Pomoć iskusnih
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
-
- Korisnik
- Postovi: 103
- Pridružio se: 23 Avg 2009 19:49
Na Adria kampiki je veoma jednostavno resen sistem kretanja unazad. Sapa nema
nikakve veze sa pravcem kretanja kampike, ona sluzi samo za cvrsto ubuhvati kuglu
na kuki vucnog vozila. Kretanje u nazad se postize tako sto se blokira uvlacenje
rude koja aktivira kocnice. Posto je na kampiki naletna kocnica koja ima hod od nekih
15-tak santimetara, ubaci se metalna poluga koja ne dozvoljava uvlacenje rude, a samim
tim i kocenje kampike. Kada vozilo krene napred poluga za blokadu sama iskoci i kocnice
su ponovo u funkciji. Verovatno je nesto slicno napravljeno i kod pecaros021-ove i kod
singerove kampike, ovakav sistem je do bola jednostavan i nema sanse da zataji.
Na slikama se vidi kako to sve funkcionise.
Na slici 1 sa vidi koliki je hod rude (crna guma)
Na slici 2 se vidi kako izdleda i gde se zakaci poluga koja blokira uvlacenje rude (kocnice)
Iz ovog ugla se bolje vidi
Pozdrav
nikakve veze sa pravcem kretanja kampike, ona sluzi samo za cvrsto ubuhvati kuglu
na kuki vucnog vozila. Kretanje u nazad se postize tako sto se blokira uvlacenje
rude koja aktivira kocnice. Posto je na kampiki naletna kocnica koja ima hod od nekih
15-tak santimetara, ubaci se metalna poluga koja ne dozvoljava uvlacenje rude, a samim
tim i kocenje kampike. Kada vozilo krene napred poluga za blokadu sama iskoci i kocnice
su ponovo u funkciji. Verovatno je nesto slicno napravljeno i kod pecaros021-ove i kod
singerove kampike, ovakav sistem je do bola jednostavan i nema sanse da zataji.
Na slikama se vidi kako to sve funkcionise.
Na slici 1 sa vidi koliki je hod rude (crna guma)
Na slici 2 se vidi kako izdleda i gde se zakaci poluga koja blokira uvlacenje rude (kocnice)
Iz ovog ugla se bolje vidi
Pozdrav
Poslednja izmena od Joe u 28 Mar 2011 13:18, izmenjeno 1 put ukupno.
Nije važno šta kaže, nego ko kaže !
-
- Korisnik
- Postovi: 103
- Pridružio se: 23 Avg 2009 19:49
Mislim da i kog vas postoji slican patent, mozda nije na istom mestu kao kod Adria,
ali mora postojati mogucnost voznje i u nazad, nebi mogla ici u saobracaj
ako nema mogucnost voznje u nazad. Treba pregledati ceo sistem kocenja i pronaci
gde se nalazi blokada kocnica. Slike sam poslao samo za ilustraciju, da vidite kako to
reseno kod drugih proizvodjaca kamp kucica.
Pozdrav
ali mora postojati mogucnost voznje i u nazad, nebi mogla ici u saobracaj
ako nema mogucnost voznje u nazad. Treba pregledati ceo sistem kocenja i pronaci
gde se nalazi blokada kocnica. Slike sam poslao samo za ilustraciju, da vidite kako to
reseno kod drugih proizvodjaca kamp kucica.
Pozdrav
Poslednja izmena od Joe u 28 Mar 2011 09:56, izmenjeno 1 put ukupno.
Nije važno šta kaže, nego ko kaže !
Danas sam proveravao AL-KO sisteme.
Koliko sam dobio informacije od ljudi koji su u tom poslu, ove nove kuke nemaju poseban sistem blokade naletne rude.
Iz bezbednosnih razloga, konstruktori su osmislili i napravili sistem automatske kočnice, koji funkcioniše nešto slično blokadi pojasa u autima, samo u kontra smeru. Naime ako naglo kreneš unazad sistem radi i kočnica se aktivira. Ukoliko pak polako vozilom kremeš u rikverc, kočnica bude blokirana.
Znači ( po zemunski ), nema fizički odrađene blokade kočnice.
Vožnja u rikverc se ne preporučuje, ako je nužno da se vozi u rikverc, kreće se sasvim lagano i sistem "prepozna" ovakvu vožnju i sam blokira naletnu kočnicu.
Normalno, sve ovo važi za sasvim ispravne sisteme na prikolici.
Šta ćete, tehnologija je čudo. Kao i ovi novi auti, kompjuetra u njima koliko hočeš, otvoriš haubu i gledaš u motor kao ovca, ništa ne vidiš. O bilo kakvoj intervenciji nema ni govora. Ako se auto pokvari, jedino rešenje je da zoveš majstora.
Tako je izgleda i sa novim kukama.
Samo ne znam kako su predvideli vožnju u rikverc kada se zaustaviš sa vozilom na nizbrdici. Verovatno moraš izaći iz auta, podići ručnu, upaliti auto, pomeriti ga za pola metra da se oslobodi kočnica, polako ga vratiti unazad, izaći napolje i osloboditi ručnu, pa nastaviti kretanje u rikverc!!! Pomozi bože.
Koliko sam dobio informacije od ljudi koji su u tom poslu, ove nove kuke nemaju poseban sistem blokade naletne rude.
Iz bezbednosnih razloga, konstruktori su osmislili i napravili sistem automatske kočnice, koji funkcioniše nešto slično blokadi pojasa u autima, samo u kontra smeru. Naime ako naglo kreneš unazad sistem radi i kočnica se aktivira. Ukoliko pak polako vozilom kremeš u rikverc, kočnica bude blokirana.
Znači ( po zemunski ), nema fizički odrađene blokade kočnice.
Vožnja u rikverc se ne preporučuje, ako je nužno da se vozi u rikverc, kreće se sasvim lagano i sistem "prepozna" ovakvu vožnju i sam blokira naletnu kočnicu.
Normalno, sve ovo važi za sasvim ispravne sisteme na prikolici.
Šta ćete, tehnologija je čudo. Kao i ovi novi auti, kompjuetra u njima koliko hočeš, otvoriš haubu i gledaš u motor kao ovca, ništa ne vidiš. O bilo kakvoj intervenciji nema ni govora. Ako se auto pokvari, jedino rešenje je da zoveš majstora.
Tako je izgleda i sa novim kukama.
Samo ne znam kako su predvideli vožnju u rikverc kada se zaustaviš sa vozilom na nizbrdici. Verovatno moraš izaći iz auta, podići ručnu, upaliti auto, pomeriti ga za pola metra da se oslobodi kočnica, polako ga vratiti unazad, izaći napolje i osloboditi ručnu, pa nastaviti kretanje u rikverc!!! Pomozi bože.
@ sprinter
Nova tehnologija je zaista čudo, zato se mora stalno pratiti i biti u toku.
Ne moraš ni oko kola biti toliko zabrinut, dosta toga možes sam rešiti,
kupiš auto dijagnostiku kao što sam ja kupio i uz malo truda naučiš dosta
toda. Dovoljno je da znaš kakav je kvar u pitanju i da Te majstori ne lažu.
Pozdrav
Nova tehnologija je zaista čudo, zato se mora stalno pratiti i biti u toku.
Ne moraš ni oko kola biti toliko zabrinut, dosta toga možes sam rešiti,
kupiš auto dijagnostiku kao što sam ja kupio i uz malo truda naučiš dosta
toda. Dovoljno je da znaš kakav je kvar u pitanju i da Te majstori ne lažu.
Pozdrav
Poslednja izmena od Joe u 28 Mar 2011 19:07, izmenjeno 1 put ukupno.
Nije važno šta kaže, nego ko kaže !
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Sprinter i Joe zaista osecam da zaostajem tehnoloski pored Vas , prvo pajseri , budaci ,lanci,daske ,fosne ,a sad vidim i sufisticirana tehnologija u sluzbi kamper -operatera (sala kolege )
Od sve pripreme vredi spomenuti Martu i Nikadama, imam utisak da ovi clanovi dobro podgrejavaju svoje gume po putevima Evrope.
A i ja cu ove nedelje upisati novih 600-700 km doduse po Srbiji ali to je tek trening za pred Evropu kolege , pripreme pripreme ...
Od sve pripreme vredi spomenuti Martu i Nikadama, imam utisak da ovi clanovi dobro podgrejavaju svoje gume po putevima Evrope.
A i ja cu ove nedelje upisati novih 600-700 km doduse po Srbiji ali to je tek trening za pred Evropu kolege , pripreme pripreme ...
Znaš kako Gros, uopšte nije loše imati uz sebe autodijagnostiku. Kada se koristi kamper uglavnom se nosi i lap top. To je već pola opreme.
lad malo bolje razmislim, dobo ju je imati uz sebe.
Nego, sajam je u toku, da li si bio , kakva su iskustva , ima li nešto za Nas. Ima li šta od opreme za kampere?
lad malo bolje razmislim, dobo ju je imati uz sebe.
Nego, sajam je u toku, da li si bio , kakva su iskustva , ima li nešto za Nas. Ima li šta od opreme za kampere?
Poslednja izmena od sprinter u 28 Mar 2011 21:07, izmenjeno 1 put ukupno.
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
U vezi sajma ,Verovao ili ne prvi put otkako se osecam platezno sposoban pa makar koliko za rucak na sajmu nisam posetio tu manifestaciju koja doduse jos uvek traje .
Razlozi su objektivni imam potpuno zadovoljavajuci vozni park i svaka zamena bi me finansiski porazila ,skoro da sam zadovoljan sto uspevam da servisiram postojeci .
Interesantni su politicki apeli koji prate ovu manifestaciju naravno uz popularne politicke glasogovornike , Otprilike oce da spasu auto industriju sto ce dati bolje kredite sa grejs periodom od godinu dana , A za one koji su vec u kreditu eto banke ce prezaduzene moje zemljake da pomognu malo finansiski da se oporave od kreditnih rata strijih kredita i oni ce dobiti 1. godinu grejs odmor . A SUSTINA JE STO SE UPRAVO U TOM PRIODU DESITI NOVI IZBORI . Ne treba isticati zakljucak, A POSLE ...
Koliko ce kreditnih mucenika biti zavedeno sa ovim novim Grejs periodom od godinu dana niko ne zna , sem da ce se posle toga pridruziti vec izmucenoj armiji kreditnih duznika . Cuvaj me boze ovih BANKOVNIH spasitelja . Valjda mi je zato ovaj sajam u losoj konutaciji pa ni za tradicionalni rucak .
Razlozi su objektivni imam potpuno zadovoljavajuci vozni park i svaka zamena bi me finansiski porazila ,skoro da sam zadovoljan sto uspevam da servisiram postojeci .
Interesantni su politicki apeli koji prate ovu manifestaciju naravno uz popularne politicke glasogovornike , Otprilike oce da spasu auto industriju sto ce dati bolje kredite sa grejs periodom od godinu dana , A za one koji su vec u kreditu eto banke ce prezaduzene moje zemljake da pomognu malo finansiski da se oporave od kreditnih rata strijih kredita i oni ce dobiti 1. godinu grejs odmor . A SUSTINA JE STO SE UPRAVO U TOM PRIODU DESITI NOVI IZBORI . Ne treba isticati zakljucak, A POSLE ...
Koliko ce kreditnih mucenika biti zavedeno sa ovim novim Grejs periodom od godinu dana niko ne zna , sem da ce se posle toga pridruziti vec izmucenoj armiji kreditnih duznika . Cuvaj me boze ovih BANKOVNIH spasitelja . Valjda mi je zato ovaj sajam u losoj konutaciji pa ni za tradicionalni rucak .