Pomoc oko odabira prikolice
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
Evo malo pomoći i od mene. Znaimljiv link sa solidnom prikloicom komplet opremljenom sa 4 ležaja , ne tako starom u dobrom stanju. U BIH - u je i može da se uveze. Dovežena je iz Engleske, a i realitvno dugo je na oglasu. To znači da ova cena u KM (oko 1700 eura) nije krajnja i možeš dogovoriti da ti je čak i doveze.
http://www.pik.ba/artikal/756854/ki-pri ... -204-646-/
Toliko od mene , nadam se da sam ti bar malo pomogao.
http://www.pik.ba/artikal/756854/ki-pri ... -204-646-/
Toliko od mene , nadam se da sam ti bar malo pomogao.
Ne nasedaj na provokacije ovih sa kamperima ) Šalim se naravno, na našem forumu je jedna od čari borba kamper VS prikolica (Živele prikolice!!).Sekulic napisao:Da imam dovoljno para,uzeo bih kampera,a ovako...za 3 somica tesko tako nesto...tako da preostaje mi samo "prikolce"...
Sada ozbiljno. Sprinter ima ozbiljno iskustvo sa prikolicama i mislim da ti je dao odličan recept za kupovinu. Ja bih ti skrenuo pažnju na još neke detalje. Obavezno dobro pregledaj celu prikolicu po pitanju vlage, nemoj da te mrzi da otvoriš sve pregrade, ormane, da zaviriš u sve ćoškove. Takodje je bitno i da pregledaš šasiju na kojoj je prikolica, kao i spoljašnju stranu dna prikolice, ovde moraš malo da zalegneš, ali se isplati. Ljudi su vešti i u stanju su da presvuku sundjere i malo Prontom uglancaju frontove pa prikolica iznutra izgleda kao kolačić, a ispod šminke svega.
I ja često gledam prikolice koje dolaze iz UK. Zaista dolaze u ekstra stanju.
Ne treba ispustiti iz vida međutim jednu veliku manu. Vrata za ulaz su na levoj strani gledajući ka vozilu, a iz pravca prikolice. Zamisli situaciju da staneš uz put i uđeš u prikolicu, zadržiš se u njoj izvesno vreme i kreneš napolje. Odmah si na asfaltu, i uvek postoji latentna opasnost od udesa. O deci i da ne pričamo.
Ja bih zaboravio prikolice iz Engleske, bez obzira na primamljivu cenu i kvalitet. Jedino bi ih izeo za delove. To je moje mišljenje.
Ne treba ispustiti iz vida međutim jednu veliku manu. Vrata za ulaz su na levoj strani gledajući ka vozilu, a iz pravca prikolice. Zamisli situaciju da staneš uz put i uđeš u prikolicu, zadržiš se u njoj izvesno vreme i kreneš napolje. Odmah si na asfaltu, i uvek postoji latentna opasnost od udesa. O deci i da ne pričamo.
Ja bih zaboravio prikolice iz Engleske, bez obzira na primamljivu cenu i kvalitet. Jedino bi ih izeo za delove. To je moje mišljenje.
Hmmm,o tome nisam ni razmisljao...razmislicu onda po tom pitanju,zbog dece...sprinter napisao:I ja često gledam prikolice koje dolaze iz UK. Zaista dolaze u ekstra stanju.
Ne treba ispustiti iz vida međutim jednu veliku manu. Vrata za ulaz su na levoj strani gledajući ka vozilu, a iz pravca prikolice. Zamisli situaciju da staneš uz put i uđeš u prikolicu, zadržiš se u njoj izvesno vreme i kreneš napolje. Odmah si na asfaltu, i uvek postoji latentna opasnost od udesa. O deci i da ne pričamo.
Ja bih zaboravio prikolice iz Engleske, bez obzira na primamljivu cenu i kvalitet. Jedino bi ih izeo za delove. To je moje mišljenje.
Evo jedne vrlo interesantne i korektne prikolice, mislim i povoljne cena, obzirom na opremu i sam izgled
http://www.kupujemprodajem.com/Kamp-pri ... 2#photoBig
http://www.kupujemprodajem.com/Kamp-pri ... 2#photoBig
Ova izgleda zaista dobroo. Najveća joj je prednost što je ovde i može se detaljno i na miru pogledatisprinter napisao:Evo jedne vrlo interesantne i korektne prikolice, mislim i povoljne cena, obzirom na opremu i sam izgled
http://www.kupujemprodajem.com/Kamp-pri ... 2#photoBig
Cena i nije nesto bas povoljna,jer na ovu cenu od 3100e idu i dodatni troskovi transport i carina kupca,tako je bar napisano,sto se tice prikolice...EXTRA je!!rokikolar napisao:Ova izgleda zaista dobroo. Najveća joj je prednost što je ovde i može se detaljno i na miru pogledatisprinter napisao:Evo jedne vrlo interesantne i korektne prikolice, mislim i povoljne cena, obzirom na opremu i sam izgled
http://www.kupujemprodajem.com/Kamp-pri ... 2#photoBig
Upravo sam se registrovao,
Pozdrav svim kamperima!
U onim bogatijim vremenima pre 90`, moji roditelji su imali kamp prikolicu "brako" i svake godine smo odlazili na letovanje tj. kampovanje. To su bila moja najlepsa letovanja... Brako prikolicu (potpuno propalu) sam pre par godina prodao skupljacima sekundarnih sirovina za 50eur.
Poslednjih 10-ak godina koristim sator McKinley, sator je uredu ali kako nam se brojcano stanje u porodici povecava, doslo je moje vreme da razmisljam o Kamp Prikolici, i da priustim svom detetu uzivanciju kakvu sam ja imao kao dete...
Malo sam listao ovaj forum, a i razne druge sajtove polovnih prikolica, i odprilike se pronasao negde sa svojim budzetom i prohtevima...
Pre nego sto se definitivno odlucim za kupovinu, zamolio bi Vas iskusne da mi malo pomognete oko nekih pitanja:
1. Koliko odprilike kosta vucna Euro-Kuka sa ugradnjom? >>> Renault Megane II 1.9dci (karavan) >>> Jel imate preporuku?
2. Kako se uopste registruje Kamp Prikolica (max. doz. tez. 1050kg)? I koliko kosta registracija?
3. Kakvog su kvaliteta Kamp Prikolice HOBBY - 420,430,460.... (1990 - 1994 god.)?
4. Kada u Nemackoj ili Holandiji platim prikolicu 2500,
+ platim porez i carinu oko 750eur (ako dobro racunam) ,
+ troskovi puta tamo i nazad oko 700eur....
To me kosta nekih 4000eur>>> Dali se to isplati???
Hvala!!!
Pozdrav svim kamperima!
U onim bogatijim vremenima pre 90`, moji roditelji su imali kamp prikolicu "brako" i svake godine smo odlazili na letovanje tj. kampovanje. To su bila moja najlepsa letovanja... Brako prikolicu (potpuno propalu) sam pre par godina prodao skupljacima sekundarnih sirovina za 50eur.
Poslednjih 10-ak godina koristim sator McKinley, sator je uredu ali kako nam se brojcano stanje u porodici povecava, doslo je moje vreme da razmisljam o Kamp Prikolici, i da priustim svom detetu uzivanciju kakvu sam ja imao kao dete...
Malo sam listao ovaj forum, a i razne druge sajtove polovnih prikolica, i odprilike se pronasao negde sa svojim budzetom i prohtevima...
Pre nego sto se definitivno odlucim za kupovinu, zamolio bi Vas iskusne da mi malo pomognete oko nekih pitanja:
1. Koliko odprilike kosta vucna Euro-Kuka sa ugradnjom? >>> Renault Megane II 1.9dci (karavan) >>> Jel imate preporuku?
2. Kako se uopste registruje Kamp Prikolica (max. doz. tez. 1050kg)? I koliko kosta registracija?
3. Kakvog su kvaliteta Kamp Prikolice HOBBY - 420,430,460.... (1990 - 1994 god.)?
4. Kada u Nemackoj ili Holandiji platim prikolicu 2500,
+ platim porez i carinu oko 750eur (ako dobro racunam) ,
+ troskovi puta tamo i nazad oko 700eur....
To me kosta nekih 4000eur>>> Dali se to isplati???
Hvala!!!
Poslednja izmena od urke u 04 Apr 2012 22:38, izmenjeno 1 put ukupno.
Okolina BG-a, a nije mi tesko da prosetam po Srbiji...
Citao sam ovde da postoji neki plac na Ibarskoj magistrali, mada koliko videh u prolazu, uglavnom su bas lose prikolice..
Takodje sam procitao ovde da postoji jos jedan plac u Srbiji, negde na ulazu u Sremske Karlovce, kazu da je na ovom placu malo korektnija ponuda, i tamo cu pogledati. Jel zna neko gde je tacno taj plac?
Pre svega hocu da stavim kuku (euro-kuku), pa ako neko ima da preporuci ???
Citao sam ovde da postoji neki plac na Ibarskoj magistrali, mada koliko videh u prolazu, uglavnom su bas lose prikolice..
Takodje sam procitao ovde da postoji jos jedan plac u Srbiji, negde na ulazu u Sremske Karlovce, kazu da je na ovom placu malo korektnija ponuda, i tamo cu pogledati. Jel zna neko gde je tacno taj plac?
Pre svega hocu da stavim kuku (euro-kuku), pa ako neko ima da preporuci ???
Poslednja izmena od urke u 07 Apr 2012 22:17, izmenjeno 1 put ukupno.
Što se tiče euro kuke, sve zavisi koje ti je godište auto. Ja sam na Vectru C jedva stavio kuku (mislim na elektroinstalacije). Noviji auti sa kam bus instalacijom i kompjuterima teško dozvoljavaju priključenja ukoliko već nemaju ugrađenu podršku za ugradnju kuke, odnosno dodatnih elektrouređaja ( sijalica i sl.) Ja sam imao sreće, modul mi je bio već ugrađen tako da sam morao samo da nađem odgovarajući džek i prespojim instalacije. Meni su to uradili u Bečeju. Ima firma koja ugrađuje Bosalove euro kuke sa atestom, dosta su dobre, lako se skidaju, ja nisam imao problem sa njima.
Evo linka:
http://www.triniti.co.rs/oprema/auto-ku ... ucato.html
Evo linka:
http://www.triniti.co.rs/oprema/auto-ku ... ucato.html
Urke, kuku za reno mozes kupiti i ugraditi u svim ovlascenim servisima Reno-Nisan Srbija. Cena sa ugradnjom je do 200EU. Imas jeftinije koje se skidaju odsrafljivanjem dva srafa, i skuplje sa automatskim kvacenjem kraja kuke. Ja sam prosle godine kupio prikolicu Hobby 400 iz 1994. koju je uvezla firma iz Cacka "Auto Holand" koja ima i svoj plac u okolini Cacka. Mogu pogledati za adresu u uvoznoj deklaraciji. Hobby je sasvim korektna i kvalitetna prikolica, po mojoj skromnoj proceni. Pregledao sam je detaljno i samo je najednom uglu povrsine 1x2 cmm bilo malo "natrule" donje-zastitne spertploce. Pod je inace od mekog drveta kao da je juce radjen. Registracija me je prosle godine kostala malo vise od 6000din. I to 600 din polisa a ostalo takse, tablica i saobracajna. U Smederevu postoji covek ( Boban 060/1528163 ) koji iz Holandije dovozi polovne kamp prikolice sa urednim papirima. Prosle godine je dovezo u kamp na Borskom jezeru jednu Hobby 460 mislim da je ooko 1990god u solidnom stanju za 1800 EU( mislim da je bila sa carinom).
-
- Korisnik
- Postovi: 43
- Pridružio se: 01 Jun 2011 14:59
Euro kuka
Odnosno montazno demontazna kuka, jeste jedina opcija koja se preporucuje obzirom na novi zakon o saobracju. Naime zakon dozvoljava montiranje kuke samo u slucaju kada je u upotrebi. Sto znaci kad se ne koristi kuka stoji u gepeku. To pravilo naravno vazi u svim zemljama EU, a koje su sankcije za ne postovanje iste, zaista ne znam. Priznajem da sam po EU imao prilike da vidim automobile sa demontaznom kukom bez zakacene prikolice. Problem nastaje u slucaju saboracajne nezgode ako je kuka nanela stetu onome ko je iza vas...
Elem iz licnog iskustva, montaza kuke na fiatu stilo karavan...
Kupio sam polovnu kuku u okolini Sabca za nekih 70 eur. Montazu kuke uradio je moj majstor bez nekog prethodnog znanja za 50 eura. Uz kuku sam dobio i nekakav uredjaj ili kompjuter kako ga zovu (neki elektricari taj uredja zamene reglerima), angazman nekog kilavog elektricara sa dorcola koga sve boli i ne zna gde se nalaze grupe osiguraca na stilu jos 20 eura. Obzirom da sa fiata stilo struja ne moze da se izvuce direktno sa zadnje svetlosne grupe, neophodna je dodatna struja koja ce da aktivira signalizaciju na prikolici, a ovaj mali uredjaj ustvari to upravo i radi. Uzima signal i pojacava ga dodatnom strujom (kako su mi objasnili) i salje struju na prikolicu. Kad smo vec kod struje. Sve novije prikolice imaju takozvani euro standard ili 13 polni elektricni prikljucak (kod nas ih je teze pronaci kao i knovertore 13/7 i 7/13). Stariji modeli prikolica imaju 7polni standardni prikljucak koji se kod nas lako nabavlja (muski i zenski). Uz modele prikolica koje imaju potrebe za dodatnom strujom (akumulator na prikolici, gabaritna svetla itd) te prikolice dolaze sa unapred razvedenom strujom za dodatni 7polni prikljucak, te je neophodno na automobilu izvesti jos jedan prikljucak. Kako to izgleda mozete primetiti na automobilima uvezenim iz Engleske koji su koristeni za vucu prikolica.
Nakon montaze kuke, ukoliko kuka ima nekakav broj na sebi idete u AMSS da se uradi homologizacija kuke ili sta vec. Ta usluga kod njih je bila oko 1500 RSD. U mom slucaju broj nije bio odgovarajuci te oni nisu mogli da mi daju nikakav dokument te su me poslali na Masinski fakultet odnosno neku agenciju koja radi pri Masinskom fakultetu razna testiranja, samim tim AMSS mi nije ni naplatio uslugu. Na masinskom fakultetu su mi pogledali kuku, uslikali je izmerili precnik kugle, pitali me ko mi je ugradio kuku (majstor Stanko) i za nekih oko 2500 RSD dali mi potvrdu sa koju sam pokazao na prvom sledecem tehnickom pregledu. U napomeni su na tehnickom pregledu naveli da vozilo ima kuku i sa tim dokumentom sam zavrsio registraciju u SUP Palilula. Inace cena nove kuke sa ugradnjom u nekom servisu u Pancevu koji se bavi ugradnjom kuke kosta oko 300 eur. Kuka oko 200 sa montazom plus kompjuter.
Odnosno montazno demontazna kuka, jeste jedina opcija koja se preporucuje obzirom na novi zakon o saobracju. Naime zakon dozvoljava montiranje kuke samo u slucaju kada je u upotrebi. Sto znaci kad se ne koristi kuka stoji u gepeku. To pravilo naravno vazi u svim zemljama EU, a koje su sankcije za ne postovanje iste, zaista ne znam. Priznajem da sam po EU imao prilike da vidim automobile sa demontaznom kukom bez zakacene prikolice. Problem nastaje u slucaju saboracajne nezgode ako je kuka nanela stetu onome ko je iza vas...
Elem iz licnog iskustva, montaza kuke na fiatu stilo karavan...
Kupio sam polovnu kuku u okolini Sabca za nekih 70 eur. Montazu kuke uradio je moj majstor bez nekog prethodnog znanja za 50 eura. Uz kuku sam dobio i nekakav uredjaj ili kompjuter kako ga zovu (neki elektricari taj uredja zamene reglerima), angazman nekog kilavog elektricara sa dorcola koga sve boli i ne zna gde se nalaze grupe osiguraca na stilu jos 20 eura. Obzirom da sa fiata stilo struja ne moze da se izvuce direktno sa zadnje svetlosne grupe, neophodna je dodatna struja koja ce da aktivira signalizaciju na prikolici, a ovaj mali uredjaj ustvari to upravo i radi. Uzima signal i pojacava ga dodatnom strujom (kako su mi objasnili) i salje struju na prikolicu. Kad smo vec kod struje. Sve novije prikolice imaju takozvani euro standard ili 13 polni elektricni prikljucak (kod nas ih je teze pronaci kao i knovertore 13/7 i 7/13). Stariji modeli prikolica imaju 7polni standardni prikljucak koji se kod nas lako nabavlja (muski i zenski). Uz modele prikolica koje imaju potrebe za dodatnom strujom (akumulator na prikolici, gabaritna svetla itd) te prikolice dolaze sa unapred razvedenom strujom za dodatni 7polni prikljucak, te je neophodno na automobilu izvesti jos jedan prikljucak. Kako to izgleda mozete primetiti na automobilima uvezenim iz Engleske koji su koristeni za vucu prikolica.
Nakon montaze kuke, ukoliko kuka ima nekakav broj na sebi idete u AMSS da se uradi homologizacija kuke ili sta vec. Ta usluga kod njih je bila oko 1500 RSD. U mom slucaju broj nije bio odgovarajuci te oni nisu mogli da mi daju nikakav dokument te su me poslali na Masinski fakultet odnosno neku agenciju koja radi pri Masinskom fakultetu razna testiranja, samim tim AMSS mi nije ni naplatio uslugu. Na masinskom fakultetu su mi pogledali kuku, uslikali je izmerili precnik kugle, pitali me ko mi je ugradio kuku (majstor Stanko) i za nekih oko 2500 RSD dali mi potvrdu sa koju sam pokazao na prvom sledecem tehnickom pregledu. U napomeni su na tehnickom pregledu naveli da vozilo ima kuku i sa tim dokumentom sam zavrsio registraciju u SUP Palilula. Inace cena nove kuke sa ugradnjom u nekom servisu u Pancevu koji se bavi ugradnjom kuke kosta oko 300 eur. Kuka oko 200 sa montazom plus kompjuter.
-
- Korisnik
- Postovi: 43
- Pridružio se: 01 Jun 2011 14:59
http://pedja.supurovic.net/prikljucak-z ... olicu-sema mislim da ce ovo biti od pomoci