Zaptivanje i popravka prozora na kamperu
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
Evo gugl prevoda sa zvaničnog sajta firme Dekalin,
" Декасеал 9527 / 3 и 9731 / 1 се користи за за заптивање и лепила различитих врста материјала и једни другима. После сушења је трајно еластичан са добру адхезију на дрвеним материјалима, зидање, обојене и премазане метала и тврде пластике (АБС, тврди ПВЦ).
АПЛИКАЦИЈЕ
Заптивање предње, бочне и задње екранима у нпр аутобус-, караван-, камп-, воз и камион изградњу;
Заптивање шибер система;
Заптивање у мобилним кући згради (металне прозорске оквире);
Заптивање грађевинских елемената.
КАРАКТЕРИСТИКЕ
На бази воде производи (70 - 80% чврста);
Добра отпорност на скупљање;
Веома добра УВ отпорност и старење особине, доказане евиденције;
Производ остаје мало лепљива и не постану крте;
У принципу добро пријања на неколико подлогама без употребе припреме, Декасеал 9529 / 3 придржава чак и полиетилена и полипропилена;
Може се користити у оквиру температурама од -30 ° Ц до +130 ° Ц и одржава високу флексибилност;
Дуг рок употребе, најмање 1 година;
адхезија
У принципу Декасеал 9529 / 3 и 9731 / 1 придржавају и без припреме на чисту, суву, без прашине и масноће без подлоге од алуминијума, нерђајућег челика, поцинковане, цинк, бакар, месинг, прахом метала, већина лакиране металне површине, стакло , ПВЦ-а, полиестер (ГРП), насликао и лакиране дрво, итд Нема адхезија ће се постићи на полиетилен, полипропилен и тефлон без посебних третмана са Декасеал 9529 / 3. За ове подлоге Декасеал 9731 / 1 је предност, због шире лепљење прозора. "
" Декасеал 9527 / 3 и 9731 / 1 се користи за за заптивање и лепила различитих врста материјала и једни другима. После сушења је трајно еластичан са добру адхезију на дрвеним материјалима, зидање, обојене и премазане метала и тврде пластике (АБС, тврди ПВЦ).
АПЛИКАЦИЈЕ
Заптивање предње, бочне и задње екранима у нпр аутобус-, караван-, камп-, воз и камион изградњу;
Заптивање шибер система;
Заптивање у мобилним кући згради (металне прозорске оквире);
Заптивање грађевинских елемената.
КАРАКТЕРИСТИКЕ
На бази воде производи (70 - 80% чврста);
Добра отпорност на скупљање;
Веома добра УВ отпорност и старење особине, доказане евиденције;
Производ остаје мало лепљива и не постану крте;
У принципу добро пријања на неколико подлогама без употребе припреме, Декасеал 9529 / 3 придржава чак и полиетилена и полипропилена;
Може се користити у оквиру температурама од -30 ° Ц до +130 ° Ц и одржава високу флексибилност;
Дуг рок употребе, најмање 1 година;
адхезија
У принципу Декасеал 9529 / 3 и 9731 / 1 придржавају и без припреме на чисту, суву, без прашине и масноће без подлоге од алуминијума, нерђајућег челика, поцинковане, цинк, бакар, месинг, прахом метала, већина лакиране металне површине, стакло , ПВЦ-а, полиестер (ГРП), насликао и лакиране дрво, итд Нема адхезија ће се постићи на полиетилен, полипропилен и тефлон без посебних третмана са Декасеал 9529 / 3. За ове подлоге Декасеал 9731 / 1 је предност, због шире лепљење прозора. "
-
- Korisnik
- Postovi: 43
- Pridružio se: 01 Jun 2011 14:59
Gde naći prozor.... nastavak
Bočni trapezni desni prozor naše male Calavelair prikolice je dobio krila...
Tokom vožnje, jednostavno je nestao. Parčiće sam našao u šini koja je i dalje na mestu, a prozora jednostavno nema...Sve se to dešava na svega desetak dana pre zamišljnog letovanja...
Stoga tražim pomoć u pronalaženju novog polovnog prozora ili nečeg sličnog što bi moglo da raši ovaj novonastali problem..
Dimenzije desnog bočnog prozora su:
Šina na kojoj je prozor visio: 68 cm
Širina u nivou kedera u donjem delu prekrivine (najširi deo): 79
Visina u nivou kedera 54
Unutrašnja gornja širina otvora posle krivine 64 cm
Unutražnja donja širina na najširem delu 77cm
Visina 54 cm
Bio bih zahvalan i za adrese... telefone lokacija gde se može kupiti leksan u Beogradu.
Prikolica je inače 1990 godište i mislim da joj novi i skupi prozori uopšte ne priliče
Bočni trapezni desni prozor naše male Calavelair prikolice je dobio krila...
Tokom vožnje, jednostavno je nestao. Parčiće sam našao u šini koja je i dalje na mestu, a prozora jednostavno nema...Sve se to dešava na svega desetak dana pre zamišljnog letovanja...
Stoga tražim pomoć u pronalaženju novog polovnog prozora ili nečeg sličnog što bi moglo da raši ovaj novonastali problem..
Dimenzije desnog bočnog prozora su:
Šina na kojoj je prozor visio: 68 cm
Širina u nivou kedera u donjem delu prekrivine (najširi deo): 79
Visina u nivou kedera 54
Unutrašnja gornja širina otvora posle krivine 64 cm
Unutražnja donja širina na najširem delu 77cm
Visina 54 cm
Bio bih zahvalan i za adrese... telefone lokacija gde se može kupiti leksan u Beogradu.
Prikolica je inače 1990 godište i mislim da joj novi i skupi prozori uopšte ne priliče
Za Ivana prikolica.Nisi napisao da li je prozor fiksni ili se otvara.Ja imam i levi i desni prozor,u boji dima sa duplim zidom(zimski).Dimenzije su vrlo slicne onima koje si dao ali se ne podudaraju u potpunosti a to je verovatno zbog zaobljenja.Mere prozora kako sam ih ja izmerio su:Gornja horizontal je 670mm,donja horizontala je 810mm,visina je 530mm i kosa strana je duzine oko 560mm.Ponavljam da su ovo priblizne mere .
-
- Korisnik
- Postovi: 43
- Pridružio se: 01 Jun 2011 14:59
Za Ivana, prozor ti se verovatno otvorio u vožnji. Verovatno ga nisi fiksirao pred vožnju.
Na tvoju žalost, školu si platio na ružan način. Ali šta je tu je.
Što se tiče prikolice, budii obazriv pre nego što krečeš u vožnju. Za razliku od kampera, neobične šumove u prikolici po prirodi stvari ne čuješ. U toku vožnje jedino osećaš bočni vetar i mimoilaženje sa vozilima iz suprotnog pravca.
Vodi računa o krovnom luftašu, uvek njega proveri pre vožnje. Za sve prozore u kamp prikolici je vrlo važno da su u toku vožnje zabravljeni na maksimum. Bočni prozori sami po sebi padnu kada ih gurneš, i izgledaju kao da su zatvoreni.
Češće preko ogledala prati prikolicu. Preko bočnih ogledala uglavnom možeš videti stranice. Kada se guma nabuši legne malo na stranu.
Ukoliko još uvek nisi nabavio ogledala, javi se, proverio sam , imam ih na stanju.
Pozdrav
Na tvoju žalost, školu si platio na ružan način. Ali šta je tu je.
Što se tiče prikolice, budii obazriv pre nego što krečeš u vožnju. Za razliku od kampera, neobične šumove u prikolici po prirodi stvari ne čuješ. U toku vožnje jedino osećaš bočni vetar i mimoilaženje sa vozilima iz suprotnog pravca.
Vodi računa o krovnom luftašu, uvek njega proveri pre vožnje. Za sve prozore u kamp prikolici je vrlo važno da su u toku vožnje zabravljeni na maksimum. Bočni prozori sami po sebi padnu kada ih gurneš, i izgledaju kao da su zatvoreni.
Češće preko ogledala prati prikolicu. Preko bočnih ogledala uglavnom možeš videti stranice. Kada se guma nabuši legne malo na stranu.
Ukoliko još uvek nisi nabavio ogledala, javi se, proverio sam , imam ih na stanju.
Pozdrav
-
- Korisnik
- Postovi: 43
- Pridružio se: 01 Jun 2011 14:59
Za Mikija:
Poslao sam ti moje kontakt podatke na mail, ukoliko isti nisu stigli do tebe, molim te javi jer i dalje mi treba prozor
Za Sprintera:
Hvala na savetima, u pitanju je verovatno bio problem sa lošom bravom koja nije sanirana na vreme.... idemo dalje....
Što se tiče retrovizora, našao sam neko prelazno rešenje, ukoliko ne budem bio zadovoljan javljam se...
Pozdrav
Poslao sam ti moje kontakt podatke na mail, ukoliko isti nisu stigli do tebe, molim te javi jer i dalje mi treba prozor
Za Sprintera:
Hvala na savetima, u pitanju je verovatno bio problem sa lošom bravom koja nije sanirana na vreme.... idemo dalje....
Što se tiče retrovizora, našao sam neko prelazno rešenje, ukoliko ne budem bio zadovoljan javljam se...
Pozdrav
nisam dobio jos uvek tvoj mail,molim te posalji mi na ovaj drugi mail
miki.mihailovic@hotmail.com
hvala
miki.mihailovic@hotmail.com
hvala
-
- Korisnik
- Postovi: 43
- Pridružio se: 01 Jun 2011 14:59
-
- Korisnik
- Postovi: 43
- Pridružio se: 01 Jun 2011 14:59
Juče mi je stigla traka za zaptivanje prozora. Terostat M 110 Fi.8mm.
Mislim da problem curnja prozora kao i gornjeg okna mogu imati skoro svi.
Od dobavljača, inače vrlo predusretljivog čoveka iz Slovenije, G-dina Todora i G-đe Agi vlasike firme Stador, servisa za popravku i reparaciju autodoma, dobio sam informaciju da se ova traka koristi kako za prozore tako i za zaptivanje gornjeg-tavanskog okna.
Danas postavljam zaptivku na prvi prozor, pokušaću da ilustrujem postupak rada, možda će nekom koristiti.
Mislim da problem curnja prozora kao i gornjeg okna mogu imati skoro svi.
Od dobavljača, inače vrlo predusretljivog čoveka iz Slovenije, G-dina Todora i G-đe Agi vlasike firme Stador, servisa za popravku i reparaciju autodoma, dobio sam informaciju da se ova traka koristi kako za prozore tako i za zaptivanje gornjeg-tavanskog okna.
Danas postavljam zaptivku na prvi prozor, pokušaću da ilustrujem postupak rada, možda će nekom koristiti.
dok su jos lepi dani iskoristio sam ovo lepo vreme da saniram siberdah jer u obilnim kisama i kad je naglo topljenje snega propusti malo vode unutra, nije to strasno par kapljica po stolu bude, al sam resio to da otklinim
prethodni vlasnik je to sa nekom masom slicno vaser dihtu samo zamazao spojeve, ali se to sve opet odlepilo
tako da sam odvio sve srafove i polako sa shpaklom razdvojio od krova, a posto je stara plastika, a sunce i mraz je ukrtili, pribojavao sam se da je ne slomim jer bi onda ostao bez sibera
odvajanje sibera od krova mi je bio naj tezi deo posla
sledi ciscenje od stare diht mase i silikona koji na mestima otpadaju sami a negde se nedaju nozem skinuti
sa krova se lako ocisti stara masa, jer je alu lim gladak i ravan
sa sibera je teze islo uklanjanje stare diht mase zbog rebara i hrapave povrsine, ali uz mali muke i to je reseno, i oprano nitro razredjivacem
na kraju sa kvalitetnijim silikonom nanosim deblji sloj na siber i spustam na krov, srezem srafove samo do pola sa ne istisnu silikon izmedju sibera i krova, ostavim jedan dan da se silikon osusi i stegne, potom dobro pritegnem sve srafove i sad je silikon izmeddju kao dihtung gumica na cesmi kad se montira bastensko crevo (stariji princip srezanja sa navojem)
cekam spreman kisu pa cu videti rezultate
prethodni vlasnik je to sa nekom masom slicno vaser dihtu samo zamazao spojeve, ali se to sve opet odlepilo
tako da sam odvio sve srafove i polako sa shpaklom razdvojio od krova, a posto je stara plastika, a sunce i mraz je ukrtili, pribojavao sam se da je ne slomim jer bi onda ostao bez sibera
odvajanje sibera od krova mi je bio naj tezi deo posla
sledi ciscenje od stare diht mase i silikona koji na mestima otpadaju sami a negde se nedaju nozem skinuti
sa krova se lako ocisti stara masa, jer je alu lim gladak i ravan
sa sibera je teze islo uklanjanje stare diht mase zbog rebara i hrapave povrsine, ali uz mali muke i to je reseno, i oprano nitro razredjivacem
na kraju sa kvalitetnijim silikonom nanosim deblji sloj na siber i spustam na krov, srezem srafove samo do pola sa ne istisnu silikon izmedju sibera i krova, ostavim jedan dan da se silikon osusi i stegne, potom dobro pritegnem sve srafove i sad je silikon izmeddju kao dihtung gumica na cesmi kad se montira bastensko crevo (stariji princip srezanja sa navojem)
cekam spreman kisu pa cu videti rezultate
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
kad se na sveze dotegnu srafovi sva tecna masa silikona izadje sa strane, onda legne plastika na lim, cim dodje do temperaturnih promena, a na krovu su extremne, razliciti materijali se razlicito sire i skupljaju i dolazi do razdvajanja, a samim tim i do propustanja vode.groskamper napisao:Po opisu sigurica , nisam znao za onaj stos do i od pola stezanja ima logike . Ukoliko bi se odmah priteglo istisnula bi se sva diht masa .
tu mi je foru rekao jedan iskusan majstor za restauraciju camaca, i to sam vec probao na camcu pre par godina i jos uvek savrseno dihtuje
videcemo kad padne prva kisa nadam se da ce provereni recept opet upaliti
jos da dodam da zazor pri stezanju je najbolji da bude za debljinu novcica, ja sam na krajevima stavljao eksercice one srednje velicine, jer kad se silikon stegne lako se izvuku i srafovi se dotegnu