Registracija--cena registracije po tabelama
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
Pravilnik o podeli motornih i priključnih vozila je jasan po pitanju Kamper vozila.Istina je da postoje specijalna vozila koju su deklarisana kao vozila vrsta M (vozila za prevoz putnika). N (teretna vozila), i O (priključna vozila), ali u slučaju kampera stoji da je kamper vozilo M1:SA iliti da je specijalno vozilo vrste M1 napravljeno da sadrži prilagođen prostor koji sadrži određenu opremu koja mora biti čvrsto povezana za kabinu,osim što sto može biti napravljen da bude lako promenljiv, i to:
sedišta i sto
ležaj koji može biti pretvoren iz sedišta
kuhinjsku opremu
prostor za smeštaj prtljaga
Prikolica je nešto drugo to je vrsta vozila O priključno:SE-prikolica za stanovanje i sve isto od opreme kao i kamper.
Iz svega ovoga nedvosmisleno proizilazi šta je kamper i da po zakonu ne može drugačije da se registruje ako će da se radi po propisu.
E sad što je u Srbiji sve moguće to je druga stvar
Što se tiče radnika sa teh.pregleda ako iole poznaju propise, a većine i ne baš, onda se to vozilo tretira kao M1-putničko SA-vozilo za stanovanje ili
O-Priključno SE-prikolica za stanovanje
sedišta i sto
ležaj koji može biti pretvoren iz sedišta
kuhinjsku opremu
prostor za smeštaj prtljaga
Prikolica je nešto drugo to je vrsta vozila O priključno:SE-prikolica za stanovanje i sve isto od opreme kao i kamper.
Iz svega ovoga nedvosmisleno proizilazi šta je kamper i da po zakonu ne može drugačije da se registruje ako će da se radi po propisu.
E sad što je u Srbiji sve moguće to je druga stvar
Što se tiče radnika sa teh.pregleda ako iole poznaju propise, a većine i ne baš, onda se to vozilo tretira kao M1-putničko SA-vozilo za stanovanje ili
O-Priključno SE-prikolica za stanovanje
Što se tiče radnika sa teh.pregleda ako iole poznaju propise, a većine i ne baš, onda se to vozilo tretira kao M1-putničko SA-vozilo za stanovanje
To znači da, ako pogledamo Zakon o porezu na upotrebu, držanje i nošenje dobara:
Porez na upotrebu motornih vozila plaća se kod izdavanja saobraćajne dozvole, odnosno registracione nalepnice (u daljem tekstu: registracija) za motorna vozila, koji se vrše u skladu sa propisima kojima se uređuje bezbednost saobraćaja na putevima, i to: putničkih vozila, motocikala, motocikala sa bočnim sedištem i teških tricikala.
Putničkim vozilom, odnosno motociklom, odnosno motociklom sa bočnim sedištem, odnosno teškim triciklom, smatraju se putničko vozilo, odnosno motocikl, odnosno motocikl sa bočnim sedištem, odnosno teški tricikl (u daljem tekstu: motorno vozilo), prema propisima kojima se uređuje bezbednost saobraćaja na putevima.
Znači ovde se ne navodi na koje se podkategorije putničkih vozila ovo odnosi (kamper je M1-SA), možda je to regulisano nekim internim dekretom MUP-a, što me ne bi čudilo kad se setim sa čim sam se sve susretao
To znači da, ako pogledamo Zakon o porezu na upotrebu, držanje i nošenje dobara:
Porez na upotrebu motornih vozila plaća se kod izdavanja saobraćajne dozvole, odnosno registracione nalepnice (u daljem tekstu: registracija) za motorna vozila, koji se vrše u skladu sa propisima kojima se uređuje bezbednost saobraćaja na putevima, i to: putničkih vozila, motocikala, motocikala sa bočnim sedištem i teških tricikala.
Putničkim vozilom, odnosno motociklom, odnosno motociklom sa bočnim sedištem, odnosno teškim triciklom, smatraju se putničko vozilo, odnosno motocikl, odnosno motocikl sa bočnim sedištem, odnosno teški tricikl (u daljem tekstu: motorno vozilo), prema propisima kojima se uređuje bezbednost saobraćaja na putevima.
Znači ovde se ne navodi na koje se podkategorije putničkih vozila ovo odnosi (kamper je M1-SA), možda je to regulisano nekim internim dekretom MUP-a, što me ne bi čudilo kad se setim sa čim sam se sve susretao
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Da bi izbegli ovakve polemike najbolje je ko je u prilici nabavke ovog vozila da vodi racuna na kubikazu , sve drugo ukoliko je manje od 2000ccm je bezpredmetno razgovarati , neka ga zovu i ćaša samo da ga ne razbijaju-
za one koji su bez izbora jer su vec u posedu kampera kakvog imaju 2001-2800ccm sta ce ljudi da plaćaju registracije po 1000 e za dve vožnje godisnje , mislim da neko ima prsta valjda bi našao i svoje ćelo da ga prisloni i kaže da nije uredu !!!??
za one koji su bez izbora jer su vec u posedu kampera kakvog imaju 2001-2800ccm sta ce ljudi da plaćaju registracije po 1000 e za dve vožnje godisnje , mislim da neko ima prsta valjda bi našao i svoje ćelo da ga prisloni i kaže da nije uredu !!!??
Dule, iz tvojih usta, u Lazine ušiDusanHY napisao:Postoje najave da će se od Nove godne menjati prag tolerancije kada je reč o dodatnom opterećnju na registraciju. Pa će se tako po novom vozila preko 2500 ccm dodatno oporezovati, a ova ispod ne, što je u neku ruku i normalno
Ali ne lipši magarče do zelene trave.
Ili Acine (uši, ne usta)Jader napisao:Dule, iz tvojih usta, u Lazine ušiDusanHY napisao:Postoje najave da će se od Nove godne menjati prag tolerancije kada je reč o dodatnom opterećnju na registraciju. Pa će se tako po novom vozila preko 2500 ccm dodatno oporezovati, a ova ispod ne, što je u neku ruku i normalno
Ali ne lipši magarče do zelene trave.
Za Jader-a:
Tačno nije navedena podkategorija kod plaćanja doprinosa tj. taksi zato u registracionom listu i ne piše npr.M1-SA već samo M1 te stoga
šalterska službenica proverava takse i uplatnice za putnička vozila.Žalosno je da za takva vozila kao što su kamperi ne postoji razumevanje od strane MUP-a a vezano za registraciju da se drugačije tretiraju tj da se umanje troškovi registracije a ne da se plaća od 600€ pa do 1000€ što kaže
groskamper jer za dve tri vožnje godišnje to je stvarno mnogo.
Tačno nije navedena podkategorija kod plaćanja doprinosa tj. taksi zato u registracionom listu i ne piše npr.M1-SA već samo M1 te stoga
šalterska službenica proverava takse i uplatnice za putnička vozila.Žalosno je da za takva vozila kao što su kamperi ne postoji razumevanje od strane MUP-a a vezano za registraciju da se drugačije tretiraju tj da se umanje troškovi registracije a ne da se plaća od 600€ pa do 1000€ što kaže
groskamper jer za dve tri vožnje godišnje to je stvarno mnogo.
Ne treba MUP da ima razumevanje, treba samo da sprovodi zakone i propise, a oni su takvi kavi jesu, nedorečeni i najčešće, besmisleni. Samim tim što su prepisali "Šešeljeve takse" s kraja devedesetih i pretočili ih u zakon (uz redovan godišnji update visine poreza) dovoljno govori o kompetentnosti "stručnjaka" koji su donosili poreske zakone. Pa gde to ima da se za npr. auto/kamper/putnički kombi koji tržišno vredi 5000 € plaća 5 puta (!) veći porez nego na onaj koji košta 30 k EUR-a, samo zato što ovaj prvi ima motor zapremine preko, a ovaj drugi ispod 2000 ccm? Ima: u Srbiji . Dok je tako, ostaje nam da ćutimo i trpimo ili što reče Gros, da tražimo motore ispod 2000 ccm.simeun napisao:Za Jader-a:
Tačno nije navedena podkategorija kod plaćanja doprinosa tj. taksi zato u registracionom listu i ne piše npr.M1-SA već samo M1 te stoga
šalterska službenica proverava takse i uplatnice za putnička vozila.Žalosno je da za takva vozila kao što su kamperi ne postoji razumevanje od strane MUP-a a vezano za registraciju da se drugačije tretiraju tj da se umanje troškovi registracije a ne da se plaća od 600€ pa do 1000€ što kaže groskamper jer za dve tri vožnje godišnje to je stvarno mnogo.
Nema nam druge, jedino što možemo je da kupujemo vozila manje kubikaže ili da se opredelimo kao Lio za teretnu varijantu (naravno ko može da se uklopi u vozilo za 3 osobe). Meni je degistracija ove godine bila 16.000,00RSD sa novim tablicama i saobraćajnom, ali zato se vozim 70-80km/h, zato kad budem menjao kamper, verovatno da ću da uzmem benzinca na plin do 2000 kubika da budem bar malo brži na putu
Poslednja izmena od RDZORAN u 18 Sep 2013 17:43, izmenjeno 1 put ukupno.
- ljubomir372
- Korisnik
- Postovi: 175
- Pridružio se: 19 Dec 2012 18:11
- Lokacija: Surcin
- Kontakt:
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
ako je vozilo starije od 20 godina , bitno je jeftinija cena registracije , proucite na stranicama gde ima kalkulacija registracije ...RDZORAN napisao:Nema nam druge, jedino što možemo je da kupujemo vozila manje kubikaže ili da se opredelimo kao Lio za teretnu varijantu (naravno ko može da se uklopi u vozilo za 3 osobe). Meni je degistracija ove godine bila 16.000,00RSD sa novim tablicama i saobraćajnom, ali zato se vozim 70-80km/h, zato kad budem menjao kamper, verovatno da ću da uzmem benzinca na plin do 2000 kubika da budem bar malo brži na putu