samogradnja kampera
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
-
- Korisnik
- Postovi: 5
- Pridružio se: 12 Sep 2012 09:47
Nigde nije napisano o samoj tehnologiji nabacivanja (stavljanja) kamp prikolice na podvoz, od tehnologije odvajanja nadgradnje od prikolice, do stavljanja na podvoz, konkretno cime podici prikolicu od podvoza? Kako odraditi postupak a da se nadgradnja ne raspadne (dali se vadi unutrasnjost, namestaj, kupatilo...)?
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Svaka čast projekat je odličan, da li bi mi mogli ređi o kojoj se prikolici radi ( koju s te nadogradili na Fiata) i kolika je dužina prikolice. Lijep pozdrav.
Poslednja izmena od ACO610 u 25 Jul 2013 13:56, izmenjeno 1 put ukupno.
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Racunaj da fiat ima najduze osovinsko rastojanje 4,03 fabrivko , pa tako iza osovine nikako vise od 2m , a kabina je tacno 2m. Dakle prikolica nebi trebalo da je duza od 4,5m.
Moze i drugacije ali trebaju ozbiljnije prepravke. . .
http://www.scribd.com/mobile/doc/55541532?width=400
Moze i drugacije ali trebaju ozbiljnije prepravke. . .
http://www.scribd.com/mobile/doc/55541532?width=400
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Postovani Zorane (groskamper),
U fazi sam nabavke Fiat Ducato 2.8JTD 2002 godiste i prikolice duzine 5m sa sirinom 2.3m. Ono sto me zanima jeste koji model prikolice ste Vi koristili za Vas kamper, koja je cena prikolice bila, gde ste je nabavili? Procitao sam ceo text koji ste napisali pod naslovom "Od ideje do putovanja" tako da su mi sve sitnice sa kojima ste se bavili totalno jasne. Zanima me i koje Vam je godiste prikolica, da li ste enterijer Vi sami sredjivali i naravno da li mogu nekako dobiti slike enterijera.
Ako ste u Beogradu voleo bih da dodjem da pogledam Vase Kamper vozilo cisto da bih imao totalnu orjentaciju da li je to sve ono sto sam ja zamislio. Ono sto me takodje zanima cirka na kraju price koliki je konacni iznos bio u TOTALU kada uzmete u obzir sve pa i atest?
Srdacno
Branislav
U fazi sam nabavke Fiat Ducato 2.8JTD 2002 godiste i prikolice duzine 5m sa sirinom 2.3m. Ono sto me zanima jeste koji model prikolice ste Vi koristili za Vas kamper, koja je cena prikolice bila, gde ste je nabavili? Procitao sam ceo text koji ste napisali pod naslovom "Od ideje do putovanja" tako da su mi sve sitnice sa kojima ste se bavili totalno jasne. Zanima me i koje Vam je godiste prikolica, da li ste enterijer Vi sami sredjivali i naravno da li mogu nekako dobiti slike enterijera.
Ako ste u Beogradu voleo bih da dodjem da pogledam Vase Kamper vozilo cisto da bih imao totalnu orjentaciju da li je to sve ono sto sam ja zamislio. Ono sto me takodje zanima cirka na kraju price koliki je konacni iznos bio u TOTALU kada uzmete u obzir sve pa i atest?
Srdacno
Branislav
Prijatelju, vidi se da si nov ovde, kao i da nisi imao samoinicijativu na Forumu.
Dule HY je jedan od moderatora foruma, Dusan HY.
Procedura je sada teška zbog šume propisa u uredbi koje su nekad postojale, a sada ih nema. O svemu tome već smo par mesta diskutovali.
U vreme kada je Groš radio svoju nadogradnju, bilo je drugačije.
Malo prošunjaj po Forumu, Verujem da ćeš naći sve što te interesuje, a ako ti nešto bude trebalo dodatno, ti pitaj, neko će ti več odgovoriti.
Evo jedne od tema u vezi samogradnje, upravo ono što je Dule HY radio posle Groša.
http://campingclubbelgrade.org/upload/v ... php?id=612
Dule HY je jedan od moderatora foruma, Dusan HY.
Procedura je sada teška zbog šume propisa u uredbi koje su nekad postojale, a sada ih nema. O svemu tome već smo par mesta diskutovali.
U vreme kada je Groš radio svoju nadogradnju, bilo je drugačije.
Malo prošunjaj po Forumu, Verujem da ćeš naći sve što te interesuje, a ako ti nešto bude trebalo dodatno, ti pitaj, neko će ti več odgovoriti.
Evo jedne od tema u vezi samogradnje, upravo ono što je Dule HY radio posle Groša.
http://campingclubbelgrade.org/upload/v ... php?id=612
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Kako sam i ja ovih dana cesto po institucijama za ateste vozila , dobio sam uveravanja da cu nakon praznika dobiti tumacenje za pojedinosti koje su bile moja pitanja .
Dobicu odgovore posle praznika i prenecu ih na forum , do tad saznao sam nesta sto nismo ovde rastumacili obicnom svetu a vezano za kategorizaciju kampera . Dodacu da Masinski fakultet odeljenje za ateste ima coveka koji je specijalista izmedju ostalog za kampere i od njega sam saznao i par ovih informacija .
Tako ispada da kategorija kamper pripada kategoriji PUTNICKIHVOZILA (to naglasavam jer podleze taksi na kubikazu motora pri registraciji vozila )
na pitanje kako moze da pripadne kategoriji putnicko vozilo ako samo po sebi prelazi tezinu od 3600kg , dobio sam odgovor da vozilo moze biti putnickoi tezine 10 tona kao i duzine 10 metara .
a kojom se kategorijom upravlja vozilom to uslovljava tezina vozila ili njena nosivost .
DAL JE SAD MALO JASNIJE ?
Drugo pitanje na koje ovih dana se nadam strucnom odgovoru je dal teretno vozilo moze biti takodje specijalno za spavanje i stanovanje ...
pitanje je bilo recimo za vozilo tipa deyli koje samo po sebi vecinom ima kategoriju teretno , to pitanje je iz prakticnih razloga samo u jednomm slucaju a to je kad trebate preci granicu , da Vas ne prebace u one redove za kamione jer smo mi po pravilu turisti a ne spediteri. a opet kao teretno vozilo taksa ne postoji na ccm tako da je registracija za recimo iveko oko 23000 sa sve osiguranjem i tablicama .
Saznao sam da uskladjivanjem nasih zakona sa Jevropskim sve prpravke na vozilima moraju imati odobrenje fabrike za izmene koje zelite da ucinite , kao recimo izmena maski , branika , otvaranje prozora .... takav postupak je utopiski pa realno ne ocekujte nikakve rezultate , slicnu pricu imali smo na tv dnevniku a vezano za automobile koji imaju elektricni pogon ...
Jevropo EVENAS pa sad kako nam bude >Dobro je napravila ta Jevropa da svi imamo propise koji ce da usmeravaju na njihove proizvode i ubiju svaku imalu inicijativu da budemo kao sav ostali svet (ili bar da licimo na njih )
Eto raspisah se malo ljut malo u iscekivanju dal cu naci neku misiju rupu i provuci se u nekoj nadi da postanem ponovo kamper turista .
Slicne probleme imaju i vlasnici autobusa u Srbiji, za ne upucene postoje ozbiljne firme koji prepravljaju starije autobuse u nove tipove i mehanicki , vizuelno ,naravno itexnicki unapredjuje , koliko je to ozbiljan posao i biznis kazuje da i drzave poput Turske imaju cele fabrike za takve prerade i u Srbiji i Bosni rade takodje do sad ali eto Jevropa bi da proda svoje nove proizvode pa su brze bolje uslovili Srbiju sa propisima ... imate dosta toga na www.autobusi.net
Jevropo sta da ti kaze mali covek iz Srbije sem neka neka doci ce Vama kinezi i to se nadam brzoooo !
Dobicu odgovore posle praznika i prenecu ih na forum , do tad saznao sam nesta sto nismo ovde rastumacili obicnom svetu a vezano za kategorizaciju kampera . Dodacu da Masinski fakultet odeljenje za ateste ima coveka koji je specijalista izmedju ostalog za kampere i od njega sam saznao i par ovih informacija .
Tako ispada da kategorija kamper pripada kategoriji PUTNICKIHVOZILA (to naglasavam jer podleze taksi na kubikazu motora pri registraciji vozila )
na pitanje kako moze da pripadne kategoriji putnicko vozilo ako samo po sebi prelazi tezinu od 3600kg , dobio sam odgovor da vozilo moze biti putnickoi tezine 10 tona kao i duzine 10 metara .
a kojom se kategorijom upravlja vozilom to uslovljava tezina vozila ili njena nosivost .
DAL JE SAD MALO JASNIJE ?
Drugo pitanje na koje ovih dana se nadam strucnom odgovoru je dal teretno vozilo moze biti takodje specijalno za spavanje i stanovanje ...
pitanje je bilo recimo za vozilo tipa deyli koje samo po sebi vecinom ima kategoriju teretno , to pitanje je iz prakticnih razloga samo u jednomm slucaju a to je kad trebate preci granicu , da Vas ne prebace u one redove za kamione jer smo mi po pravilu turisti a ne spediteri. a opet kao teretno vozilo taksa ne postoji na ccm tako da je registracija za recimo iveko oko 23000 sa sve osiguranjem i tablicama .
Saznao sam da uskladjivanjem nasih zakona sa Jevropskim sve prpravke na vozilima moraju imati odobrenje fabrike za izmene koje zelite da ucinite , kao recimo izmena maski , branika , otvaranje prozora .... takav postupak je utopiski pa realno ne ocekujte nikakve rezultate , slicnu pricu imali smo na tv dnevniku a vezano za automobile koji imaju elektricni pogon ...
Jevropo EVENAS pa sad kako nam bude >Dobro je napravila ta Jevropa da svi imamo propise koji ce da usmeravaju na njihove proizvode i ubiju svaku imalu inicijativu da budemo kao sav ostali svet (ili bar da licimo na njih )
Eto raspisah se malo ljut malo u iscekivanju dal cu naci neku misiju rupu i provuci se u nekoj nadi da postanem ponovo kamper turista .
Slicne probleme imaju i vlasnici autobusa u Srbiji, za ne upucene postoje ozbiljne firme koji prepravljaju starije autobuse u nove tipove i mehanicki , vizuelno ,naravno itexnicki unapredjuje , koliko je to ozbiljan posao i biznis kazuje da i drzave poput Turske imaju cele fabrike za takve prerade i u Srbiji i Bosni rade takodje do sad ali eto Jevropa bi da proda svoje nove proizvode pa su brze bolje uslovili Srbiju sa propisima ... imate dosta toga na www.autobusi.net
Jevropo sta da ti kaze mali covek iz Srbije sem neka neka doci ce Vama kinezi i to se nadam brzoooo !
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Mislim da bi to bio pravi rebus za sadasnje vidjenje propisa .
Koliko sam ja svatio nikako nebi trebala da se diraju osnovna tehnicka svojstva vozila , sasija. I mehanicki elementi a ostalo je do danas bar moglo da prodje .
Ipak krajem sledece nedelje idem na jos jedan razgovor ili tumacenje pa cu svakako i ovo postaviti kao opciju a odgovor napisati u ovoj temi.
Koliko sam ja svatio nikako nebi trebala da se diraju osnovna tehnicka svojstva vozila , sasija. I mehanicki elementi a ostalo je do danas bar moglo da prodje .
Ipak krajem sledece nedelje idem na jos jedan razgovor ili tumacenje pa cu svakako i ovo postaviti kao opciju a odgovor napisati u ovoj temi.