesta na oplati kod majstora za varenje branika i posle prve zime opet se pojavile pukotine na istom mestu tako da meni se zakrpa bolje pokazala od varenja plastike
"mozda bas i ne pripada ovoj temi, ali da ne otvaram novu dodacu jos jedno sredjivanje kampera dok traju ovi suncani dani koje sam resio da iskoristim za pripremu kampera za zimski period koji dolazi i kad ce odrzavanje se svesti na ciccenje unutrasnjosti posle izleta i eventualno pranje spolja zbog soli na putevoma
ovog puta sam sredjivao ( branik) oplatu ili masku sasije ispod nadogradnje oko kampera. godine cine svoje i proces starenja je neminovan, a posledice postaju vidljive, i ako nema neku veliku predjenu kilometrazu plastika je na nekil mestima ispucala i te pukotone postaju sve uocljivije, pa sam resio sa ih saniram jednom metodom koji sam nekad primenio u procesu sredjivanja korita plasticnog camca i dokazalo se da je dobro

pukotine oko boksa za alat bocno

na sastavima

coskovi

sva ispucana mesta sam dobro osmidglao i oprao nitro razredjivacem, i pripremio za lepljenje

naneo sam cetkicom prethodno pripremljen dvo komponentnu epxidnu smolu marka west sistem

na namazanu smolu sam stavljao staklo plasticna vlakna zbog ukrucivanja

i opet preko vlakna spoxi smola u malo debljem sloju da vlakna upiju smolu i sebe a visak je iscureo, pa sam ga oprap nitro razredjivacem

slika staklo-plasticnih vlakana pre natapanja smolom
nisam hteo da koristim poliester smoku i mat to sto svi koriste za krpljenje branika na kolima i motorima, iz razloga sto epoxidna smola i vlakna su dosta jaca od poliestera i mata, nanose se u tanjem sloju pa nije zakrpa toliko uocljiva, i ako se nevidi iz daleka na prolece cu sanirana mesta estetski uobliciti da neodudara
P.S:
ako admin misli da ovaj post nije za ovu slobodno neka ga prebaci u odgovarajucu"
Online