Pomoć iskusnih
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
Hvala svima. Moja prikolica je Hobby, 2005 god. i u sebi ima razvedenu instalaciju u koju ja nebi zalazio, mislio sam da kupim jedan veci kamionski akumulator, stavim posle njega iverter i preko kabla se direktno ubodem u prikolicu, u uticnicu gde inace bodem struju, jel to moguce ? akumulator bi svremena na vreme dopunjavao punjacem kod prijatelja, ne bi ga vezivao za auto i alternator. Sta mislite ?
http://www.teleshop024.com/product/pret ... a-12-220v/ dali je ovo ono sto mi treba, ili mozda ovo http://www.mgelectronic.rs/product.php? ... up_id=4542
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
-
- Korisnik
- Postovi: 6
- Pridružio se: 30 Jul 2011 19:14
Molim iskusnije prikolicare da mi pomognu savetom ili sugestijom. Radi se o sledecem: Kod odlaska na visednevno kampovanje treba poneti vise opreme koja prilikom kampovanja stoji van prikolice, predsator, stolice, stocic ..., a u toku puta obicno u prikolici. Za vreme putovanja to dovodi prakticno do neupotrebljivosti prikolice pa je jako ne prakticno prilikom usputnih zadrzavanja na dan-dva. Tada treba izbaciti sve stvari van a po nastavku putovanja ponovo ubaciti u prikolicu. Zato razmisljam da montiram iza prikolice platformu kao nastavak nosece konstrukcije koja bi po sirini i visini bila takvih dimenzija da ne ometa vidljivost signalizacije i registarske tablice. Ne mogu pronaci u propisima da li je dozvoljeno i koliko da nesto izlazi iza gabarita prikolice. Naravno na platformici bi bili trouglasti katadiopteri. Noseca konsrukcija prikolice je jako masivna sa poprecnim vezama do kraja prikolice i bez problema bi izdrzala dodatni teret. Znam da moze biti problem raspored tereta te da se na prikljucku vucnog vozila moze javiti manja sila naleganja od potrebne. To bi resavao rasporedom drugog tereta u prikolici. Dali je neko razmisljao na ovu temu i ima li neko resenje ili predlog.
Pozdrav, Dragan.
Pozdrav, Dragan.
Mislim da nema potrebe da radiš nadogradnju. Ja predšator, dodatnu tendu i komplete šipki i za jedno i za drugo transportujem u prtljažniku automobila. Kada negde stanem na dan, dva, stolovi i stolice su ispred prikolice, a mogu i na zadnje sedište automobila.
Zaključak: I u automobilu ima dosta prostora koga se ne treba odreći tokom putovanja.
Zaključak: I u automobilu ima dosta prostora koga se ne treba odreći tokom putovanja.
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Zahvaljujem Liiimanu i groskamperu na odgovoru. Moram samo da pojasnim moje razmisljanje jer mi se cini da me nisu najbolje razumeli. Kao dugogodisnji planinar provodio sam i po desetak dana sa kompletnim " pokucstvom na ledjima" tako da sam jako restriktivan i skroman sto se tice neophodnih stvari. Sa suprugom je nesto drugo. Ona bi ponela mnogo toga, da se nadje ako zatreba. Predsator, sto , stolice su standardna oprema kampera. Nije teska ali je kabasta oprema. U krovnom koferu ne moze stati zbog gabarita a dobro bi bilo zbog poboljsanja tezinskog odnosa vozilo prikolica. Zato nemam gde nego u prikolicu. E sad, krenem u Grcku na 20 dana i negde ispod Vitose u lepom okruzenju pozelim da posle krace setnje malo prilegnem. Gde cu? Pa normalno u prikolicu. Ili na nekom parkingu pozelim da obedujem, opet normalno, u prikolici. I sta me onda ceka?. Da izvadim gomilu stvari, lepo slozenih i ukreplenih, da ne setaju po prikolici u toku voznje, izbacim napolje a posle nekog vremena ponovo ubacim i slozim. A sta ako je kisni dan? Zato bih voleo da mi unutrasnjost prikolice u svakom trenutku bude raspoloziva u potpunosti. Nesto kao kod kampera sa "garazom". Znaci na dogradnji bi drzao sto, stolice i predsator. U autu je skroman gepek trista i nesto litara. Mogu oboriti deo sedista ali onda lisavam cerkicu mogucnosti da u toju puta odspava na zadnjem sedistu,sto jako voli. Nekad je i auto pun.
Ja sam imao sličan problem kao i ti. Osim pomenutih stvari nosio sam i gumeni čamac , pentu, ligištul, roštilj i sl.
Teško češ dobiti rezultat koji tražiš.
Možda bi trebalo da umesto predšatora koristiš tendu, ona onda stroji kao kod kampera.
Takođe postoji mogućnost ugradnje krovnih kofera na prikolicu i auto.
Ne zaboravi da se upravo jedna od većih razlika između kampera i prikolice odnosi na komoditet i komfor o kom si ti pisao .
Sama prikolica koncepcijski nije predviđena za korišćenje na način kako ti opisuješ da bi želeo da je upotrebljavaš na odmoru.
Za takav vid odmora nužan je kamper, ili se moraš mučiti. Trečeg nema, ili ako ima, onda je neadekvatno.
Teško češ dobiti rezultat koji tražiš.
Možda bi trebalo da umesto predšatora koristiš tendu, ona onda stroji kao kod kampera.
Takođe postoji mogućnost ugradnje krovnih kofera na prikolicu i auto.
Ne zaboravi da se upravo jedna od većih razlika između kampera i prikolice odnosi na komoditet i komfor o kom si ti pisao .
Sama prikolica koncepcijski nije predviđena za korišćenje na način kako ti opisuješ da bi želeo da je upotrebljavaš na odmoru.
Za takav vid odmora nužan je kamper, ili se moraš mučiti. Trečeg nema, ili ako ima, onda je neadekvatno.
Sa ovom konstatacijom se ne mogu sloziti.sprinter napisao:Ne zaboravi da se upravo jedna od većih razlika između kampera i prikolice odnosi na komoditet i komfor o kom si ti pisao .
Sama prikolica koncepcijski nije predviđena za korišćenje na način kako ti opisuješ da bi želeo da je upotrebljavaš na odmoru.
Za takav vid odmora nužan je kamper, ili se moraš mučiti. Trečeg nema, ili ako ima, onda je neadekvatno.