molba vlasnicima kamp prikolica
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
Za Martu
Kada nadjes malo vremena molio bih za obecana iskustva iz Italije (Venezia i Lago di Garda), a ako si bio i u Pisi mozes dodati i iskustva odatle.
Nesto mislim da skoknemo i obidjemo Pisu, prikolicu ostavimo u kampu
koji je udaljen od Bolonje(prema Firenci) oko 30km i autom odemo na jednodnevni izlet do Pise
Ovaj poziv za pisanje o iskustvu vazi za sve koji ga imaju a zele da ga podele sa nama.
Pozdrav
Kada nadjes malo vremena molio bih za obecana iskustva iz Italije (Venezia i Lago di Garda), a ako si bio i u Pisi mozes dodati i iskustva odatle.
Nesto mislim da skoknemo i obidjemo Pisu, prikolicu ostavimo u kampu
koji je udaljen od Bolonje(prema Firenci) oko 30km i autom odemo na jednodnevni izlet do Pise
Ovaj poziv za pisanje o iskustvu vazi za sve koji ga imaju a zele da ga podele sa nama.
Pozdrav
Nije važno šta kaže, nego ko kaže !
.Za Admina
Znam da pisem na pogresnoj temi, ovo je i prilika da zamolim Admina ako moze
da se otvore nove teme na forumu. Ako je problem sirenja onda da se mozda obrisu
teme gde nema interesovanja (a prosirenje kad buge moguce).
Mislim da bi trebalo otvoriti teme: Srbija,Grcka,Italija,putovanja,akcije i mozda za pocetnike. Sigurno da stariji forumasi to znaju bolje od mene,ovo je moje skromno misljenje i zelja da forum bude sto bolji,da nas kampera bude sto vise i mnogo mladjih. Forum je interesantan i po meni nema kampera u Srbiji koji ga nece pogledati, mnogi ce se tu i naloziti na kampovanje.
Pozdrav
Znam da pisem na pogresnoj temi, ovo je i prilika da zamolim Admina ako moze
da se otvore nove teme na forumu. Ako je problem sirenja onda da se mozda obrisu
teme gde nema interesovanja (a prosirenje kad buge moguce).
Mislim da bi trebalo otvoriti teme: Srbija,Grcka,Italija,putovanja,akcije i mozda za pocetnike. Sigurno da stariji forumasi to znaju bolje od mene,ovo je moje skromno misljenje i zelja da forum bude sto bolji,da nas kampera bude sto vise i mnogo mladjih. Forum je interesantan i po meni nema kampera u Srbiji koji ga nece pogledati, mnogi ce se tu i naloziti na kampovanje.
Pozdrav
Nije važno šta kaže, nego ko kaže !
Sada sam prelistao poruku, pa da kažem jedno svoje mišljenje i iskustvo. Što se tiče treće tablice ona se izdaje za priključno vozilo, a ne za atestiranu kuku. Kada je potražuješ od MUP-a uz takse i zahtev prilažeš i originalni dokaz o svojini na priključnom vozilu-prikolici uz plaćene poreske obaveze ( ugovor ili drugi podoban način sticanja svojine, rešenje, nasleđe i sl.). Po zakonu, treća tablica se može koristiti samo za ono priključno vozilo za koje je i izdata. Meni su par puta naši sabraćajci proveravali preko terminala ove podatke.Joe napisao:Kako je lepo kad covek dodje medju svoje istomisljenike.
Hvala na brzom odgovoru,podrsci i savetima. Vidim da nisam krsio propise sto nemam saobracajnu dozvolu za prikolicu jer nije ni potrebna, ostalo imam sve od nalepnica SRB, 80,protivpozarnog aparata S 2, sijalica, rezervnog tocka itd. Kuka da autu je originalna evro demontazna sa fabrickim atestom, ali u saobracajnoj dozvoli ko nas u Vojvodini upisuju samo “izdata treca tablica” ne vezuju je za koju prikolicu, predpostavljam zbog toga sto mozes vuci i drude prikolice (imam teretnu a i za camac drugarovu),
Nisam znao da zavesice u prikolici moraju biti razmaknute na prednjim i zadnjim prozorima, a savet da trazim na izlazu iz zemlje upis prikolice u pasos je vrlo mudar.
Koliko vidim posle visegodisnje pauze prilicno sam spreman bar u ovom delu za ponovna putovanja.Prikolica mi je u odlicnom stanju, bila je garazirana.
Sada ima i nove gume, nove tapete i prikljucke (utikace) za 12 v koje sam montirao zbog
Adaptera za laptop (12 v- 20 v). Sve sam prekontrolisao i podmazao,od naletne kocnice,elektro instalacije do sijalica, pre puta cu naravno sve jos jednom pregledati.
Deluje, sto se kaze bas utegnuta i dobro izgleda.
Zahvaljujem Kamperu i Sprinteru na dobronamernim savetima.
Ne bih da davim, iako imam jos gomilu pitanja. Pozdrav
Sve ovo govorim zbog toga što koristiš treću tablicu za više priključnih vozila, što nije dozvoljeno, to ti je isto kao kada bi tablice od jednog auta stavljao na drugi. Čisto da budeš u toku, ako te na putu zaustavi previše "revnosan drug plavi". Budi pripremljen.
Za Sprintera
Svojevremeno kada sam kupio kamp- kucicu i vozio tristaca (1978), za dobijanje trece tablice trazili su mi atest ugradnje kuke (imala je atest proizvodjaca) pa sam morao ici na Fakultet tehnickih nauka da mi daju atest da je propisno ugradjena, racun od kucice i da prepisem sa rude prikolice broj atesta (isto je pisalo izdata treca tablica).
Kupio sam novi auto(1988),ponovo sam vadio trecu tablicu i tada su mi rekli da se ona dobija na osnovu fabrickog atesta kuke i konstatacije na tehnickom pregledu da je original fabricka. Tako je bilo i 1992 kad sam promenio auto, opet samo atest fabricke kuke i na tehnickom pregledu da je original.
Tako je bilo i sa ovim autom sto sada vozim, znaci dobija se na osnovu kuke pa ti vuci
prikolicu po potrebi (podrazumeva se u dozvoljenim granicama). Zatosam pisao da je kod nas tako, jer sam cuo da u BG vezuju vucno vozilo za prikolicu.
Kako onda ako covek ima vise prikolica do 750 kg, dobija tri trece tablice ili mu upisuju sve tri prikolice, posto se one ne registruju do tezine 750 kg, a sta ako hoces da pozajmis od prijatelja isto laku prikolicu ? Zasto vezivati za jedno vozili nesto sto ne podleze registraciji ?
Svojevremeno kada sam kupio kamp- kucicu i vozio tristaca (1978), za dobijanje trece tablice trazili su mi atest ugradnje kuke (imala je atest proizvodjaca) pa sam morao ici na Fakultet tehnickih nauka da mi daju atest da je propisno ugradjena, racun od kucice i da prepisem sa rude prikolice broj atesta (isto je pisalo izdata treca tablica).
Kupio sam novi auto(1988),ponovo sam vadio trecu tablicu i tada su mi rekli da se ona dobija na osnovu fabrickog atesta kuke i konstatacije na tehnickom pregledu da je original fabricka. Tako je bilo i 1992 kad sam promenio auto, opet samo atest fabricke kuke i na tehnickom pregledu da je original.
Tako je bilo i sa ovim autom sto sada vozim, znaci dobija se na osnovu kuke pa ti vuci
prikolicu po potrebi (podrazumeva se u dozvoljenim granicama). Zatosam pisao da je kod nas tako, jer sam cuo da u BG vezuju vucno vozilo za prikolicu.
Kako onda ako covek ima vise prikolica do 750 kg, dobija tri trece tablice ili mu upisuju sve tri prikolice, posto se one ne registruju do tezine 750 kg, a sta ako hoces da pozajmis od prijatelja isto laku prikolicu ? Zasto vezivati za jedno vozili nesto sto ne podleze registraciji ?
Nije važno šta kaže, nego ko kaže !
Ja mislim da grešiš. Po tome, svako ko ima kuku na vozilu mogao bi da dobije treću tablu. Nisam siguran, ali mislim da ne može, bar kod nas nije tako. Ne sumnjam da je možda u Vojvodini drugačije, čak svaki grad -opština tumači propise na svoj način i nekako drugačije.
Kada sam tražio treću tablicu za Tresku trim (ngde polovinom 90-ih), tražili su mi ugovor o kupovini prikolice. Kada sam registrovao Adriju ( negde 2004-e) isto su mi tražili ugovor- račun od kupovine od Gliše iz Adijamobil-a. I ja sam se tada pomalo čudio zašto nije auto išao na tehnički pregled zbog kuke, ali nisu tražili, dovoljan je bio sertifikat od proizvođača.
Par puta su mi na putu saobraćajci proveravali podatke o tablici preko terminala, i oni su mi rekli da registracija važi za vozilo, a ne za kuku, što ima logike, iako su policajci. Koliko se sada prisećam, takođe nije dozvoljeno voziti prikolicu sa tuđom tablicom, na svome vozilu, ali to ima veze po meni da su samo kuka i priključno vozilo jedno, a nikako samo za kuku.
Ti prilikom korišćenja teretne prikolice, prikolice za čamac, pretpostavljam da prebacuješ svoju tablicu. Pitam se napr. ukoliko imaš moped do 50ccm, a koji se samo jednom registruje i to trajno, da li njegove tablice smeš da zakačiš na bilo koji drugi moped od 50ccm?
Ovo su moja iskustva, ništa više.
Sada već nekoliko godina unazad vozim kamper, pa se nisam udubljivao u tematiku, ali mislim da je onako kako sam napisao. Da ne bi bilo lutanja, verovatno je najbolje da odeš u MUP i od njih zatražiš zvaničnu informaciju. Najbolje bi bilo da te upute na uredbu-propis, pa ga kopiraj i drži u autu, za ne daj bože.
Kada sam tražio treću tablicu za Tresku trim (ngde polovinom 90-ih), tražili su mi ugovor o kupovini prikolice. Kada sam registrovao Adriju ( negde 2004-e) isto su mi tražili ugovor- račun od kupovine od Gliše iz Adijamobil-a. I ja sam se tada pomalo čudio zašto nije auto išao na tehnički pregled zbog kuke, ali nisu tražili, dovoljan je bio sertifikat od proizvođača.
Par puta su mi na putu saobraćajci proveravali podatke o tablici preko terminala, i oni su mi rekli da registracija važi za vozilo, a ne za kuku, što ima logike, iako su policajci. Koliko se sada prisećam, takođe nije dozvoljeno voziti prikolicu sa tuđom tablicom, na svome vozilu, ali to ima veze po meni da su samo kuka i priključno vozilo jedno, a nikako samo za kuku.
Ti prilikom korišćenja teretne prikolice, prikolice za čamac, pretpostavljam da prebacuješ svoju tablicu. Pitam se napr. ukoliko imaš moped do 50ccm, a koji se samo jednom registruje i to trajno, da li njegove tablice smeš da zakačiš na bilo koji drugi moped od 50ccm?
Ovo su moja iskustva, ništa više.
Sada već nekoliko godina unazad vozim kamper, pa se nisam udubljivao u tematiku, ali mislim da je onako kako sam napisao. Da ne bi bilo lutanja, verovatno je najbolje da odeš u MUP i od njih zatražiš zvaničnu informaciju. Najbolje bi bilo da te upute na uredbu-propis, pa ga kopiraj i drži u autu, za ne daj bože.
Za Sprintera
Ovo je cisto radi informacije, kod nas je upravo kao sto si napisao, svako vozilo koje ima kuku (ovo dodajem: original fabricku atestiranu), moze dobiti trecu tablicu (ako je na tehnickom pregledu to konstatovano). Ako nije fabricka vec pravljena samostalno mora na F.T.N. da dobije od njih atest, tada ima otvoren put za dobijanje trece tablice. Naravno mora biti evro-kuka (montazno-demontazna).Za prikolicu te niko ne pita, sam znas da smes vuci samo do 750 kg Pitanje sam postavio jer sam citao da u HR imaju saobracajne dozvole (oni vec imaju taj evropski novi zakon) pa racunam da nemam problema na zapadu posto nemam saobracajnu.Izasao je novi zakon o saobracaju
sada ko zna kako ce biti, tek se prave podzakonska akta.
Pozdrav
Ovo je cisto radi informacije, kod nas je upravo kao sto si napisao, svako vozilo koje ima kuku (ovo dodajem: original fabricku atestiranu), moze dobiti trecu tablicu (ako je na tehnickom pregledu to konstatovano). Ako nije fabricka vec pravljena samostalno mora na F.T.N. da dobije od njih atest, tada ima otvoren put za dobijanje trece tablice. Naravno mora biti evro-kuka (montazno-demontazna).Za prikolicu te niko ne pita, sam znas da smes vuci samo do 750 kg Pitanje sam postavio jer sam citao da u HR imaju saobracajne dozvole (oni vec imaju taj evropski novi zakon) pa racunam da nemam problema na zapadu posto nemam saobracajnu.Izasao je novi zakon o saobracaju
sada ko zna kako ce biti, tek se prave podzakonska akta.
Pozdrav
Nije važno šta kaže, nego ko kaže !
Sveza informacija iz sopstvenog iskustva . Za ugradjenu kuku u Nemackoj koja je imala svoj atest , plocicu sa brojem morao sam ponovo da atestiram kuku u AMSS za 1000 din. Samo su je gledali i slikali. Skupa slika.
Posle toga se , uz sertifikat za kuku, u MUP-u podnosi prijava za vadjenje trece tablice za odredjenu prikolicu ciji se serijski broj ili broj atesta ako je ravljena ukucava u saobracajnu. Tako da ja imam trecu tablicu sa kojom mogu voziti samo prikolicu ciji je serijski broj ukucan u saobracajnu dozvolu vucnog vozila.
Tako da MUP ima preko saobracajne i kontrolu kuka i kontrolu prikolica.
Posle toga se , uz sertifikat za kuku, u MUP-u podnosi prijava za vadjenje trece tablice za odredjenu prikolicu ciji se serijski broj ili broj atesta ako je ravljena ukucava u saobracajnu. Tako da ja imam trecu tablicu sa kojom mogu voziti samo prikolicu ciji je serijski broj ukucan u saobracajnu dozvolu vucnog vozila.
Tako da MUP ima preko saobracajne i kontrolu kuka i kontrolu prikolica.
Za Joe: Da pocnem od Garde. Prosle godine sam bio u kampu San Francesco willage na samoj obali jezera. Posto je bia polovina aprila (niza sezona) placao sam kamping-cekom (14 evra) dan s tim sto sam ostao 7 noci a platio 6.Dakle, poklone jednu noc. Kamp je super, moze peske do Sirmiona,a autobusom do Verone. Sto se tice busa tu je mali problem jer karta za dvoje u jednom pravcu je 8,20 evra,a i putuje tih 20 km skoro sat i po. Zavlaci se po naseljima tako da to traje. Jedan dan smo busom otisli do Brese, nista narocito, neces nista izgubiti ako ga propustis. Italijan koji radi u kampu (inace srpski zet) mi je preporucio Mantovu,na zalost nisam stigao to cu drugi put. Naravno, imas Gardalend ako si ljubitelj luna parkova,kao i safari park, to je dobro, ali ni to nisam stigao. U svakom slucaju, velika ti je prednost sto mozes kolima da obilazis jezero, tako da se stvarno ima sta videti. Da ne zaboravim, u Sirmioneu imas banju sumpornu pa mozes i da se banjas. Nastavak sledi.
za JOE i ostale:
Čujte ovu moju lepotu:
Imam Berlinga sa BG tablama i upisanu teretnu prikolicu. Kuka od Partnera, atest BEOCITA prihvatio MUP bez problema. Na sopstveni rizik vukao ADRIU 450 po Srbiji i inostranstvu, ali bez problema.
Istovremeno, službeni pick-up TOYOTA hilux sa PA tablama i originalnom toyotinom euro kukom, usred tzv.države Srbije, mora da se atestira kod ovlašćenog Dragiše Pavlovića iz Pančeva, pa se tek onda dobija treća tabla "bez identiteta", odnosno za laku prikolicu.
Kažu "ta mante, kod nas u Vojvodini važe drugi zakoni, za potrebe naših građana koji se pretežno bave poljoprivredom".
Što će reći, j..o lud zbunjenog, ali za lepe pare.
toliko od mene. Zasad.
Čujte ovu moju lepotu:
Imam Berlinga sa BG tablama i upisanu teretnu prikolicu. Kuka od Partnera, atest BEOCITA prihvatio MUP bez problema. Na sopstveni rizik vukao ADRIU 450 po Srbiji i inostranstvu, ali bez problema.
Istovremeno, službeni pick-up TOYOTA hilux sa PA tablama i originalnom toyotinom euro kukom, usred tzv.države Srbije, mora da se atestira kod ovlašćenog Dragiše Pavlovića iz Pančeva, pa se tek onda dobija treća tabla "bez identiteta", odnosno za laku prikolicu.
Kažu "ta mante, kod nas u Vojvodini važe drugi zakoni, za potrebe naših građana koji se pretežno bave poljoprivredom".
Što će reći, j..o lud zbunjenog, ali za lepe pare.
toliko od mene. Zasad.
Mi smo cudo, svako selo drukcije,imam srece pa sam tamo gde je jednostavnije
dobiti trecu tablicu, sto neznaci ako mi treba nesto drugo da nije kod nas komplikovanije.
Mislim da ce se sad sve lepo usaglasiti novim zakonom, ali kako po nas,videcemo.
Najvaznije je da mi uspevamo sve prepreke da prodjemo i kampujemo tamo gde smo
nameracili.
Raduje me sto je Marta poceo iznositi svoja iskustva po Italiji.
Mislim da ce dobro doci svima koji se odluce da krenu na te destinacije.
Voleo bih da forum ima sto vise tekstova sa raznih destinacija, lokacija dobrih i jeftinih kampova, mesta za parking itd. Pronasao sam gomilu kampova na netu, ali kad ti neko ko je bio kaze to je meni bolje. Cuo sam da neke pumpe u Italiji imaju i pristup netu preko Wi-Fi, to je super. Sitnice cine uzitak boravka lepsim.
Pozdrav
dobiti trecu tablicu, sto neznaci ako mi treba nesto drugo da nije kod nas komplikovanije.
Mislim da ce se sad sve lepo usaglasiti novim zakonom, ali kako po nas,videcemo.
Najvaznije je da mi uspevamo sve prepreke da prodjemo i kampujemo tamo gde smo
nameracili.
Raduje me sto je Marta poceo iznositi svoja iskustva po Italiji.
Mislim da ce dobro doci svima koji se odluce da krenu na te destinacije.
Voleo bih da forum ima sto vise tekstova sa raznih destinacija, lokacija dobrih i jeftinih kampova, mesta za parking itd. Pronasao sam gomilu kampova na netu, ali kad ti neko ko je bio kaze to je meni bolje. Cuo sam da neke pumpe u Italiji imaju i pristup netu preko Wi-Fi, to je super. Sitnice cine uzitak boravka lepsim.
Pozdrav
Nije važno šta kaže, nego ko kaže !