molba vlasnicima kamp prikolica
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
Potrebno je imati dodatne retrovizore, mnogo je konfornije putovanje sa njima, jer je
preglednije i bolje se uoce vozila iza kampike. Verovatno pitas jer i sa ovima na autu
mozes videti iza kampike. Preporucujem dodatne retrovizore koji se montiraju na ove
koji su fabricki ugradjeni na kolima. Lako se montiraju i demontiraju, a i jeftini su.
Verovatno si vec video, ipak evo slike za one koji nisu imali prilike da ih vide.
Pozdrav
preglednije i bolje se uoce vozila iza kampike. Verovatno pitas jer i sa ovima na autu
mozes videti iza kampike. Preporucujem dodatne retrovizore koji se montiraju na ove
koji su fabricki ugradjeni na kolima. Lako se montiraju i demontiraju, a i jeftini su.
Verovatno si vec video, ipak evo slike za one koji nisu imali prilike da ih vide.
Pozdrav
Nije važno šta kaže, nego ko kaže !
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Kupio sam ih u NS-u, prodavnica Gumatik u Temerinskoj ulici, zanji put kada sam ih
tamo video kostali su 450 din, po komadu. Evo bas isti ovakvi kao na slici
Pozdrav
tamo video kostali su 450 din, po komadu. Evo bas isti ovakvi kao na slici
Pozdrav
Poslednja izmena od Joe u 25 Feb 2012 19:24, izmenjeno 1 put ukupno.
Nije važno šta kaže, nego ko kaže !
Evo malo krupnije da mozes procitati proizvodjaca
Mozda ima i boljih modela, pogledaj u prodavnicama kamp opreme.
Pozdrav
Mozda ima i boljih modela, pogledaj u prodavnicama kamp opreme.
Pozdrav
Poslednja izmena od Joe u 25 Feb 2012 19:24, izmenjeno 1 put ukupno.
Nije važno šta kaže, nego ko kaže !
-
- Korisnik
- Postovi: 103
- Pridružio se: 23 Avg 2009 19:49
@raja
ovako izgleda moja prikolica http://caravan-kamperen.marktplaats.nl/ ... eluxe.html samo što sam ja moju preradio iznutra više
ako se nesnađeš javi se a vučem je sa opel astrom 1400
nešto nije dobro ovaj na linku laže ova prikolica je teška 590kg prazna a najveća dozvoljena masa priključnog vozila je 990kg mada isto izgleda sve i sa nosačem bicikla
ovako izgleda moja prikolica http://caravan-kamperen.marktplaats.nl/ ... eluxe.html samo što sam ja moju preradio iznutra više
ako se nesnađeš javi se a vučem je sa opel astrom 1400
nešto nije dobro ovaj na linku laže ova prikolica je teška 590kg prazna a najveća dozvoljena masa priključnog vozila je 990kg mada isto izgleda sve i sa nosačem bicikla
Poslednja izmena od pecaros021 u 31 Mar 2011 20:28, izmenjeno 1 put ukupno.
rođen da peca osuđen da radi
Zvao u Gumatiku, ali imaju samo jedan, treba da ih pozovem opet. Prikolicu planiram da vucem sa Vektrom 1600, ali se bojim da nije malo teska, jer njena tezina je 751kg prazna. Dok sam je dovuko do Nisa iz Krusevca, nisam mogao da predjem 80km, imao sam dve jace uzbrdice, jer nisam smeo da idem autoputem, i drugom brzinomu sam ih uspesno savladao, , a kad je registrujem vezbacu u okolini Nisa. Usput imas li br.tel. od coveka koi ti je prodao prikolicu, treba mi ulazni papiri, pa mozda moze da mi pomogne.
pozdrav!
pozdrav!
-
- Korisnik
- Postovi: 103
- Pridružio se: 23 Avg 2009 19:49
sve ok sa prikolicom i nesmeš da voziš brže to neka te nečudi.ponekad moju cepnem do 100kh ali retko. a za ostalo vidi sa nekim špediterom ili ako ideš negde napolje izvezi je i na ulasku u zemlju prijavi je uzmi propratnicu i pravac carina ako se nesnalaziš javi se na pp.raja napisao:Zvao u Gumatiku, ali imaju samo jedan, treba da ih pozovem opet. Prikolicu planiram da vucem sa Vektrom 1600, ali se bojim da nije malo teska, jer njena tezina je 751kg prazna. Dok sam je dovuko do Nisa iz Krusevca, nisam mogao da predjem 80km,!
još nešto koja je prikolica u pitanju napiši nešto više i sliku ako može
Poslednja izmena od pecaros021 u 05 Apr 2011 22:11, izmenjeno 1 put ukupno.
rođen da peca osuđen da radi
@ raja
Vektra 1600 kubika moze da vuce bez problema tvoju prikolicu. Mozda jos nisi navikao
da vuces kamp prikolicu pa Ti je sve neobicno, auto sporije ubrzava,vremenom ce to
postati rutina. Moras ranije usporavati kada imas potrebu za kocenjem, prikolica koci
sa svojom inercionom kocnicom, maksimalno dozvoljena brzina je 80 km, sve se to
brzo savlada. Usponi se mogu savladati sa nizim stepenom prenosa bez problema.
Treba voditi racuna kod utovara stvari u prikolicu, mora se ravnomerno rasporediti
tezina da se ne preoptereti zadnja ili prednja strana. Ako se nevodi racuna, prikolica
ce se ljuljati i odizati zadnji deo auta, sto dovodi do nestabilnosti i problema u voznji.
Prednji deo takodje nesme biti preopterecen, jer ce previse pritiskati zadnji deo auta.
Tezina na kuki bi trebala biti izmedju 35-50 kg, proveri sa kupatilskom vagom koju
stavis pod treci tocak na rudi. Kamperi kada putuju na odmor nigde ne zure, stanes
gde hoces, odmoris, malo prilegnes, po volji.
Pozdrav
Vektra 1600 kubika moze da vuce bez problema tvoju prikolicu. Mozda jos nisi navikao
da vuces kamp prikolicu pa Ti je sve neobicno, auto sporije ubrzava,vremenom ce to
postati rutina. Moras ranije usporavati kada imas potrebu za kocenjem, prikolica koci
sa svojom inercionom kocnicom, maksimalno dozvoljena brzina je 80 km, sve se to
brzo savlada. Usponi se mogu savladati sa nizim stepenom prenosa bez problema.
Treba voditi racuna kod utovara stvari u prikolicu, mora se ravnomerno rasporediti
tezina da se ne preoptereti zadnja ili prednja strana. Ako se nevodi racuna, prikolica
ce se ljuljati i odizati zadnji deo auta, sto dovodi do nestabilnosti i problema u voznji.
Prednji deo takodje nesme biti preopterecen, jer ce previse pritiskati zadnji deo auta.
Tezina na kuki bi trebala biti izmedju 35-50 kg, proveri sa kupatilskom vagom koju
stavis pod treci tocak na rudi. Kamperi kada putuju na odmor nigde ne zure, stanes
gde hoces, odmoris, malo prilegnes, po volji.
Pozdrav
Poslednja izmena od Joe u 25 Feb 2012 19:20, izmenjeno 1 put ukupno.
Nije važno šta kaže, nego ko kaže !
-
- Korisnik
- Postovi: 103
- Pridružio se: 23 Avg 2009 19:49
joe je sve rekao mislim da nema šta da se doda (to je čovek sa mnogo kamperskog iskustva) bogu fala da među nama ima i takvih dobrih ljudi spremnih za pomoć živeo joe i =):) i =):) i =):) i =)
šta je to dali ima neku oznaku
šta je to dali ima neku oznaku
Poslednja izmena od pecaros021 u 08 Apr 2011 17:59, izmenjeno 1 put ukupno.
rođen da peca osuđen da radi
To je chatau, 475, Ima veliki predsator zatvoren sa svih strana i plus tendu ( samo krov sa jednom strnicom) frizider radi na 220,12v,plin (probao) plinski reso i grejanje Truma, koje takodje radi (probao)
http://www.spotter.be/nl/Caravan-Chatea ... 985651.htm
http://www.spotter.be/nl/Caravan-Chatea ... 985651.htm
Poslednja izmena od raja u 08 Apr 2011 19:55, izmenjeno 1 put ukupno.
-
- Korisnik
- Postovi: 103
- Pridružio se: 23 Avg 2009 19:49
Rasirio sam predsator i zajedno sa prikolicom je prava mala garsonjera od 16m2, untra nema sta da se radi, osim da se pojaca pretvarac napona jer daje mali napon od 9v kada upalim sijalice, razmisljam na predlog kuma da ugradim diode za osvetljenje, ali otom potom, prvo carina pa registracija
[URL=http://img684.imageshack.us/i/
[URL=http://img684.imageshack.us/i/
Poslednja izmena od raja u 08 Apr 2011 19:34, izmenjeno 1 put ukupno.
Za Raju
Kada voziš prikolicu, da li su ti točkovi vreli?
Vodi računa da ti se motor ne pregreje.
Podigni prikolicu na šape da oslobodiš točkove, pa proveri kako se točkovi okreću, možda su zaribali.
Putnička vozila od 1600ccm voze prikolice od 700kg. bez problema.
Nisam siguran Rajo, ali gledajući slike, nekako mislim da ova tvoja prikolica teži znatno više od 700kg.
Prikolicu od 700kg, Opel Vectra od 1600cm, bez uključene klime, trebala bi da vuče, možda malo otežano, ali bi morala da je vuče.
Nešto nije u redu ako ne možeš na ravnom delu puta da vozeći punim gasom pređeš 80km.
Ja sam svojevremeno vozio Treskinu prikolicu od 3,7m, koja je imala težinu od 700kg sa Ladom Standard od 1.200ccm. Navlačio sam po potrebi i 120km bez problema.
Bilo bi dobro da preko Net-a proveriš karakteristike prikolice. Možda je carinjena kao lakša.
Iz same oznake 475, ispada da je duža od 4,5m, a ako je to tačno, onda je sigurno teža od 700kg, budi uveren, ovo naročito jer vidim da ima i frižider, grejanje, predšatore i sl.
Ako je teža od 1.000kg prazna, imaćeš problema u vuči sa autom od 1.600ccm. i to uvek, vrlo brzo ćeš imati problema sa motorom.
Pozdrav
Kada voziš prikolicu, da li su ti točkovi vreli?
Vodi računa da ti se motor ne pregreje.
Podigni prikolicu na šape da oslobodiš točkove, pa proveri kako se točkovi okreću, možda su zaribali.
Putnička vozila od 1600ccm voze prikolice od 700kg. bez problema.
Nisam siguran Rajo, ali gledajući slike, nekako mislim da ova tvoja prikolica teži znatno više od 700kg.
Prikolicu od 700kg, Opel Vectra od 1600cm, bez uključene klime, trebala bi da vuče, možda malo otežano, ali bi morala da je vuče.
Nešto nije u redu ako ne možeš na ravnom delu puta da vozeći punim gasom pređeš 80km.
Ja sam svojevremeno vozio Treskinu prikolicu od 3,7m, koja je imala težinu od 700kg sa Ladom Standard od 1.200ccm. Navlačio sam po potrebi i 120km bez problema.
Bilo bi dobro da preko Net-a proveriš karakteristike prikolice. Možda je carinjena kao lakša.
Iz same oznake 475, ispada da je duža od 4,5m, a ako je to tačno, onda je sigurno teža od 700kg, budi uveren, ovo naročito jer vidim da ima i frižider, grejanje, predšatore i sl.
Ako je teža od 1.000kg prazna, imaćeš problema u vuči sa autom od 1.600ccm. i to uvek, vrlo brzo ćeš imati problema sa motorom.
Pozdrav