molba vlasnicima kamp prikolica
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
-
- Korisnik
- Postovi: 103
- Pridružio se: 23 Avg 2009 19:49
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Pozdravljam kolege kampere,nov sam na forumu ali sam zato stari kamper.
Na zalost od 90-te nisam nigde dalje vukao svoju kamp kucicu iz raznoraznih razloga.
Na leto sam ponovo hteo da krenem put Grcke i Italije. Imam problem sto neznam sadasnje propise za vucu kamp prikolica koji vaze u evropi. Nisam uspeo saznati gde se moze procitati sta tacno treba od saobracajne opreme (osim dodatnih ogledala, trokuta,sijalica,rezervnog tocka) kad vuces kucicu. Citao sam na Hrvatskim forumima da oni imaju saobracajne dozvole za kamp-prikolice da imaju osiguranje.
Mozda nisam dobro video ali mislim da su sve teze od 750 kg pa podlezu tom rezimu,
Moja prikolica je(najmanja) Adria 300 i teska je 400kg a maksimalno sme da se natovari do 520kg, ima inertnu kocnicu, fabricki atest. Auto ima evro- kuku i imam trecu tablicu, a od dokumentacije nosio sam samo originalni racun od IMV-a iz 1978 kad sam je kupio. Nikad me nisu pitali za bili sta ni policija ni carinici na granici.
Bilo bi dobro da se propis u vuci kamp prikolica objave na sajtu AMSS da ih svi mogu procitati.
Molio bih ako neko zna propise da ih napise na forumu i olaksa zivot nama koji ih neznamo.
Pozdrav iz Novog Sada
Na zalost od 90-te nisam nigde dalje vukao svoju kamp kucicu iz raznoraznih razloga.
Na leto sam ponovo hteo da krenem put Grcke i Italije. Imam problem sto neznam sadasnje propise za vucu kamp prikolica koji vaze u evropi. Nisam uspeo saznati gde se moze procitati sta tacno treba od saobracajne opreme (osim dodatnih ogledala, trokuta,sijalica,rezervnog tocka) kad vuces kucicu. Citao sam na Hrvatskim forumima da oni imaju saobracajne dozvole za kamp-prikolice da imaju osiguranje.
Mozda nisam dobro video ali mislim da su sve teze od 750 kg pa podlezu tom rezimu,
Moja prikolica je(najmanja) Adria 300 i teska je 400kg a maksimalno sme da se natovari do 520kg, ima inertnu kocnicu, fabricki atest. Auto ima evro- kuku i imam trecu tablicu, a od dokumentacije nosio sam samo originalni racun od IMV-a iz 1978 kad sam je kupio. Nikad me nisu pitali za bili sta ni policija ni carinici na granici.
Bilo bi dobro da se propis u vuci kamp prikolica objave na sajtu AMSS da ih svi mogu procitati.
Molio bih ako neko zna propise da ih napise na forumu i olaksa zivot nama koji ih neznamo.
Pozdrav iz Novog Sada
Nije važno šta kaže, nego ko kaže !
Ja sam godinama, do pre neke 4 godine vukao kamp prikolice,počev od stare Treske 3+1, Treske TWIN 2+2 i na kraju Adrije Adive od 6m. Nikada nisam imao problem sa policijom.Aposlutno si edukovan što se tiče težine prikolice, do težine i ja mislim 750kg, nije potrebna posebna godišnja registracija prikolice, već je sigurno dovoljna samo treća tabla. Vrlo je bitno da ti u saobraćajnoj dozvoli na zadnjoj strani u delu "napomena" stoji upisano da je treća tabla izdata za kamp prikolicu za spavanje i odmor ili nešto slično. Neki naši u MUP-u samo napišu "izdata treća tablica " što policija na putu tumači kao običnu auto prikolicu i sl. Što se tiče kuke, neophodno je da je za istu urađen atest za EU, i da sa sobom nosiš potvrdu o tome. EU kuka podrazumeva da ista bude montažno-demontažna. Poželjno je da sa sobom nosiš rezervni točak za prikolicu, aparat za gašenje S2 i posebno komplet sijalica. Račun od kupovine nije na odmet nositi sa sobom. Sigurno znaš da u toku vožnje prednja i zadnja zavesa na prozorima kućice moraju biti skljonjene, prozori i luftaši zatvoreni i da nije dozvoljeno da bilo ko boravi u prikolici za vreme puta. Kada izlaziš iz zemlje traži da ti u pasoš upišu da si iz zemlje izašao sa prikolicom, za svaki slučaj. SVe ostalo je stvar volje i želje.
Pozdrav
Pozdrav
Dobrodošao kolega prikoličaru!Joe napisao:Pozdravljam kolege kampere,nov sam na forumu ali sam zato stari kamper.
Na zalost od 90-te nisam nigde dalje vukao svoju kamp kucicu iz raznoraznih razloga.
Na leto sam ponovo hteo da krenem put Grcke i Italije. Imam problem sto neznam sadasnje propise za vucu kamp prikolica koji vaze u evropi. Nisam uspeo saznati gde se moze procitati sta tacno treba od saobracajne opreme (osim dodatnih ogledala, trokuta,sijalica,rezervnog tocka) kad vuces kucicu. Citao sam na Hrvatskim forumima da oni imaju saobracajne dozvole za kamp-prikolice da imaju osiguranje.
Mozda nisam dobro video ali mislim da su sve teze od 750 kg pa podlezu tom rezimu,
Moja prikolica je(najmanja) Adria 300 i teska je 400kg a maksimalno sme da se natovari do 520kg, ima inertnu kocnicu, fabricki atest. Auto ima evro- kuku i imam trecu tablicu, a od dokumentacije nosio sam samo originalni racun od IMV-a iz 1978 kad sam je kupio. Nikad me nisu pitali za bili sta ni policija ni carinici na granici.
Bilo bi dobro da se propis u vuci kamp prikolica objave na sajtu AMSS da ih svi mogu procitati.
Molio bih ako neko zna propise da ih napise na forumu i olaksa zivot nama koji ih neznamo.
Pozdrav iz Novog Sada
Imam Adriu ACTION tešku manje od 760 kg. sa trećom tablom. Vučem prikolicu po Grčkoj i Sloveniji, Mađarskoj i kroz Hrvatsku, bez ikakvih problema. Ono što si spomenuo od redovne opreme znam i ja i, kao što vidiš, to je dovoljno.
Jedan hrvatski policajac me je 98 na ulazu u Sloveniju malo davio oko registracije prikolice i tražio mi domaću saobraćajnu na uvid. Prošlo je mirno, iako je izgledalo da će pući od pritiska i besa. Bata je izgleda bio ostrašćen a po mojoj proceni imao je oko 42-43 godine. Taman za mržnju...
Savet je da uvek budeš, kao i svi pravi kamperisti, pozitivan, mudro dobronameran, ispravan i civilizovan u nastupu. To umnogome olakšava moguće probleme.
Da ne davim, za početak toliko. Javi se oko dalje razmene iskustava, jer sam izgleda jedini prikoličar koji pomalo mrda na našem forumu, a ima solidna vučna iskustva.
Pozdrav KAMPER
Zdravo SPRINTER:
Od nas dvojice izgleda ispada jedan dobar prikoličar.
Da ne zaboravim za JOE:
Za odmor, posebno na putu za Grčku, biraj pumpe sa mestima za šlepere. Ljudi su uglavnom korektni, a i komotnije je za manevar. NPR: ako ulaziš preko Đevđelije i Evzonia, posle raskrsnice za NEA KAVALA / gradić ostaje levo/ imaš obostranu EKO pumpu sa odličnimservisom 24h. sveža klopa, kupanje, odličan kategorisan parking i tišinu.
Od nas dvojice izgleda ispada jedan dobar prikoličar.
Da ne zaboravim za JOE:
Za odmor, posebno na putu za Grčku, biraj pumpe sa mestima za šlepere. Ljudi su uglavnom korektni, a i komotnije je za manevar. NPR: ako ulaziš preko Đevđelije i Evzonia, posle raskrsnice za NEA KAVALA / gradić ostaje levo/ imaš obostranu EKO pumpu sa odličnimservisom 24h. sveža klopa, kupanje, odličan kategorisan parking i tišinu.
Kako je lepo kad covek dodje medju svoje istomisljenike.
Hvala na brzom odgovoru,podrsci i savetima. Vidim da nisam krsio propise sto nemam saobracajnu dozvolu za prikolicu jer nije ni potrebna, ostalo imam sve od nalepnica SRB, 80,protivpozarnog aparata S 2, sijalica, rezervnog tocka itd. Kuka da autu je originalna evro demontazna sa fabrickim atestom, ali u saobracajnoj dozvoli ko nas u Vojvodini upisuju samo “izdata treca tablica” ne vezuju je za koju prikolicu, predpostavljam zbog toga sto mozes vuci i drude prikolice (imam teretnu a i za camac drugarovu),
Nisam znao da zavesice u prikolici moraju biti razmaknute na prednjim i zadnjim prozorima, a savet da trazim na izlazu iz zemlje upis prikolice u pasos je vrlo mudar.
Koliko vidim posle visegodisnje pauze prilicno sam spreman bar u ovom delu za ponovna putovanja.Prikolica mi je u odlicnom stanju, bila je garazirana.
Sada ima i nove gume, nove tapete i prikljucke (utikace) za 12 v koje sam montirao zbog
Adaptera za laptop (12 v- 20 v). Sve sam prekontrolisao i podmazao,od naletne kocnice,elektro instalacije do sijalica, pre puta cu naravno sve jos jednom pregledati.
Deluje, sto se kaze bas utegnuta i dobro izgleda.
Zahvaljujem Kamperu i Sprinteru na dobronamernim savetima.
Ne bih da davim, iako imam jos gomilu pitanja. Pozdrav
Hvala na brzom odgovoru,podrsci i savetima. Vidim da nisam krsio propise sto nemam saobracajnu dozvolu za prikolicu jer nije ni potrebna, ostalo imam sve od nalepnica SRB, 80,protivpozarnog aparata S 2, sijalica, rezervnog tocka itd. Kuka da autu je originalna evro demontazna sa fabrickim atestom, ali u saobracajnoj dozvoli ko nas u Vojvodini upisuju samo “izdata treca tablica” ne vezuju je za koju prikolicu, predpostavljam zbog toga sto mozes vuci i drude prikolice (imam teretnu a i za camac drugarovu),
Nisam znao da zavesice u prikolici moraju biti razmaknute na prednjim i zadnjim prozorima, a savet da trazim na izlazu iz zemlje upis prikolice u pasos je vrlo mudar.
Koliko vidim posle visegodisnje pauze prilicno sam spreman bar u ovom delu za ponovna putovanja.Prikolica mi je u odlicnom stanju, bila je garazirana.
Sada ima i nove gume, nove tapete i prikljucke (utikace) za 12 v koje sam montirao zbog
Adaptera za laptop (12 v- 20 v). Sve sam prekontrolisao i podmazao,od naletne kocnice,elektro instalacije do sijalica, pre puta cu naravno sve jos jednom pregledati.
Deluje, sto se kaze bas utegnuta i dobro izgleda.
Zahvaljujem Kamperu i Sprinteru na dobronamernim savetima.
Ne bih da davim, iako imam jos gomilu pitanja. Pozdrav
Nije važno šta kaže, nego ko kaže !
Evo me ponovo,drago mi je sto je tu i Marta, jer sam na forumu procitao da je dobar poznavalac Slovenije. U junu planiram put u Italiju preko Madjarske i Slovenije, isao bih u Veneciju i Veronu. Namece se pitanje a zasto preko Madjarske kada je jednostavnije i brze auto putem preko Zagreba i Ljubljane. Jednostavno, hocemo da svratimo na par dana i na jezero Balaton.
Oko puteva nemam problem jer sam stari i ikusan vozac a imam i GPS za prolazak po gradovima i pronalazenje tacne adrese. Problem mi je kad iz Madjarske kod Nadjkanjize
udjem u Sloveniju gde ima dosta uspona. Taj deo puta ne poznajem i upravo tu mi treba pomoc, kojim putem ici, gde su usponi najmanji ?
Od Ljubljane na dalje prema Trstu, Veneciji i Veroni mi je poznato, vec sam isao tim putem. Planirao sam da boravimo u autokampu Fusina, iz kampa se lako stize vaporetom do Venecije. a druga destinacija bi bila autokamp Le palme na jezeru Garda pored mesta Lazise. Ako neko zna dobro mesto za predah u Sloveniji na nekoj pumpi
(ako jos ima i auto-gas) bilo bi super. Pozdrav
Oko puteva nemam problem jer sam stari i ikusan vozac a imam i GPS za prolazak po gradovima i pronalazenje tacne adrese. Problem mi je kad iz Madjarske kod Nadjkanjize
udjem u Sloveniju gde ima dosta uspona. Taj deo puta ne poznajem i upravo tu mi treba pomoc, kojim putem ici, gde su usponi najmanji ?
Od Ljubljane na dalje prema Trstu, Veneciji i Veroni mi je poznato, vec sam isao tim putem. Planirao sam da boravimo u autokampu Fusina, iz kampa se lako stize vaporetom do Venecije. a druga destinacija bi bila autokamp Le palme na jezeru Garda pored mesta Lazise. Ako neko zna dobro mesto za predah u Sloveniji na nekoj pumpi
(ako jos ima i auto-gas) bilo bi super. Pozdrav
Nije važno šta kaže, nego ko kaže !
zaJOE:
Moje iskustvo za Mađarsku vezano je za ulazak preko Lendave. Često sam svraćao u Moravske Toplice zbog bazena i odličnog kampa koji radi cele godine i ne treba rezervacija.
Znači, preko Maribora po novom autoputu /Slovenci sastavili more i Austriju/, imaš odličnu pumpu odmah posle Vrhnike /16 km iza Ljubljane/.Jedino ne znam za gas.
Da ne zaboravim, Ankaran ima prostran i solidan kamp, na 3 km od nekadašnje granice.
Pitaj dalje, tu smo.
pozdrav
Moje iskustvo za Mađarsku vezano je za ulazak preko Lendave. Često sam svraćao u Moravske Toplice zbog bazena i odličnog kampa koji radi cele godine i ne treba rezervacija.
Znači, preko Maribora po novom autoputu /Slovenci sastavili more i Austriju/, imaš odličnu pumpu odmah posle Vrhnike /16 km iza Ljubljane/.Jedino ne znam za gas.
Da ne zaboravim, Ankaran ima prostran i solidan kamp, na 3 km od nekadašnje granice.
Pitaj dalje, tu smo.
pozdrav
Izvinjavam se, nesto sam zabrljao. Da nastavim. Od Budimpeste,pored Balatona ,Lendave,Ljubljane pa sve do mora je auto-put. Moze da se prespava ispred kampa Lendava (koja je inace moja omiljena banja),najbolje ako se dodje predvece,jer ima veliki parking, mirno je. Nije lose imati forinte pri kupovini vinjete kada se predje granica jer vole da vacare na kursu. Ima u Izoli na parkingu na samoj obali mesta za 3-4 kampera gde je dozvoljeno boraviti i prenociti ali mislim da bi sa prikolicom bilo malon ategnuto jer cesto automobili zauzmu ta mesta. Sto se tce Venecije i jezera Garda napisacu malo kasnije nesto o tome (bio sam tamo), mozda ti bude od koristi.