Satorske prikolice
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Jasno je meni da ima ljudi koji ne vole šatore (iz raznih razloga) isto kao što npr. ja ne volim one ogromne kampove, ali moram napisati kako ima familija koje imaju vlastitu vikendicu na moru, a kasnije si kupe i "šatorsku" prikolicu da mogu na razne strane, da budu pokretniji.medvedici napisao:Problem je u zeni i cerama koje ne vole satore,a ja bih se vratio u mladost,spavanje u satoru,kotlic,rostilj,priroda jos uz neko jezero ih!Pa jos neki gumenjak camac i stapovi za pecanje i radosti nema kraja!Kad kazem problem one bi da spavaju u necem cvrstom,i ja bih voleo kamper ili kamp prikolicu ali finansije kazu za sad ne.Da budem iskren ubi me ovo besplatno skolstvo i rezije,uh odo u off. pozz
Iskustvo kao iskustvo je "fenomenalno" dobro! Samo ipak treba kulturan kamp i sve je lakše.
Dinamo Vinkovci
pogledajte na PIK.BA ima mnogo prikolica brako cak i moja jedna skif plava i jeftine su
Poslednja izmena od kisober u 12 Dec 2012 14:16, izmenjeno 1 put ukupno.
Pozdrav!
Predstavio sam se u rubrici za to namenjenoj, a ovde bih o prikolici.
Ona je legalno uvezena iz Holandije ali zajedno sa Opel Astrom. Jednostavno, Holandjanin je prodao to u kompletu. Astra je ovde prodata , kupcu nije trebala prikolica, svi carinski papiri su predati u sup, a na njma su bili i podaci o prikolici. Prikolica je tako ostala bez i jednog validnog papira.
Ja sam je video u prolazu, prosla mi misao kroz glavu kako bi moja panda verovatno bez problema to vukla i onda sam malo guglao o Camplet prikolicama.
Ono sto me odmah fasciniralo je bila lakoca rasklapanja i sklapanja. Mozete da pogledate video zapis:
http://www.youtube.com/watch?v=iRDShDD8nXE
Prodavac je trazio 400 evra za nju bez papira, a moj predlog da proba da dodje u supu do dokumentacije o prikolici, je odbio.
Uprkos riziku da je mozda nikada necu registrovati, odlucio sam da je kupim, i tako sam sa drugarom, postao vlasnik ove , verovatno jedine , Camplet prikolice u Srbiji.
Kasnije sledi ugradnja kuke na pandu, pa vadjenje trece tablice, i uzivanje je moglo da pocne.
Rekoh da u inostranstvo sa njom nisam odlazio, ali, ovu nasu lepu zemlju sam kampujuci obisao od Vlasine , preko Pestarske visoravni, predela uz Dunav.....
Od prosle godine, znate i sami da prikolice moraju posebno da se registruju i tako sam ja ostao, reklo bi se, ko riba na suvom.
Ali, uz pomoc nekih dobrih ljudi, mislim da cu ipak uspeti da je registrujem.
Prikolica je teska 250 kg, i na nju, i u nju, je dozvoljeno staviti jos toliko tereta. Kada se rasklopi, na samoj prikolici i na poklopcu, mogu da spavaju 4 odrasle osobe. Prostori za spavanje su fizicki odvojeni nekom vrstom baldahina koji se lapo zatvori rajsferslusom i mirni ste od komaraca i ostalih slicnih gamadi. Mnogo ce vam biti lakse da shvatite o cemu pricam ako pogledate ovo
https://www.google.rs/search?q=camplet& ... B720%3B576
Panda 1.1 MPI je bez problema vuce. Prvi duzi put nas je vodio preko debelog brda ka Bajinoj Basti. I auto i prikolica su se ponasali kao saliveni jedno za drugo. Sve one krivine i uspone, bilo je zadovoljsto "gaziti".
Kasnije , jos vece zadovoljstvo na putu od Perucca pa onim serpentinama do Mitrovca...
Brzina od 100 kmh ne predstavlja nikakav problem, mada ne bih bas savetovao, pogotovo mladjim vozacima da se toliko opustaju. Krstareca od 80 na sat je pravo uzivanje.
I to je to. Postavicu par fotki sa kampovanja i druzenja, i ko zna, mozda se neko odluci za nabavku bas ovakve.
Pozdrav
Predstavio sam se u rubrici za to namenjenoj, a ovde bih o prikolici.
Ona je legalno uvezena iz Holandije ali zajedno sa Opel Astrom. Jednostavno, Holandjanin je prodao to u kompletu. Astra je ovde prodata , kupcu nije trebala prikolica, svi carinski papiri su predati u sup, a na njma su bili i podaci o prikolici. Prikolica je tako ostala bez i jednog validnog papira.
Ja sam je video u prolazu, prosla mi misao kroz glavu kako bi moja panda verovatno bez problema to vukla i onda sam malo guglao o Camplet prikolicama.
Ono sto me odmah fasciniralo je bila lakoca rasklapanja i sklapanja. Mozete da pogledate video zapis:
http://www.youtube.com/watch?v=iRDShDD8nXE
Prodavac je trazio 400 evra za nju bez papira, a moj predlog da proba da dodje u supu do dokumentacije o prikolici, je odbio.
Uprkos riziku da je mozda nikada necu registrovati, odlucio sam da je kupim, i tako sam sa drugarom, postao vlasnik ove , verovatno jedine , Camplet prikolice u Srbiji.
Kasnije sledi ugradnja kuke na pandu, pa vadjenje trece tablice, i uzivanje je moglo da pocne.
Rekoh da u inostranstvo sa njom nisam odlazio, ali, ovu nasu lepu zemlju sam kampujuci obisao od Vlasine , preko Pestarske visoravni, predela uz Dunav.....
Od prosle godine, znate i sami da prikolice moraju posebno da se registruju i tako sam ja ostao, reklo bi se, ko riba na suvom.
Ali, uz pomoc nekih dobrih ljudi, mislim da cu ipak uspeti da je registrujem.
Prikolica je teska 250 kg, i na nju, i u nju, je dozvoljeno staviti jos toliko tereta. Kada se rasklopi, na samoj prikolici i na poklopcu, mogu da spavaju 4 odrasle osobe. Prostori za spavanje su fizicki odvojeni nekom vrstom baldahina koji se lapo zatvori rajsferslusom i mirni ste od komaraca i ostalih slicnih gamadi. Mnogo ce vam biti lakse da shvatite o cemu pricam ako pogledate ovo
https://www.google.rs/search?q=camplet& ... B720%3B576
Panda 1.1 MPI je bez problema vuce. Prvi duzi put nas je vodio preko debelog brda ka Bajinoj Basti. I auto i prikolica su se ponasali kao saliveni jedno za drugo. Sve one krivine i uspone, bilo je zadovoljsto "gaziti".
Kasnije , jos vece zadovoljstvo na putu od Perucca pa onim serpentinama do Mitrovca...
Brzina od 100 kmh ne predstavlja nikakav problem, mada ne bih bas savetovao, pogotovo mladjim vozacima da se toliko opustaju. Krstareca od 80 na sat je pravo uzivanje.
I to je to. Postavicu par fotki sa kampovanja i druzenja, i ko zna, mozda se neko odluci za nabavku bas ovakve.
Pozdrav
Poslednja izmena od roberto_s u 31 Jan 2014 12:19, izmenjeno 1 put ukupno.