Zaptivanje prikolice
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
Problem nije uopste naivan i nije za zezanje, vrlo je ozbiljno! Mora obavezno i pod hitno, strucno da se popravi!
Popravka nije jednostavna pogotovo ako se ocekuje trajno resenje od cega polazim. Obicna „sminka“ koja bi to
samo opticki trenutno dovela u red nije ni slucajno dovoljna, jer ce se ponovo pojaviti isti ili jos veci problem.
Popravka nije jednostavna pogotovo ako se ocekuje trajno resenje od cega polazim. Obicna „sminka“ koja bi to
samo opticki trenutno dovela u red nije ni slucajno dovoljna, jer ce se ponovo pojaviti isti ili jos veci problem.
To nije nikakav panel nego obican tanak aluminijumski lim koji je nalepljan na kostur od tankih letvica i uzmedju je stiropor.
Sa unutrasnje strane malo deblji furnir i nista vise. Pod je radjen isto tako slicno s´tom razlikom da nema aluminijuma.
Sastavi nisu lepljeni nego su srafljeni a crna masa kojui vidis sluzi za dihtovanje.
To je verovatno Butylband jer se on cesto koristi za te sastave. Nije iskljuceno da je tu vec radjena neka reparatura,
dok vec par puta spominjes tu jako mekanu crnu masu.
Osim toga, nozice nisu predvidjene da se prikolica odize nego samo da se nivelise bez da se prikolica i malo podigne.
Pod prikolice nije predvidjen za ta opterecenja. U svakom slucaju ima vise faktora koji su doveli do tog ostecenja ali je
sigurno i voda u pitanju, bez obzira sto mislis da ti je sve suvo.
Malo ko zna da kad se prokisnjavanje ili vlaga u prikolici ili kamperu vidi, onda je vec prekasno za mnogo toga.
Preventiva je vrlo vazna, pogotovo kod vozila gde je stiropor u pitanju jer on upija vodu, za razliku od modernijih izolatora.
Saveti u smislu: „Ako ne pusta vodu ne radi nista“ i slicno, su najveca glupost koju sam ovde uspeo da procitam.
Sa unutrasnje strane malo deblji furnir i nista vise. Pod je radjen isto tako slicno s´tom razlikom da nema aluminijuma.
Sastavi nisu lepljeni nego su srafljeni a crna masa kojui vidis sluzi za dihtovanje.
To je verovatno Butylband jer se on cesto koristi za te sastave. Nije iskljuceno da je tu vec radjena neka reparatura,
dok vec par puta spominjes tu jako mekanu crnu masu.
Osim toga, nozice nisu predvidjene da se prikolica odize nego samo da se nivelise bez da se prikolica i malo podigne.
Pod prikolice nije predvidjen za ta opterecenja. U svakom slucaju ima vise faktora koji su doveli do tog ostecenja ali je
sigurno i voda u pitanju, bez obzira sto mislis da ti je sve suvo.
Malo ko zna da kad se prokisnjavanje ili vlaga u prikolici ili kamperu vidi, onda je vec prekasno za mnogo toga.
Preventiva je vrlo vazna, pogotovo kod vozila gde je stiropor u pitanju jer on upija vodu, za razliku od modernijih izolatora.
Saveti u smislu: „Ako ne pusta vodu ne radi nista“ i slicno, su najveca glupost koju sam ovde uspeo da procitam.
Poslednja izmena od BOSS u 10 Maj 2013 21:06, izmenjeno 1 put ukupno.
Hvala BOSS, voda jeste ulazila ranije, vidi se na furniru ispod prednjeg prozora, nakon čega je izgleda neko pre mene zamenio sve dihtujuće gume na prozorima. Sad je suva, dizao sam i linoleum u ćoškovima kad su bile one kiše u martu, aprilu, sve je bilo suvo.BOSS napisao:To nije nikakav panel nego obican tanak aluminijumski lim koji je nalepljan na kostur od tankih letvica i uzmedju je stiropor.
Sa unutrasnje stran malo deblji furnir i nista vise. Pod je radjen isto tako slicno s´tom razlikom da nema aluminijuma.
Sastavi nisu lepljeni nego su srafljeni a crna masa kojui vidis sluzi za dihtovanje. Nije iskljuceno da je tu vec radjena
neka reparatura dok vec par puta spominjes tu jako mekanu crnu masu.
Osim toga, nozice nisu predvidjene da se prikolica odize nego samo da se nivelise bez da se prikolica i malo podigne.
Pod prikolice nije predvidjen za ta opterecenja. U svakom slucaju ima vise faktora koji su doveli do tog ostecenja ali je
sigurno i voda u pitanju, bez obzira sto mislis da ti je sve suvo.
Malo ko zna da kad se prokisnjavanje ili vlaga u prikolici ili kamperu vidi, onda je vec prekasno za mnogo toga.
Preventiva je vrlo vazna, pogotovo kod vozila gde je stiropor u pitanju jer on upija vodu, za razliku od modernijih izolatora.
Saveti u smislu: „Ako ne pusta vodu ne radi nista“ i slicno, su najveca glupost koju sam ovde uspeo da procitam.
Pošto sad saznajem da je aluminijum šrafljen, a ne lepljen, pretpostavka da su šrafovi u ćošku izašli iz letvica i onda se zbog uvijanja aluminijumski lim odvaja. Sad mi je lakše da sagledam prirodu problema. Naravno, dok se ne otvori iznutra (kao što je to radio Mile) ne možemo znati u kakvom je stanju drvo.
Reparatura je sigurno rađena jer mi ta crna diht masa liči na sikaflex ili tako nešto. Ovo za nožice nisam znao, mislio sam da se većim delom oslanjaju na šasiju...
Jader,to sto se desava sa tvojom prikolicom je normalno.Imao sam nekoriscenu,garaziranu prikolicu iz te godine i sa njom se dogadja potpuno isto.Resenje:ne sekiraj se i postavi nozice minimalno spustene tj. da prikolica bude potpuno oslonjena na tockove i nozice odnosno nespustaj nozice previse.Isti slucaj imao je moj prijatelj.Adrie iz kraja osemdesetih godine su veoma slabe.
Ja te prednje nogice i ne koristim. Prikolicu oslonim na tockove, Napred pomocni tockic, a pozadi na dve nogice tek da se oslone na zemlju. Meni tako sve funkcionise. Tri tocka na sasiji i dve nogice pola na sasiji a pola na placi (podu). Cim nadjem, kupicu tronosce (klocne), verovatno ovakve: http://www.kupujemprodajem.com/Klocne-5 ... d=23295272 , i onda necu koristiti ni zadnje nozice.
Poslednja izmena od Sinbad u 11 Maj 2013 23:32, izmenjeno 1 put ukupno.
Kad se mora, nije teško.
Ajme meni, počeo sam da sanjam sve ovo . Lakše mi je kad čujem da nisam jedini kojem se ovo dešava.poseidon napisao:Jader,to sto se desava sa tvojom prikolicom je normalno.Imao sam nekoriscenu,garaziranu prikolicu iz te godine i sa njom se dogadja potpuno isto.Resenje:ne sekiraj se i postavi nozice minimalno spustene tj. da prikolica bude potpuno oslonjena na tockove i nozice odnosno nespustaj nozice previse.Isti slucaj imao je moj prijatelj.Adrie iz kraja osemdesetih godine su veoma slabe.
Moja prikolica je isto tako garažirana, baš zato me iznenadilo sve ovo. Danas sam taj spoj predihtovao sa sikaflexom pa nek ide život...
To sam i predpostavljao. Video sam tu kombinaciju nekad davno. Po meni je to katastrofalno resenje. Konsultuj se sa nekim od majstora u tvom mestu koji je vican inovacijama pa vidite da dodatnom konstrukcijom oslonac na podnoj dasci, tacnije silu oslanjanja, prenesete na sasiju. Majstor Mikica koji je radio prepravke Grosu i Dusanu HY verovatno moze naci resenje. Na Staroj Planini, sada za praznike, upoznao sam gospodina kod koga je Mikica ucio zanat pa i on moze sigurno nesto smisliti. Ne secam mu se trenutno imena ali ga verovatno mnogi znaju. Rece da je i bajker, vozi Hondu Goldwing.
@Dragan
Rekao nam je Agbaba da vas je sreo na Staroj Planini, inače i on se sprema za samogradnju kampera.
Što se Jaderovog problema tiče nisam hteo da se mešam jer stvarno ne poznejem tu materiju toliko dobro, ali mi je nelogično da se prednje noge oslanjaju i na sasiju i na pod. Mislim da je rešenje u prepravci nogare.
Jader ako nešto treba javi se, Mikica je sjajan majstor i veliki zanatlija, tako da problem je rešiv svakako.
Mislim da nam je čak i ostalo par nogara iz Grossove i moje samogradnje koje nam ničemu ne služe.
Rekao nam je Agbaba da vas je sreo na Staroj Planini, inače i on se sprema za samogradnju kampera.
Što se Jaderovog problema tiče nisam hteo da se mešam jer stvarno ne poznejem tu materiju toliko dobro, ali mi je nelogično da se prednje noge oslanjaju i na sasiju i na pod. Mislim da je rešenje u prepravci nogare.
Jader ako nešto treba javi se, Mikica je sjajan majstor i veliki zanatlija, tako da problem je rešiv svakako.
Mislim da nam je čak i ostalo par nogara iz Grossove i moje samogradnje koje nam ničemu ne služe.