Frizider

Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY

driver57s
Korisnik
Postovi: 414
Pridružio se: 12 Maj 2011 00:22

Post od driver57s »

ja sam isto u procesu sredjivanja frizidera, kod mene je drugi problem, ali miislim gros da ti ovaj plamen na slici nije dobar, ne bi trebao da ima uopste ni malo zutog plamicka u procesu sagorevanja, zato ti cadi i oseca se moris, a samom tim je slabiji stepen iskoriscenja gorionika, zato ne moze dobro da ohladi. kod mene je plamen cisto plavkaste boje i nema mirisa ni na odusku (auspuhu) jer on ima povratni tunel koji je pod nagibom da bi topao vazduh izasao napolje, ali kad je u pokretu iili dune vetar na kontra stranu da ga ne bi ugasio uzduvna cev je prolazna sa obe strane. barem je kod mene tako postavljeno i ne gasi se u voznji. nisam jos jedino probao na 12V , na 220V radi fino. meni se izgleda slegao amonijak pa nece da se pokrene, al sam ga juce istumbao par puta sad bi trebao da bude ok
Korisnikov avatar
mustang
Korisnik
Postovi: 1030
Pridružio se: 27 Jan 2008 22:16
Lokacija: Nis

Post od mustang »

U prvu si Driver 57s, ne bi trebalo da ima žutog plamička, plavičast plamen je potreban za dobro sagorevanje.
Groš, smanji malo rupicu na dizni.
Što se tiče rada frižidera u vožnji, kod mene radi u vožnji bez gašenja. Ponekad kada je velika vrućina uključim i napajanje 12V da bi još bolje hladio.
Omnia mea mecum porto
Korisnikov avatar
groskamper
Site Admin
Postovi: 2004
Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od groskamper »

verovatno mi nije dovoljan pritisak u instalaciji, sa smanjenjem rupice na dizni istina da nema ni zutog plamicka ali i efekat nije zadvoljavajuci, malim povecanjem i pojavom tog plamicka dobijam efekat hladjenja ( napominjem da u opcijama 220 v i 12v radi savrseno) tako da mislim da mi tumbanja i ostalo nisu potrebni . Posle 8h probnog rada i sa ovim plamickom reci cu da nemam nus pojave smrad sagorevanja i garavljenje verovatno je u opsegu podnosljivo.

ipak bi voleo sad kad idem u Grcku negde kupim orginalnu diznu sa propisanim protokom i umontiram bez brige , ukoliko neko misli da zna gde se moze to kupiti rado bi poslusao , u Solunu ima velika radnja sa katalogom mavera dal ima u njoj ?
Korisnikov avatar
sprinter
Korisnik
Postovi: 2670
Pridružio se: 06 Dec 2009 09:17

Post od sprinter »

Gde u Solunu ima radnja sa katalogom Movera?
Jesi li bio u njoj? Ako jesi šta ima
Korisnikov avatar
mustang
Korisnik
Postovi: 1030
Pridružio se: 27 Jan 2008 22:16
Lokacija: Nis

Post od mustang »

U ovoj radnji je naš kolega iz Niša, inače moj prijatelj, kupovao nešto od opreme za kamper. Vlasnik je vrlo ljubazan i dao mu je popust zato što je iz Srbije.
Radnja je blizu ikea-e i aerodroma.

Zampetas Caravan
18 klm Thessaloniki - Pereas
P.O. Box 22463
55102 Thessaloniki
Tel 0030 23920 71760
www.zampetas.gr
info@zampetas.gr

Radnja blizu Ikea-e i aerodroma.
Poslednja izmena od mustang u 15 Jun 2011 20:59, izmenjeno 1 put ukupno.
Omnia mea mecum porto
Korisnikov avatar
mustang
Korisnik
Postovi: 1030
Pridružio se: 27 Jan 2008 22:16
Lokacija: Nis

Post od mustang »

Moveru u Solunu zastupa ova firma:

Outdoor Shop Bris George N. Bris
85, Ethnikis Antistaseos Straß
55134
Thessaloniki
Griechenland
Telefon:
Fax:
e-Mail:
Internet:
+302310448115
+302310435251
bris(at)bris.gr
Omnia mea mecum porto
Korisnikov avatar
sprinter
Korisnik
Postovi: 2670
Pridružio se: 06 Dec 2009 09:17

Post od sprinter »

Da li imaju na lageru robu, ili se mora poručiti?
Korisnikov avatar
groskamper
Site Admin
Postovi: 2004
Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od groskamper »

osramotli bi se da nemaju magacin sa robom , ja sam prosle godine memorisao u gps , vidi se sa auto puta ka halkidikiju ali se skrece komplikovano i ocu necu , bile su neke sitne plastike koje sam izlomio na mrazu na Kopaoniku , kasnije mi je prijatelj doneo sa sajma iz dizeldorfa ... Kako je ta oprema bez malo i za jahte i campere siguran sam da imaju ceo katalog
Korisnikov avatar
groskamper
Site Admin
Postovi: 2004
Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od groskamper »

Izmedju ostalih utisaka sa prosle voznje po Grckoj a vezano za friz recicu ovo za ljude koji su do sad bili u dilemi vezanoj za koriscenje friza na PLIN u voznji .
Moja iskustva cu reci u jednoj recenici . UPALIO FRIZ NA PLIN U BEOGRADU I NAKON 15 DANA UGASIO U BEOGRADU
Spokojno i mirno uzivajte u blagodeti hladnih napitaka i ponetim namernicama . Ovo sam istakao jer na moja dosad pitanja dal je uobicajeno koristiti opciju na gas putem ,bilo je kontradiktornih saveta .
Shlay
Korisnik
Postovi: 6
Pridružio se: 22 Jul 2011 11:59

Post od Shlay »

Imam iste probleme sa friziderom kao i vecina ovde.
Kad ukljucim na 220V, sa zadnje strane, osetim da grejac radi ali frizider ne hladi. Na gas ni ne mogu da ga ukljucim jer ne mogu da upalim gas. Probacu sa svim cakam koje sam ovde procitao, da ga nateram da radi.
Najveci problem mi je da ga izvadim iz prikolice. Nikad to nisam radio, pa se bojim da je komplikovano i da cu morati da rasturim pola prikolice (nije problem rasturiti nego sve posle vratiti nazad). Imate mozda neke smernice kako najlakse i najbezbolnije izvaditi frizider? Prikolica je Tabbert WindLL a frizider je u elementu zajedno sa sudoperom i gasnim sporetom (vidi se na slici)
Poslednja izmena od Shlay u 22 Jul 2011 12:15, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
groskamper
Site Admin
Postovi: 2004
Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od groskamper »

Pa ako sto smo pisali postoje par servisera koji resavaju problem sa radom friza , cak i da se posalje aks-om covek iz pirota mislim da resava i vraca . Vadi se tako sto iza friza postoji jedna dovodna cev plina koa se otkaci takodje i oslobodi auspuh plasticni elementi u vidu cevi u rebrastoj plastici na straznjem delu iza friza , a sa prednje strane , iznutra kad otvorite vrata priimeticete levo i desno udubljenja u kojima stoje dugacki holsrafovi , verovatno 2 s jedne i 2 sdruge strane boka (mozda postoji zastitna plastika koja skriva rupe i srafove kojim se on drzi stegnut za kuhinjske elemente ) sigurno el instalacija ima dovoljnu duzinu da ga ivucete iz lezista kuh elementa . Bar kod mene nije potrebno skidati onaj deo friza sa potenciometrima i prekidacima struja plin ... to sve zajedno izlazi bez skidanja opet oprez da se ne slome te plastike ..
Nadam se da sam bar malo pomogao ili ti predstoji malo voznje do servisa u tvojoj blizini
Shlay
Korisnik
Postovi: 6
Pridružio se: 22 Jul 2011 11:59

Post od Shlay »

Hvala na savetima. Nekako sam uspeo sve da rasturim i ponovo sklopim :) Ali...
Dok je friz bio napolju, tumbao sam ga nekoliko puta i posle ukljucio da vidim ima li efekta. Posle par minuta rada, na dodir se osetilo da su cevke u frizideru hladne. Srecan sto je sve proradilo, vratio sam friz nazad i ponovo ukljucio da vidim koliko mu treba vremena da se skroz ohladi. Ali avaj, posle cc 12 sati rada, frzider nije nista hladniji. Aluminijumski hladnjak u frizideru je hladnjikav (ali izgleda nedovoljno) a cevke u zamrzivacu su bas dosta hladne (cak su uhvatio i led na njima).
Koliko treba vremena da se friz ohladi ako radi na gas (bez hrane unutra)?
Sve se bojim da ga nisam dovoljno tumbao pa cu morati opet :|
Korisnikov avatar
groskamper
Site Admin
Postovi: 2004
Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od groskamper »

Moja iskustva su ovakva stavi posudu za kockice u friz i vidi ako se zalede za sat dva ukoliko dobro dihtuju vratanca od komore , to je to, donji deo friza nema bas vizuelne pokazatelje da radi ustvari temperatura u tom delu friza je takva da se margarin dobro jutro odrzi u formi i boji koju inace prepoznajemo u kucnom frizu , recimo 10-15 c mislim , ali to je ekstra u odnosu na recimo spoljnih 30-35 c .
Kad radi na struju 220 vol. onda je efekat konkretniji . trebalo bi malo pojacati plamicak na gorioniku i mogao bi biti jaci efekat ladjenja al tu dolazimo do momenta kad majstor pocne da steluje diznu ima opisa u predhodnom tekstu . Srecno
Shlay
Korisnik
Postovi: 6
Pridružio se: 22 Jul 2011 11:59

Post od Shlay »

Hvala za odgovor :)
Konacno je friziderce proradilo kako treba. Ponovo sam ga vadio napolje i tumbao po dvoristu. Prvi put kad sam ga tumbao nisam ga vrteo na sve strane, nego samo gore dole. Sad sam ga bukvalno kotrljao na sve strane. Ukljucio sam ga na gas i stavio dva termometra u njega. Posle cc 2 sata rada, termometar u frizu je pokazivao -6 a u sanduku +5 (spoljasnja temperatura je 29), sto je mimo svih mojih ocekivanja.
Sto se tice boja plamicka na gorioniku, jedan moj prijatelj stakloduvac mi je objasnio ovako. Plavi plamicak je najtopliji i maksimalno sagoreva gas, zuti plamicak je "hladniji" i gas ne sagoreva skroz, tako da bi gorionik tj diznu uvek trebalo nastimovati tako da daje plavi plamicak.
Korisnikov avatar
groskamper
Site Admin
Postovi: 2004
Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od groskamper »

Juce sam u razgovoru oko kamperskih pitanja sa poznanikom dosao do majstora s pocetka ove teme koji je iz Zemuna i osposobio friz coveku iz Sapca tumbanjem i okretanjem.
Serviser se jedini oglasava da servizira plinske uredjaje. .
Tako da ih sad u Zemunu ima dva i oba imaju ogromno iskustvo i znanje da rese probleme sa amonijackim frizderima. . Truma peci i ostalim uredjajima.
Telefon. Ovog zvanicnog servisera je 064/131 9209 LJUBA
Odgovori