Pomoć iskusnih
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
-
- Korisnik
- Postovi: 103
- Pridružio se: 23 Avg 2009 19:49
pozdrav za novog člana prikoličara singera druže nisi napisao dobro dali je to prazna, puna to proveri posebno je njena težina a posebno najveća dozvoljena težina naprimer:
moja prikolica je
dužine=390cm
njena težina je=590kg
njena najveća(max) dozvoljena težina=980g
to znači da u nju mogu tovariti tereta do=390kg
moja prikolica je
dužine=390cm
njena težina je=590kg
njena najveća(max) dozvoljena težina=980g
to znači da u nju mogu tovariti tereta do=390kg
rođen da peca osuđen da radi
-
- Korisnik
- Postovi: 103
- Pridružio se: 23 Avg 2009 19:49
singer daješ šture informacije ni naziv prikolice ni ništa ali mi smo ipak ovde dobri ljudi gledaj sam
http://www.whattowcar.com/
http://www.whattowcar.com/
rođen da peca osuđen da radi
Znam da ste dobri ljudi ))
Nasao sam u oglasima Adria Unica 391 iz 2002. godine - ima je na sajtu polovniautomobili. Sutra bih trebao da je pogledam. To je prva varijanta. Covek je prvi vlasnik, tvrdi da je koristio prikolicu samo 10 dana, ima predsator, grejanje, ukratko sve sto bi nam bilo potrebno.
Druga varijanta je gorepomenuta Adria Action 341. U slucaju da mi ova Unica ne odgovara, verovatno bi izbor pao na Action. U svakom slucaju bih morao da je pogledam jer mi treba prikolica gde mogu da prespavaju dvoje odraslih i klinac od 3 godine.
Nadam se da sam sada dao dovoljno informacija
Nasao sam u oglasima Adria Unica 391 iz 2002. godine - ima je na sajtu polovniautomobili. Sutra bih trebao da je pogledam. To je prva varijanta. Covek je prvi vlasnik, tvrdi da je koristio prikolicu samo 10 dana, ima predsator, grejanje, ukratko sve sto bi nam bilo potrebno.
Druga varijanta je gorepomenuta Adria Action 341. U slucaju da mi ova Unica ne odgovara, verovatno bi izbor pao na Action. U svakom slucaju bih morao da je pogledam jer mi treba prikolica gde mogu da prespavaju dvoje odraslih i klinac od 3 godine.
Nadam se da sam sada dao dovoljno informacija
Razlika između dečaka i odraslog muškarca je samo u ceni njihovih igračaka
Prilikom odabira prikolice njeno godište je važno. Ne zbog toga koliko je prikolica vožena, nego zbog toga koliko je stajala.
Ukoliko se prikolica duže vreme drži na zemlji ili ne daj bože na travi, ne uzimaj je. Budi siguran da će uskoro da se otvori odole.
Imao sam 3 prikolice i mislim da znam o čemu pričam.
To što je prikolica korišćena samo 10 dana, a stara je 9 godina, nije plus za nju, nego minus. Osim za slučaj da se sve vreme nalazila u garaži, a što po slikama ne bih rekao. Vidi se da je bila izložena atmosferskim uticajima. Pre kupovine, obavezno pažljivo proveri stanje ispod, ako uočiš bilo kakvo krivljenje, nepravilan spoj ili uočiš bilo gde da se blažujka naborala, beži od nje.
Ja sam se 1996-e ili 1997-e zatrčao pa isto tako kupio "kao novu" kampiku koja je pre toga stajala ne korišćena, čak prekrivena kamionskom ciradom. Posle nekog vremena ( par godina vožnje) zinule mi obe prednje stranice od dole, na kraju mi u nju ušli i miševi, da li zbog toga, ili što je čuvar otvorio vrata da se luftiraju, ko će znati. Prodao sam je bud zašto, samo da se rastosiljam bede.
Zato moj savet ti je da uzimaš što mlađu prikolicu, nisu one starije slučajno jeftinije. Ko ne plati na mostu, plati na ćupriji.
Pozdrav
Ukoliko se prikolica duže vreme drži na zemlji ili ne daj bože na travi, ne uzimaj je. Budi siguran da će uskoro da se otvori odole.
Imao sam 3 prikolice i mislim da znam o čemu pričam.
To što je prikolica korišćena samo 10 dana, a stara je 9 godina, nije plus za nju, nego minus. Osim za slučaj da se sve vreme nalazila u garaži, a što po slikama ne bih rekao. Vidi se da je bila izložena atmosferskim uticajima. Pre kupovine, obavezno pažljivo proveri stanje ispod, ako uočiš bilo kakvo krivljenje, nepravilan spoj ili uočiš bilo gde da se blažujka naborala, beži od nje.
Ja sam se 1996-e ili 1997-e zatrčao pa isto tako kupio "kao novu" kampiku koja je pre toga stajala ne korišćena, čak prekrivena kamionskom ciradom. Posle nekog vremena ( par godina vožnje) zinule mi obe prednje stranice od dole, na kraju mi u nju ušli i miševi, da li zbog toga, ili što je čuvar otvorio vrata da se luftiraju, ko će znati. Prodao sam je bud zašto, samo da se rastosiljam bede.
Zato moj savet ti je da uzimaš što mlađu prikolicu, nisu one starije slučajno jeftinije. Ko ne plati na mostu, plati na ćupriji.
Pozdrav
@sprinter
Hvala za savet, napravicu par fotki ako mi se nesto ucini sumnjivo...
Na sta jos da obratim paznju?
Hvala za savet, napravicu par fotki ako mi se nesto ucini sumnjivo...
Na sta jos da obratim paznju?
Poslednja izmena od singer u 19 Mar 2011 02:39, izmenjeno 1 put ukupno.
Razlika između dečaka i odraslog muškarca je samo u ceni njihovih igračaka
Pogledaj kakav je balans, staviš treći točkić pa vidiš da li možeš sam da manevrišeš sa njom. Ove nove imaju amortizere uz gume, pa vidi i njih kako izgledaju.
Proveri naletnu rudu, da li je zapekla ili nije. Ako ima osiguranje za vožnju u rikverc, proveri i to. Od stajanja, uglavnom se zapeče ručna kočnica, proveri kakav je priključak, da li je klasičan ili euro. Onaj klasičan ima manje rupa i rupe su šire. Proveri da li radi signalizacija, frižider uključi na plin i sačekaj 15min. da vidiš kako funkcioniše.
isprobaj do kraja navoje na nožicama za stabilizaciju prikolice.
Proveri kako dihtuju prozori, naročito gornji luftaš, zabaci glavu iznad pa vidi da li je stavljan silikon naknadno i sl.
Digni prikolicu preko nožica, da oslobodiš točkove. Ukoliko se lako okreću, odlično. Proveri u toj poziciji kako radi ručna kočnica.
Gurni šapu prikolice unazad i vidi da li se vraća u prvobitan položaj. Ako je ispravna ona se kreće relativno lako, leti brže jer je mast razređenija, a sada može da ide malo teže, ali mora da funkcioniše.
Ako ima ugrađenu novu AlCO šapu, ona se za razliku od starih, ne podmazuje u delu gde naleže na kuglu od kuke na autu, niti se kugla maže, vodi računa o tome, možda je tvoj prethodnik mazao kuku, onda to ne valja.
U unutrašnjosti proveri do kod guma oko prozora, da se ne vide tragovi curenja. Neravnine na zidu ispod gume ukazuju na vodu i sl.
I sve ostalo čega se setiš. To je uglavnom to.
Pozdrav i srećna kupovina.
Proveri naletnu rudu, da li je zapekla ili nije. Ako ima osiguranje za vožnju u rikverc, proveri i to. Od stajanja, uglavnom se zapeče ručna kočnica, proveri kakav je priključak, da li je klasičan ili euro. Onaj klasičan ima manje rupa i rupe su šire. Proveri da li radi signalizacija, frižider uključi na plin i sačekaj 15min. da vidiš kako funkcioniše.
isprobaj do kraja navoje na nožicama za stabilizaciju prikolice.
Proveri kako dihtuju prozori, naročito gornji luftaš, zabaci glavu iznad pa vidi da li je stavljan silikon naknadno i sl.
Digni prikolicu preko nožica, da oslobodiš točkove. Ukoliko se lako okreću, odlično. Proveri u toj poziciji kako radi ručna kočnica.
Gurni šapu prikolice unazad i vidi da li se vraća u prvobitan položaj. Ako je ispravna ona se kreće relativno lako, leti brže jer je mast razređenija, a sada može da ide malo teže, ali mora da funkcioniše.
Ako ima ugrađenu novu AlCO šapu, ona se za razliku od starih, ne podmazuje u delu gde naleže na kuglu od kuke na autu, niti se kugla maže, vodi računa o tome, možda je tvoj prethodnik mazao kuku, onda to ne valja.
U unutrašnjosti proveri do kod guma oko prozora, da se ne vide tragovi curenja. Neravnine na zidu ispod gume ukazuju na vodu i sl.
I sve ostalo čega se setiš. To je uglavnom to.
Pozdrav i srećna kupovina.
Poslednja izmena od sprinter u 19 Mar 2011 10:11, izmenjeno 1 put ukupno.
za SINGER:
Saveti koje ti daje SPRINTER su skoro profesionalni.
Trebalo bo da pogledaš moj ACTION iz 2006 /još je pod garancijom/.
Što se tiče spavanja, idealna je za tvoj slučaj, a o opremi da ne govorim.
Što se tiče cene, od onih par komada koje se nude, godište 2006 je u Holandiji ili Nemačkoj oko 10000 eura /plus troškovi dopreme i sl./.
Pozdrav, Kamper
Saveti koje ti daje SPRINTER su skoro profesionalni.
Trebalo bo da pogledaš moj ACTION iz 2006 /još je pod garancijom/.
Što se tiče spavanja, idealna je za tvoj slučaj, a o opremi da ne govorim.
Što se tiče cene, od onih par komada koje se nude, godište 2006 je u Holandiji ili Nemačkoj oko 10000 eura /plus troškovi dopreme i sl./.
Pozdrav, Kamper
Kupljena je ADRIA UNICA 391 iz 2002. godine. Prikolica je zdrava, suva kao barut. Na njoj je sve ispravno, cak i signalizacija, bukvalno kao da je sad izasla iz salona. Dovezao sam je iz Cuprije za Novi Sad, na putu se odlicno ponasala. Jedino sto nisam uspeo da shvatim je gde se nalazi to osiguranje za voznju u rikverc? Nije mi trebalo ali ce mi zatrebati u buducnosti sigurno.
Uskoro me ceka promena tablica pa pomno pratim komentare na forumu.
Hvala svima na komentarima, narocito sprinteru za Checklist
Uskoro me ceka promena tablica pa pomno pratim komentare na forumu.
Hvala svima na komentarima, narocito sprinteru za Checklist
Razlika između dečaka i odraslog muškarca je samo u ceni njihovih igračaka
Osigurač za vožnju u rikverc bi trebalo da se nalazi odmah iza šape, a pre naletne cilindrične kočnice na rudi. On služi da se ne aktivira naletna kočnica. Na tarim modelima rude izgleda kao parče flaka koje je na jednoj strani vezano za rudu a druga strana mu je slobodna i može da se pomera i uglavi u već napravljeno mesto na rudi. Uglavljivanjem osigurača naletna kočnica se ne može aktivirati. Na taj način lako vraćaš prikolicu unazad, uz brdo i sl.
Na ovim novima rudama, možda je promenjen sistem, ali neka vrsta kočnice mora da postoji, to je sigurno. Proveri, možda ima neko crveno ili zeleno dugme ili tako nešto. Gurneš rudu unazad i vidiš da li se sabija kočnica.
Mislim da mi je negde ostalo uputstvo od moje stare prikolice. Danas perem kamper generalno, pa ću proveriti gde se nalazi.
Pozdrav, i sretna kupovina. Proveri u prikolici, možda imaš jednu plavu fasciklu. Tu bi trebalo da ti se nalaze svi atesti i uputstva za sve uređaje, elektroinstalacije i sl.
Prikolicu drži na betonu, nikako na travi. I neka ima vazduha oko nje ( ne prerivaj je najlonom ili nečinm sličnim). Glicerinom redovno maži gume oko prozora. Sa spoljne strane prozora uglavnom mogu da se postave platnene zavese. Prilično su dobra zaštita od sunca i vreline .
Na ovim novima rudama, možda je promenjen sistem, ali neka vrsta kočnice mora da postoji, to je sigurno. Proveri, možda ima neko crveno ili zeleno dugme ili tako nešto. Gurneš rudu unazad i vidiš da li se sabija kočnica.
Mislim da mi je negde ostalo uputstvo od moje stare prikolice. Danas perem kamper generalno, pa ću proveriti gde se nalazi.
Pozdrav, i sretna kupovina. Proveri u prikolici, možda imaš jednu plavu fasciklu. Tu bi trebalo da ti se nalaze svi atesti i uputstva za sve uređaje, elektroinstalacije i sl.
Prikolicu drži na betonu, nikako na travi. I neka ima vazduha oko nje ( ne prerivaj je najlonom ili nečinm sličnim). Glicerinom redovno maži gume oko prozora. Sa spoljne strane prozora uglavnom mogu da se postave platnene zavese. Prilično su dobra zaštita od sunca i vreline .
Poslednja izmena od sprinter u 26 Mar 2011 09:03, izmenjeno 1 put ukupno.
-
- Korisnik
- Postovi: 103
- Pridružio se: 23 Avg 2009 19:49