havarisani kamperi ponuda
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Nije havarisan ali je dosta korišćen i to u renti, ali cena je više nego pristupačna, obzirom da je 2007 god. Jeste da 2.3JTD i da je registracija malo skuplja ali što se kaže ne može i jare i pare.
Belgija i nije preko sveta (nekih 1600km od Bgd-a), pošto je proizveden u EU carina 2.5% + PDV, uz malo pogađanja moglo bi za malo preko 20K eur. da se sve reši.(Driver57 ovde prvenstveno mislim na tebe).
http://home.mobile.de/DICAR#des_156348421
Belgija i nije preko sveta (nekih 1600km od Bgd-a), pošto je proizveden u EU carina 2.5% + PDV, uz malo pogađanja moglo bi za malo preko 20K eur. da se sve reši.(Driver57 ovde prvenstveno mislim na tebe).
http://home.mobile.de/DICAR#des_156348421
ovo je stvarno povoljna cena za to godiste, i registracija nije naj skuplja jer je ispod 2500 cm3, al 200 000km za 5 godina jaho i kurta i murta, sa ovim kamperom pre nas za 15 godina presli su 80 000km i dobro je ocuvan za te godine
za tu nadogradnju McLouis nisam cuo reci hvale po forumima, cak ga je i Stojan depeto nakudio i ako ga je NOVOg kupio, a presao je sa nemacke nadogradnje, mislim da cu ubediti moga oca da uzme nemacku nadogradnju sa fiat podvozjem 2002-2006 god sa tim 2,3 jtd motorom (ubedjujem ga za Dethleffs 5881 HG), krajem leta ce ovaj u oglase, a do tada ce vise biti na drumu nego u dvoristu jer su moji skovali planove za celo leto, pa mozda ce i mene malo da zapadne (ne racunam letovanje to me sleduje redno)
dobra vozila su od MC RENTa vidim da su nemacki placevi puni njihovih vozila je menjaju na 3 god i odlicno ih odrzavaju, a imaju full opremu i duplo manju kilometrazu, ali je jaca cena od ovoga ponudjenog
za tu nadogradnju McLouis nisam cuo reci hvale po forumima, cak ga je i Stojan depeto nakudio i ako ga je NOVOg kupio, a presao je sa nemacke nadogradnje, mislim da cu ubediti moga oca da uzme nemacku nadogradnju sa fiat podvozjem 2002-2006 god sa tim 2,3 jtd motorom (ubedjujem ga za Dethleffs 5881 HG), krajem leta ce ovaj u oglase, a do tada ce vise biti na drumu nego u dvoristu jer su moji skovali planove za celo leto, pa mozda ce i mene malo da zapadne (ne racunam letovanje to me sleduje redno)
dobra vozila su od MC RENTa vidim da su nemacki placevi puni njihovih vozila je menjaju na 3 god i odlicno ih odrzavaju, a imaju full opremu i duplo manju kilometrazu, ali je jaca cena od ovoga ponudjenog
Pa vidi driver sve što si rekao u prethodnom postu je apsolutno tačno, Mc louis jeste relativno mlada marka se ne baš mnogo iskustva, ali imao sam par iskustava sa ovim nadogradnjama (i to iz rente) i mogu ti reći da uopšte ne zaostaju mnogo za Nemačkim proizvođačima. Naravno Italijani kao Italijani, mogli su da koriste malo kvalitetnije materijale (kvakice, šarke, malo kvalitenije kedere ...), ali zna se šta je za njih najbitnije dizajn pre svega.
Jeste 200.000 za 5god mnogo ali je i realno (u renti). Veruj mi gledao sam kampere iz rente koji su imali i više km, ali su bili u extra stanju (izgled, očuvanost, oprema), pa su kasnije završavali po placevima širom europe sa mnogo manjim kilomtražama.
Što se Dethleffs 5881 HG nadogradnje tiče stvarno je vrhunska (pratio sam ih po oglasima ranije dok sam razmišljao da kupim kamper), jedini preoblem je bio taj što na šasiji ducato 2 (restiling) nije mogao da se nađe sa motorm 2.3JTD, već su mahom bili 2.8.
Jeste 200.000 za 5god mnogo ali je i realno (u renti). Veruj mi gledao sam kampere iz rente koji su imali i više km, ali su bili u extra stanju (izgled, očuvanost, oprema), pa su kasnije završavali po placevima širom europe sa mnogo manjim kilomtražama.
Što se Dethleffs 5881 HG nadogradnje tiče stvarno je vrhunska (pratio sam ih po oglasima ranije dok sam razmišljao da kupim kamper), jedini preoblem je bio taj što na šasiji ducato 2 (restiling) nije mogao da se nađe sa motorm 2.3JTD, već su mahom bili 2.8.
jeste tacno da u renti mnogo predji km a izgledaju da su kao da su u privatnoj reziji explatisani, pa kao i masa vozila sa uvoza kod nas sto se prodaje sa dizel motorima (vw, audi, mecke) sa 80 000-100 000km predjenih za 8-10god starosti, a realna kilometraza je naj manje X2, al su ocuvani i napravljenij od kvalitetnih materijala postojani na habanje i zub vremena zato i vracaju kilometrazu
prvi kamper koga sam rentirao bio je Dethleffs A522 iz 1986god na starom fiatu gde je menjac na volanu sa 260 000km ako je verovati satu, moj utisak je da je kucica konfornija, prostranija, kvalitetnija od mobilvette koju sad imamo a 10 god je mladja i moja ekipa deli misljenje samnom
italijani jesu veliki sminkeri, i sizajn im je u prvom planu ko sto si pomenuo, vole dosta da experimentisu, pa cekaju eho kupaca onda tek reaguju, dok kod nemaca kvalitet je na prvom mestu, nema ekstravagancije drze se tradicije (nekad se cini da kaskaju za ostalima po estetici i novim formama) sve je provereno i ispitano na test poligonima, laboratorijama..., napravljeno da traje za 2 ili 3 generacije. naravno oni to znaju dobro i da NAPLATE, u svim pogledima su naj skuplji njihovi proizvodi, e sad da je nemacko i... sltko pa i nije komercijalne stvarcice u svakodnevnoj upotrebi nisu bas isplative, dok kapitalne investicije (vozila, masine, alati, tehnika...) svakako treba uzeti njihove pogotovu sto je radjeno za nemacko i svajcarsko trziste to je vrh u kvalitetu, finalnoj obradi i postojanosti
kako napreduju radovi kod tebe, vreme se okisalo sto te verovatno dodatno usporava oko pripreme za farbanje?
e da, retki su modeli Dethleffs 5881 HG sa 2,3 jtd mororom mnogo ih vise ima sa 2,8 jtd, pa kad nemci nemaju porez na kubikazu kao mi pa je njima konfornije voziti sa 2,8jtd i 128ks 3,5t tesku kucicu sa neznatno vecom potrosnjom goriva nego da se "pate" sa 110ks koliko ima 2,3jtd.
primetio sam da i slovenci fotsiraju na adrijama 2,8 jtd, retkost je kod njih naci i na manjim kamperima 2,3 ccm motor. jedino nas teraju da vozimo 3,5t sa 1900 ccm da bi cifra na registraciji bila razumna
amerikance ne bi smeo ni da pomenem sa njihovim kubikazama od 5, 6 - 10 000 ccm
prvi kamper koga sam rentirao bio je Dethleffs A522 iz 1986god na starom fiatu gde je menjac na volanu sa 260 000km ako je verovati satu, moj utisak je da je kucica konfornija, prostranija, kvalitetnija od mobilvette koju sad imamo a 10 god je mladja i moja ekipa deli misljenje samnom
italijani jesu veliki sminkeri, i sizajn im je u prvom planu ko sto si pomenuo, vole dosta da experimentisu, pa cekaju eho kupaca onda tek reaguju, dok kod nemaca kvalitet je na prvom mestu, nema ekstravagancije drze se tradicije (nekad se cini da kaskaju za ostalima po estetici i novim formama) sve je provereno i ispitano na test poligonima, laboratorijama..., napravljeno da traje za 2 ili 3 generacije. naravno oni to znaju dobro i da NAPLATE, u svim pogledima su naj skuplji njihovi proizvodi, e sad da je nemacko i... sltko pa i nije komercijalne stvarcice u svakodnevnoj upotrebi nisu bas isplative, dok kapitalne investicije (vozila, masine, alati, tehnika...) svakako treba uzeti njihove pogotovu sto je radjeno za nemacko i svajcarsko trziste to je vrh u kvalitetu, finalnoj obradi i postojanosti
kako napreduju radovi kod tebe, vreme se okisalo sto te verovatno dodatno usporava oko pripreme za farbanje?
e da, retki su modeli Dethleffs 5881 HG sa 2,3 jtd mororom mnogo ih vise ima sa 2,8 jtd, pa kad nemci nemaju porez na kubikazu kao mi pa je njima konfornije voziti sa 2,8jtd i 128ks 3,5t tesku kucicu sa neznatno vecom potrosnjom goriva nego da se "pate" sa 110ks koliko ima 2,3jtd.
primetio sam da i slovenci fotsiraju na adrijama 2,8 jtd, retkost je kod njih naci i na manjim kamperima 2,3 ccm motor. jedino nas teraju da vozimo 3,5t sa 1900 ccm da bi cifra na registraciji bila razumna
amerikance ne bi smeo ni da pomenem sa njihovim kubikazama od 5, 6 - 10 000 ccm
Još jedan dokaz da je velika kriza i preko. Evo na primer ovaj malo havarisan kamper (manje oštećenje na krovu) se prodaje po dobroj ceni. Naravno gledano kakvu opremu ima i na to da je ovo prilično realna kilometraža za to godište
http://home.mobile.de/OOSTERBROEK#des_166850201
Da su ovakvi uslovi bili na tržištu pre otprilike godinu dana, dobro bi razmislio da li bi uopšte ulazio u projekat samogradnje.
http://home.mobile.de/OOSTERBROEK#des_166850201
Da su ovakvi uslovi bili na tržištu pre otprilike godinu dana, dobro bi razmislio da li bi uopšte ulazio u projekat samogradnje.
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
-
- Novi korisnik
- Postovi: 1
- Pridružio se: 24 Sep 2012 16:01
- Lokacija: Beograd-Mirijevo
Prijatelji,postovanje,nov sam ovde i ako mozete da me posavetujete.Ja sam penzioner i nisam bas pri nekim parama,a hteo bih da kupim kamper,nije bitna godina,bitno je da me sluzi jedno 4-5 god,kamper za dvoje- troje,gde to mogu da nadjem i koliko bi odprilike to kostalo,hvala unapred,Vas novi clan aleksandar18...
Kuvar
Ima raznih cena u skladu prvenstveno sa godištem. Po meni najbitnije je da je kamper u dobrom stanju sa sigurnim motorom. Ima ih kod nas na moj auto i polovni automobili. Za sve ostalo obrati se članovima svi smo raspoložni da delimo iskustva i savete.
P.S.
Ja uskoro planiram da prodam moj kako bih ušao u projekat samogradnje. Kamper je stariji, ali je na motoru urađena ful generalna i poprilično je opremnjen i funkcionalan, a mislim i po niskoj ceni da ga dam
P.S.
Ja uskoro planiram da prodam moj kako bih ušao u projekat samogradnje. Kamper je stariji, ali je na motoru urađena ful generalna i poprilično je opremnjen i funkcionalan, a mislim i po niskoj ceni da ga dam