Glavobolja i domaci zadatak

Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY

Odgovori
singer
Korisnik
Postovi: 73
Pridružio se: 15 Mar 2011 20:06
Lokacija: Fjutog

Post od singer »

Potrebna mi je pomoć.

Nakon zime sa dosta snega desilo se da mi je napukla plastika sa zadnje strane prikolice. Nije neka velika šteta, ali dovoljno za glavobolju. Ideja mi je bila da oteram prikolicu kod nekog plastičara koji vari branike da to nekako uradi, ali se bojim da ce kopletna plastika morati da ide dole da se to uradi, a to vec ne bih da prepustim nekom ko nema iskustva u tome.


Moje pitanje je da li ima nekog na ovom forumu ko to moze da uradi ili zna nekog da preporuči?

Hvala

Slika
Razlika između dečaka i odraslog muškarca je samo u ceni njihovih igračaka
driver57s
Korisnik
Postovi: 414
Pridružio se: 12 Maj 2011 00:22

Post od driver57s »

imao sam isti problem sa kamperom i uspesno sam ga sanirao pre zime sa epoxidnim smolama i staklo plasticnim vlaknima koji se koriste u brodogradnji jer su jako cvrsti i postojani na zub vremena. to sam opisao u temi ZAPTIVANJE PROZORA
evo prosla je zima ni jedna zakrpa nije popustila, cekam lepe dane da to estetski ofarbam, nije komplikovano za rad ( nista teze nego okrpiti gumu na biciklu) tako da bi ti ja preporucio da saniras sa tim jer vatenje plastike nije se bas dobro pokazalo kod starije (poroznije) plastike koja puca uslad velikih temperaturnuh razlika. prethodni vlasnik je vario ispucala mesta na oplati kod majstora za varenje branika i posle prve zime opet se pojavile pukotine na istom mestu tako da meni se zakrpa bolje pokazala od varenja plastike


"mozda bas i ne pripada ovoj temi, ali da ne otvaram novu dodacu jos jedno sredjivanje kampera dok traju ovi suncani dani koje sam resio da iskoristim za pripremu kampera za zimski period koji dolazi i kad ce odrzavanje se svesti na ciccenje unutrasnjosti posle izleta i eventualno pranje spolja zbog soli na putevoma
ovog puta sam sredjivao ( branik) oplatu ili masku sasije ispod nadogradnje oko kampera. godine cine svoje i proces starenja je neminovan, a posledice postaju vidljive, i ako nema neku veliku predjenu kilometrazu plastika je na nekil mestima ispucala i te pukotone postaju sve uocljivije, pa sam resio sa ih saniram jednom metodom koji sam nekad primenio u procesu sredjivanja korita plasticnog camca i dokazalo se da je dobro


Slika
pukotine oko boksa za alat bocno


Slika
na sastavima


Slika
coskovi



Slika
sva ispucana mesta sam dobro osmidglao i oprao nitro razredjivacem, i pripremio za lepljenje



Slika
naneo sam cetkicom prethodno pripremljen dvo komponentnu epxidnu smolu marka west sistem



Slika
na namazanu smolu sam stavljao staklo plasticna vlakna zbog ukrucivanja


Slika
i opet preko vlakna spoxi smola u malo debljem sloju da vlakna upiju smolu i sebe a visak je iscureo, pa sam ga oprap nitro razredjivacem


Slika
slika staklo-plasticnih vlakana pre natapanja smolom


nisam hteo da koristim poliester smoku i mat to sto svi koriste za krpljenje branika na kolima i motorima, iz razloga sto epoxidna smola i vlakna su dosta jaca od poliestera i mata, nanose se u tanjem sloju pa nije zakrpa toliko uocljiva, i ako se nevidi iz daleka na prolece cu sanirana mesta estetski uobliciti da neodudara


P.S:
ako admin misli da ovaj post nije za ovu slobodno neka ga prebaci u odgovarajucu"

Online
singer
Korisnik
Postovi: 73
Pridružio se: 15 Mar 2011 20:06
Lokacija: Fjutog

Post od singer »

Otprilike sam tako i zamisljao, samo sto bi to trebalo uraditi sa unutrasnje strane, sto opet znaci da treba neko strucan da to skine
Razlika između dečaka i odraslog muškarca je samo u ceni njihovih igračaka
Korisnikov avatar
sprinter
Korisnik
Postovi: 2670
Pridružio se: 06 Dec 2009 09:17

Post od sprinter »

Ako nije baš mnogo ružno, uradi to tako da ne skidaš plastiku. Čim jednom skineš oplatu, poremetiš fabrički ugrađene zaptivke za vodu, tako da rešiš jedan problem, ali verovatno kasnije dobiješ drugi.
Korisnikov avatar
sprinter
Korisnik
Postovi: 2670
Pridružio se: 06 Dec 2009 09:17

Post od sprinter »

Gledajući gde se nalazi pukotina, imam utisak da se radi o masci, odnosno o estetici prikolice. Iz tog razloga , bolje je da se zakrpi spolja, malo će izgledati kao ožiljak na telu, ali vremenom se privikneš, baš kao i na ožiljak, pa više i ne uočavaš.
driver57s
Korisnik
Postovi: 414
Pridružio se: 12 Maj 2011 00:22

Post od driver57s »

kad se lepo obradi, kit, pa smirglanje, prajmer i poliuretanskom farbom lepo ofarbanece se primecivati gde je bila pukotina, naravno treba to sve pedantno odraditi i bice ok. meni je bilo komplikovano da skidam segmente oplate od kampera da bi ti iznutra zakrpio, pa bi opet ostala crta sa vidne starane koju treba sanirati da se ne vidi, a problem bi bio jos veci vratiti sve to nazad, sto kaze sprinter dal bi se to sve ponovo slozilo??
Korisnikov avatar
mustang
Korisnik
Postovi: 1030
Pridružio se: 27 Jan 2008 22:16
Lokacija: Nis

Post od mustang »

Ja sam skidao zadnji branik i tačno znam koliko je komplikovano sve to vratiti nazad ali je to ponekad i neminovno, jednostavno se mora skinuti zbog popravke.
Omnia mea mecum porto
singer
Korisnik
Postovi: 73
Pridružio se: 15 Mar 2011 20:06
Lokacija: Fjutog

Post od singer »

Jel radi to uopste neko pouzdan u srbiji?
Razlika između dečaka i odraslog muškarca je samo u ceni njihovih igračaka
Korisnikov avatar
Dragan
Korisnik
Postovi: 482
Pridružio se: 06 Mar 2012 13:00
Lokacija: Pirot

Post od Dragan »

Singrer, ja sam davno reparirao karoserije automobila (podkrila napred) postupkom koji je opisao driver 57S, i to je trajalo koliko i automobili. Sada postoji fiber kit sa staklenim vlaknima. Ima ih nekoliko vrsta u zavisnosti od kolicine staklenih niti. Raspitaj se u prodavnici koje prodaju materijal za reparaciju stakloplasticnih plovila. Ako to nadjes malo prosmirglaj pukotinu i malo oko nje i pokitaj. Mislim da ce drzati. Radi vece sigutnosti moze se naneti staklena mata i impregnirati epoksidnom smolom. Smola, pletivo, smola.
Sekulic
Korisnik
Postovi: 19
Pridružio se: 31 Avg 2011 20:48
Lokacija: Zemun
Kontakt:

Post od Sekulic »

driver57s,mozes li mi reci gde mogu da nabavim tu epoxidnu smolu i vlakna posto imam isti problem na prikolici,pukla mi je napred na sastavu (na poklopcu) kod skladista za bocu i rez.tocka.Unapred zahvalan...
Korisnikov avatar
groskamper
Site Admin
Postovi: 2004
Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od groskamper »

Pre nego li zapocnete reparaciju , potsetio bi Vas na jednu od emisija serijala na diskaveri kanalau " prodaja polovna vozila "
imali su u delu emisije reparaciju na BMW 850 napred masku nosa ustvari blatobrana odlicno odradjeno bez viska po vidnoj povrsini . Pokusacu taj deo emisije da pronadjem na yuo tubu odlican insert...
obrati paznju od 14- 16 minuta

http://www.youtube.com/watch?v=pep6F-5HMtU
driver57s
Korisnik
Postovi: 414
Pridružio se: 12 Maj 2011 00:22

Post od driver57s »

Sekulic napisao:driver57s,mozes li mi reci gde mogu da nabavim tu epoxidnu smolu i vlakna posto imam isti problem na prikolici,pukla mi je napred na sastavu (na poklopcu) kod skladista za bocu i rez.tocka.Unapred zahvalan...
ima vise njih koji prodaju, ja sam naj povoljnije nasao kod nebojse epoxi smola i staklo-plasticna vlakna se na kilo kupuje, kvalitet odlican provereno

tel 064 1388284 i 011 3435347

ako zatreba neki savet ili pomoc tu sam

pozdrav
Korisnikov avatar
Dragan
Korisnik
Postovi: 482
Pridružio se: 06 Mar 2012 13:00
Lokacija: Pirot

Post od Dragan »

Preporucujem vam da za spoljasna ojacanja koristite staklenu matu. Ona izgleda slicno filcu za kuhinjski aspirator. Dobijaju se finiji prelazi i bolje prati krivine na obradjivanom predmetu. Stakleno platno je grubo za male radijuse. Prodaje se gde i stakleno platno . Inace u vecini prodavnica boja moze se kupiti komplet smole i staklenog platna. Ako dobro pamtim komplet je za 0,7 m2 a ne vise od 1 m2 u jednom sloju.
driver57s
Korisnik
Postovi: 414
Pridružio se: 12 Maj 2011 00:22

Post od driver57s »

to vazi za poliester smolu, na nju ide mat, on je u staklo plasticnim nitima moze rukom da se kida ako se radi bez rukavica onda zari i svrbi ko alergija.
za epoxidne smole koje su isto dvo komponentne ide platno koje izgleda kao da je tkano, sece se makazama ili skalpelom, nije grubo kao mar za poliester, lako se savija i isprati svaki radijus ( prelaze , kaskade, reljef lepljene povrsine)
radio sam i sa poliesterom i sa epoxi smollama, i po svim proracunima i testovima epoxi je jaci i cvrsci, otporniji na zub vrenena, a naravno i skuplji je od poliestera, i lakse je meni barem bilo kad sam radio sa epoxidnim smolama jer moze i valjkom i cetkom se nanositi preko platna, dok poliester samo sa valjkom, i epoxi ne smrdi kao poliester pa se moze raditi s njim i u zatvorenoj prostoriji
epokxi set za krpljenje nisam vidjao po farbarama u varijantama 1 m2, drze ga mahom firme koje se bave prodajom komponenti u brodogradnji kao sro je WEST SISTEM, al je kod njih jako skup zato sm dao broj telefona od nebojse i slavise iz mirjeva jer oni uvoze u buradima i prodaju na 1/4 kg ako nekom treba tako malo, inace se bave brodogradnjim i reparacijom jedrilica daju besplatne savete za pravilno koriscenje, znaci nisu klasicni trgovci, nebojsa je strucniji od slavise pa sm dosta pametnih ideja pokupio od njega
Korisnikov avatar
Dragan
Korisnik
Postovi: 482
Pridružio se: 06 Mar 2012 13:00
Lokacija: Pirot

Post od Dragan »

Driver57s, bice da si u pravu. Davno je bilo ali se secam da je smrdelo dosta. Samo nije bilo problema da se radi cetkom a mata je bila od staklenih vlakana koja su stvarno iritirala ruke pa su rukavice bile obavezne. Koristio sam kombinaciju mate i platna. Komplete sam kupovao u prodavnici boja i lakova a secam se da je na pakovanju pisalo " Komplet za popravku stakloplasticnih ( ili mozda poliestarskih, nisam siguran) camaca.
Odgovori