Jedina moja dilema je da ovaj tekst postavim u ovu ili rubriku ili u rubriku obavestenja .
Kako lako moze da Vam se dogodi da dan krene krivo jos ako je to mozda prvi radni dan u Novoj godini ima groznu simboliku.
Naime kolima krenem na posao , ajde da sipam malo goriva za kes koji mi se zatekao u ispraznjenim đepovima jos od praznika svratim na pumpu i ljubazno pumpadziji koji stoji pored aparata prebirajuci sepo dzepovima kazem bezolovni za 1200 din . Pogled mi zaista nije bio skoncentrisan na brojcanik , uglavnom pogledam u tom pravcu kad se zavrsi utakanje i za samo par sekundi potom cujem skljocanje mog zatvaraca rezervoara za gorivo uz rec hvala pruzam novac i ulazim u vozilo. Trenutak iznenadjenja je zvuk rezerve goriva koje je svakako trebalo da se pomeri iz tog nivoa , u trenutku se okrenem ka momku kod creva pumpe i kazem da nesta nije uredu, on mi odgovara da nema razloga da brinem jer ce svakako usuti benzin pri kretanju pokazati nivo , nerado poverujem u to , krecem i na samo 200-300 metara se vracam i konstatujem da nesta ipak nije uredu. U trenutku se pojavljuje jos jedan prodavac i bez pitanja pokusava da me ubedi u sumnju ispravnost mog vozila , posmatram obadvojicu i po kozna koji put ponavljam da nesta nje u redu i dal bi bili radi da to isprave onako fer . Kategoricno odbijaju dalji razgovor i iskljucuju njihovu gresku sa argumentima da su umrezene pumpe i sta sve sta god to znacilo. Sta cu sebi nesretan sedam u kola do naredne pumpe gde sipam gorivo u istom iznosu .placam karticom , sedam u auto i naravno skazaljka se pomerila upravo onoliko za koliko je bilo ocekivati za iznos od 1200 din .
Čim sam se dohvatio komjutera na poslu informisem se koja su moja prava kao građanina u ovom slucaju i sem opcije da se obratim nisu na tel 0800/008888, sto sam i ucinio , kao i opciju da pismeno obrazlozim sta mi se desilo i naravno ostavim sve moje podatke i naravno br telefona .
Posle par sati mi zazvoni tel i prestavi se poslovodja te pumpe i uz vidno umeren i ljudski razgovor pokusava da prepegla situaciju koja je nepovoljna sad po njega , naravno uz konstataciju i dalje da je velika verovatnoca da moj auto nije uredu i nudi se da mi na svaki nacin nekakonadoknadi moj gubitak ali da to bude kroz njegov gesta dobre volje jer ima dvoje dece,,, Naravno da ne pristanem na takav razgovor uz konstataciju da sam na par stotina metara dalje sipao sebi gorivo i da mi uredjaj pokazivac goriva radi pouzdano ali i dalje smatram da je srmota sto to rade a naravno vrhunac bezobrazluka je da Vas na sumu od 1200 pokradu za 1000 dinara . Drugim recima posmatra Vas kao totalnog debila . I tu zavrsim razgovor sa njim .
Eto sta mi se dogodilo .
Napomenucu jos jedan slucaj koji mi se desio pre tri godine nestane mi u kamperu plin u rezervoarima i to na magistralnom putu na ulaz u Zlatibor. Stanem na pumpu kazem napunite mi oba rezervoara do punog i cekam tako , pogled mi je oko vozila sto je nekako normalno ... i na kraju utakanja u oba rezervoara op SVEGA 86 litara ... cekaj cekaj znao sam da su skroz prazni ali da su 86 litara zapremine nisam znao . udjem kod kase i kazem covece bezobrazni ste moje vozilo ima atest za rezervoare od 70 litara oba i nemicem se odavde dok nedodje policija i inspekcija .... kao kulirali me par minuta pa ko od bede ajde da platim tihhh 70 litara . JAD JAD
ovako ce mo se stititi od tih koji kradu i nemojte da Vas je sramota .
KRADJA NA BENZINSKIM PUMPAMA
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Ja sam svojevremeno načuo da treba sipati relativno manje količine goriva, napr. 20-30lit. i da ne treba sipati gorivo na točilici za kamione i autobuse.
Naravoučenije:
1.Uvek sipaj sam gorivo ili budi prisutan točenju
2.Trudi se da plaćaš karticom
Slična je situacija i kad pazariš u velikim supermarketima. Meni se više puta desilo da mi kroz račun prođe nešto što nisam kupio, ili da mi se dva puta kuca ista roba.
Što se tiče plaćanja karticom, imao sam par puta situaciju da mi ne prođe kartica, navodno zbog nedostatka novčanih sredstava. U Ideji sam baš kulturno napušio kasirku koja je glasno odreagovala, a red iza mene bio pun. Prvi put kartica nije prošla, ona kaže gospodine kupili ste robu, ali nemate novca na računu za plaćanje. Ja je zamolim da ponovi još jednom proceduru a ona me nevoljno posluša, sva arogantna i nadrndana što mora da ponavlja postupak koji je po njoj nepotreban. Kada je kartica ipak prošla, bila je sva u neverici. E, onda me je krenula karta, nisam zatvarao usta 3min, kao neka ženturača.
Jednom prilikom, u Armi shop-u sam pazario vijetnamku sa zimskim uloškom. Kartica je 2 puta prikazala nedostatak sredstava, tek je treći put prošlo plaćanje. Sutradan sam na računu umesto nekih 16.000,00dih bio kraći za 48.000,00din. Trebalo mi je 5 dana da mi vrate Radnica mi kaže nije prošla ni kod novac, iako je greška bila njihova. Normalno malteretiranje i trud niko nije nadoknadio, niti sam bar dobio izvinjenje od banke ili radnje. Na sreću sam tada sačuvao isečke o grešci u uplati.
I na kraju 31.12.2013. na skoro renoviranoj pumpi NIS petrola, spremajući se za put za Niš, sipao sam pun rezervoar, cena izašla blizu 9.000,00din. Odem na kasu da platim, kartica neće da prođe bar 3-4 puta. kasirka mi kaže da je program zagušen, te da se isti slučaj desio još nekolicini ljudi ali da su oni otišli do menjačnice i zamenili devize i platili kešom. Dvoumio sam se , ali pošto je već krenulo novogodišnje raspoloženje, platio sam kešom, ali u drugoj situaciji bih samo dao svoje podatke i okrenuo se i otišao i rekao im da me pozovu kada im proradi sistem, jer greška nije bila moja, a oni su očito već znali da imaju zagušenje, ali su ipak nastavili da primaju plaćanje karticom.
Naravoučenije:
1.Uvek sipaj sam gorivo ili budi prisutan točenju
2.Trudi se da plaćaš karticom
Slična je situacija i kad pazariš u velikim supermarketima. Meni se više puta desilo da mi kroz račun prođe nešto što nisam kupio, ili da mi se dva puta kuca ista roba.
Što se tiče plaćanja karticom, imao sam par puta situaciju da mi ne prođe kartica, navodno zbog nedostatka novčanih sredstava. U Ideji sam baš kulturno napušio kasirku koja je glasno odreagovala, a red iza mene bio pun. Prvi put kartica nije prošla, ona kaže gospodine kupili ste robu, ali nemate novca na računu za plaćanje. Ja je zamolim da ponovi još jednom proceduru a ona me nevoljno posluša, sva arogantna i nadrndana što mora da ponavlja postupak koji je po njoj nepotreban. Kada je kartica ipak prošla, bila je sva u neverici. E, onda me je krenula karta, nisam zatvarao usta 3min, kao neka ženturača.
Jednom prilikom, u Armi shop-u sam pazario vijetnamku sa zimskim uloškom. Kartica je 2 puta prikazala nedostatak sredstava, tek je treći put prošlo plaćanje. Sutradan sam na računu umesto nekih 16.000,00dih bio kraći za 48.000,00din. Trebalo mi je 5 dana da mi vrate Radnica mi kaže nije prošla ni kod novac, iako je greška bila njihova. Normalno malteretiranje i trud niko nije nadoknadio, niti sam bar dobio izvinjenje od banke ili radnje. Na sreću sam tada sačuvao isečke o grešci u uplati.
I na kraju 31.12.2013. na skoro renoviranoj pumpi NIS petrola, spremajući se za put za Niš, sipao sam pun rezervoar, cena izašla blizu 9.000,00din. Odem na kasu da platim, kartica neće da prođe bar 3-4 puta. kasirka mi kaže da je program zagušen, te da se isti slučaj desio još nekolicini ljudi ali da su oni otišli do menjačnice i zamenili devize i platili kešom. Dvoumio sam se , ali pošto je već krenulo novogodišnje raspoloženje, platio sam kešom, ali u drugoj situaciji bih samo dao svoje podatke i okrenuo se i otišao i rekao im da me pozovu kada im proradi sistem, jer greška nije bila moja, a oni su očito već znali da imaju zagušenje, ali su ipak nastavili da primaju plaćanje karticom.
Poslednja izmena od sprinter u 08 Jan 2014 17:40, izmenjeno 1 put ukupno.
Dodao bih da je korisno, pogotovo na pumpama, uzeti fiskalni račun. Neka me Sprinter ispravi, ali mislim da je fiskalni račun bitna osnova u pokretanju procedure za zaštitu prava potrošača. Kombinacija fiskalnog računa sa izveštajem o kartičnom plaćanju su dobra osnova da dokažete prevaru od strane trgovca.
U trenutnom uređenju društava u kojima živimo svako mora da vodi računa o svojoj imovini.
U trenutnom uređenju društava u kojima živimo svako mora da vodi računa o svojoj imovini.
Upravo tako, uvek tražiti fiskalni račun.
Zato sam i napomenuo da bi plaćanje trebao da se obalja preko računa.
Groš ako zna bar priblićno vreme točenja goriva, lako moće da dokaže da li je u tom periodu sporna točilica zbacila gorivo u vrednosti od 1.200din. Mala je verovatnoća da je bilo par istih računa u posmatranom periodu, jedini dokaz je fiskalni račun. Ali, Groš ga nije uzeo. Sad njegova reč protiv njihove, mada postoje sigurnosne kamere koje su instalirane upravo zbog vozača koji znaju da natoče gorivo i da pobegnu. Iz snimka se jasno mođe videti šta je bilo.
Zato sam i napomenuo da bi plaćanje trebao da se obalja preko računa.
Groš ako zna bar priblićno vreme točenja goriva, lako moće da dokaže da li je u tom periodu sporna točilica zbacila gorivo u vrednosti od 1.200din. Mala je verovatnoća da je bilo par istih računa u posmatranom periodu, jedini dokaz je fiskalni račun. Ali, Groš ga nije uzeo. Sad njegova reč protiv njihove, mada postoje sigurnosne kamere koje su instalirane upravo zbog vozača koji znaju da natoče gorivo i da pobegnu. Iz snimka se jasno mođe videti šta je bilo.
Skrenuo bih pažnju i na naplatu putarine. Pre dve godine na naplatnoj rampi Demirje (to je kod Zg kad se ide iz pravca Split-Rijeka) gde se plaća isključivo bezgotovinski, pogrešno mi je obračunata putarina pa sam umesto 1. kategorije platio 4. kategoriju (šleperi). Srećom sam odmah primetio iznos koji mi je naplaćen, stao sa strane i tražio ispravljanje. Rekli su mi da će novac biti refundiran na moju karticu u roku od par dana (što je i bilo). Za svaki slučaj tražio sam fotokopiju gde se vidi da je pogrešno naplaćeno.
Objašnjenje je bilo da vozilo iza mene nije držalo dovoljan razmak pa sam tako ušao u kategoriju "šlepera". Zato uvek gledajte kategoriju koju vam naplaćuju na autoputu i pre puta odštampajte cenovnik. Malo truda, a može da bude korisno.
Objašnjenje je bilo da vozilo iza mene nije držalo dovoljan razmak pa sam tako ušao u kategoriju "šlepera". Zato uvek gledajte kategoriju koju vam naplaćuju na autoputu i pre puta odštampajte cenovnik. Malo truda, a može da bude korisno.
Mene i dalje kod naplatne rampe Ruma skoro uvek pokušavaju da izvaćare. Ja uglavnom dolazim iz pravca Beograda. U Šimanovcima je automatska obrada podataka i uvek mi kamper bude očitan kao III kategoriju. Kada dajem karticu na naplatu u Rumi, kasiri uvek žele da mi naplate 3 kategoriju. Normalno sačekam da krenu sa naplatom, pa ih lepo zamolim da pogledaju malo bolje vozilo i dam im do znanja da znam da su kamperi II kategorija. Normalno, uvek isprave račun. Sad, da li oni to rade slučajno ili ne, ne znam, ali ovo se dešava skoro svaki put.
Poslednja izmena od sprinter u 09 Jan 2014 00:44, izmenjeno 1 put ukupno.
Verovatno pokušavaju da uvrste kampera u kategoriju 3a (моторна возила са две или три осовине, висине веће од 1,3m мерено код прве осовине, а чија највећа допуштена маса прелази 3.500kg) pošto imaju senzore za visinu, ali ne i za masu pa onda APP...http://www.putevi-srbije.rs/index.php?o ... 54&lang=rssprinter napisao:Mene i dalje kod naplatne rampe Ruma skoro uvek pokušavaju da izvaćare. Ja uglavnom dolazim iz pravca Beograda. U Šimanovcima je automatska obrada podataka i uvek mi kamper bude očitan kao III kategoriju. Kada dajem karticu na naplatu u Rumi, kasiri uvek žele da mi naplate 3 kategoriju. Normalno sačekam da krenu sa naplatom, pa ih lepo zamolim da pogledaju malo bolje vozilo i dam im do znanja da znam da su kamperi II kategorija. Normalno, uvek isprave račun. Sad, da li oni to rade slučajno ili ne, ne znam, ali ovo se dešava skoro svaki put.