Prosle nedelje sam krenuo kamperom iz Austrije preko Slovenije i Hrvatske,nisam planirao nista posebno,jednostavno gde mi se bude svidelo.Kod Zagreba mi se desio maler da mi nagore kablovi od
solara(moja greska)i slep sluzba me sa autoputa odvela u neki servis u Kerestinec.Majstor kaze -alternator ne puni,svi kablovi nagoreli, itd.Imao sam 2 opcije:-preko ADAC,ciji sam clan,da ga vratim u Austriju(kuci) ili da rizikujem i vozim do Beograda(takodje kuci).Uz puno znoja krenem za Beograd,sutradan pozovem DuletaHY i zamolim za pomoc ,on mi preporuci elektricara-Bane Radakovic-
koji se sa danom zakasnjenja javio(ovaj dan cekanja da se javi je jedan od duzih u zivotu),sutradan startovao i za dva dana sve zavrsio, kompletna instalacija nova,sve ok.
Ovim putem se zahvaljujem Duletu na pomoci kao i elektricaru Banetu i ujedno pozivam sve sa foruma koje put nanese u Austriju,mesto Zell am See-Kaprun,da svrate na benzinsku pumpu "JET"i da se jave
Goranu ili Dejanu Zivanovic Iz Beograda,cisto da popijemo kafu,ili ako treba neka pomoc.
Pozdrav i srecan put bez vetra,
Goran Zivanovic-063342450
00436643697574
00436646406634
Pomoc na putu-Hvala
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Nisam hteo da otvaram novu temu ali možda nekako ova priča može da se ispriča i u ovoj temi.
U subotu sam u servisu imao posetu jedne Španske posade sa kamperom koja je imala probleme sa gumama.
Odlučili se oni za kupovinu 2 nove gume i kad su trebali da kamper ubace u servis on se ugasio i više nije hteo da upali. Probali mi da ga upalimo međutim ne ide. Kako već po pravilu većina tih vozila ima pomoć na putu u okviru svog obaveznog osiguranja, ja sam ih posavetovao da pozovu osiguranje da kontaktiraju predstavnika za našu zemlju i da vide kako mogu da im pomognu. Nakon 2 sata javlja se predstavnik osiguranja za Srbiju i od mene zahteva da JA pozovem Fiat servis da im najavim dolazak vozila a on će poslati šlep.
Pošto je u pitanju subota i već je bilo nekih 12 h nijedan (ovlašćeni) Fiat servis nije hteo da primi vozilo (zvao sva 4 u Beogradu), po njima to nije njihov problem jer vozilo nije u garanciji (2007 god.). Ja pokušam da objasnim da su ljudi iz Španije na proputovanju, da imaju malo dete, da smo već lokalizovali kvar i da sumnjemo na pumpu ili instalaciju pumpe... ali džaba. Probam ja da dobijem Iveco 24H Road Asistance (Ducato je 3.0JTD, a to je motor koji stavljaju i u Daily) međutim taj broj telefona za Srbiju isključen. Šta sad?
Pošto vidim ja da tu nema mnogo leba, i da ako se ne potrudimo da upalimo vozilo, ostadoše Španci do ponedeljka u Beogradu. Probamo mi jedno, drugo, treće i na kraju utvrdimo da je u pitanju blokada motora sa alarma. Premostimo upalimo, onda demontiramo alarm i rešimo problem. Sve to ukupno nije trajalo više od 2 sata, a pritom sam celo prepodne izgubio u dozivanju raznoraznih servisa. Oskar Garcia simpatični Španac nije mogao da veruje jer je i on već izgubio nadu da će stići do Konstance gde je trebalo da se ukrca na brod.
Naravučenije cele ove priče je da i dalje imamo problem najviše sami sa sobom i prosto mi je neverovatno da u ovoj zemlji postoje kolege serviseri koje ne žele da pomognu turistima (i to za pare) o nekom ljudskom osećaju ne želim ni da pričam. Ja uvek prvo zamislim sebe u takvoj situaciji.
To znači da treba obratiti pažnju pri kupovinama tih dodatnih usluga osiguranja na šta se prevashodno odnose i koja su vaša prava, a koje su njihove obaveze.
Ovaj post sam napisao u nadi da će neke kolege serviseri čitajući ovaj forum na neki način promeniti svoje mišljenje i osnos prema poslu, a kako je forum sve čitaniji i van granica ove zemlje nadam se da će pomoći i onima koji putuju kroz našu zemlju.
Bilo kako bilo Oskar nastavio putovanje posle celodnevnog druženja, dobili smo jednog više člana na našem forumu i kontakt na Španskom forumu koji ima lepe i korisne opise Kampova u Španiji, kao i putopise o Sardiniji, Korzici, Engleskoj, Škotskoj ....
http://www.acpasion.net/foro/forum.php
U subotu sam u servisu imao posetu jedne Španske posade sa kamperom koja je imala probleme sa gumama.
Odlučili se oni za kupovinu 2 nove gume i kad su trebali da kamper ubace u servis on se ugasio i više nije hteo da upali. Probali mi da ga upalimo međutim ne ide. Kako već po pravilu većina tih vozila ima pomoć na putu u okviru svog obaveznog osiguranja, ja sam ih posavetovao da pozovu osiguranje da kontaktiraju predstavnika za našu zemlju i da vide kako mogu da im pomognu. Nakon 2 sata javlja se predstavnik osiguranja za Srbiju i od mene zahteva da JA pozovem Fiat servis da im najavim dolazak vozila a on će poslati šlep.
Pošto je u pitanju subota i već je bilo nekih 12 h nijedan (ovlašćeni) Fiat servis nije hteo da primi vozilo (zvao sva 4 u Beogradu), po njima to nije njihov problem jer vozilo nije u garanciji (2007 god.). Ja pokušam da objasnim da su ljudi iz Španije na proputovanju, da imaju malo dete, da smo već lokalizovali kvar i da sumnjemo na pumpu ili instalaciju pumpe... ali džaba. Probam ja da dobijem Iveco 24H Road Asistance (Ducato je 3.0JTD, a to je motor koji stavljaju i u Daily) međutim taj broj telefona za Srbiju isključen. Šta sad?
Pošto vidim ja da tu nema mnogo leba, i da ako se ne potrudimo da upalimo vozilo, ostadoše Španci do ponedeljka u Beogradu. Probamo mi jedno, drugo, treće i na kraju utvrdimo da je u pitanju blokada motora sa alarma. Premostimo upalimo, onda demontiramo alarm i rešimo problem. Sve to ukupno nije trajalo više od 2 sata, a pritom sam celo prepodne izgubio u dozivanju raznoraznih servisa. Oskar Garcia simpatični Španac nije mogao da veruje jer je i on već izgubio nadu da će stići do Konstance gde je trebalo da se ukrca na brod.
Naravučenije cele ove priče je da i dalje imamo problem najviše sami sa sobom i prosto mi je neverovatno da u ovoj zemlji postoje kolege serviseri koje ne žele da pomognu turistima (i to za pare) o nekom ljudskom osećaju ne želim ni da pričam. Ja uvek prvo zamislim sebe u takvoj situaciji.
To znači da treba obratiti pažnju pri kupovinama tih dodatnih usluga osiguranja na šta se prevashodno odnose i koja su vaša prava, a koje su njihove obaveze.
Ovaj post sam napisao u nadi da će neke kolege serviseri čitajući ovaj forum na neki način promeniti svoje mišljenje i osnos prema poslu, a kako je forum sve čitaniji i van granica ove zemlje nadam se da će pomoći i onima koji putuju kroz našu zemlju.
Bilo kako bilo Oskar nastavio putovanje posle celodnevnog druženja, dobili smo jednog više člana na našem forumu i kontakt na Španskom forumu koji ima lepe i korisne opise Kampova u Španiji, kao i putopise o Sardiniji, Korzici, Engleskoj, Škotskoj ....
http://www.acpasion.net/foro/forum.php
Poslednja izmena od DusanHY u 15 Avg 2013 13:33, izmenjeno 1 put ukupno.