Vuča prikolice
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
-
- Korisnik
- Postovi: 43
- Pridružio se: 01 Jun 2011 14:59
-
- Korisnik
- Postovi: 43
- Pridružio se: 01 Jun 2011 14:59
E sad. Ja imam naizgled neresiv problem . Prazna prikolica sa bocom gasa u gepeku tezi na kuki 80Kg. Da napomenem da u prednjem delu imam bracni krevet i rezervoar za vodu od 40L, koji ne smem ni da pomislim da ga napunim.
Nastavim ja da tovarim prikolicu.
- Teze stvari na osovinu a lakse pozadi po bunkerima. Izmerim ja tezinu na kui, i opet je 80 Kg.
- Onda one teze stvari stavim pozadi a lakse na osovinu, sto nije preporucljivo, i dobijem na vagi 65kg.
I dalje je previse.
Meni sad nije jasno kako da dobijem opterecenje na kuki od max. 50kg! Jedino da izbacim bocu za gas, a ona mi treba.
Ima li neko neku ideju?
Nastavim ja da tovarim prikolicu.
- Teze stvari na osovinu a lakse pozadi po bunkerima. Izmerim ja tezinu na kui, i opet je 80 Kg.
- Onda one teze stvari stavim pozadi a lakse na osovinu, sto nije preporucljivo, i dobijem na vagi 65kg.
I dalje je previse.
Meni sad nije jasno kako da dobijem opterecenje na kuki od max. 50kg! Jedino da izbacim bocu za gas, a ona mi treba.
Ima li neko neku ideju?
Poslednja izmena od Sinbad u 21 Avg 2013 17:43, izmenjeno 1 put ukupno.
Kad se mora, nije teško.
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Imam iskustva s pravljenjem ravnoteže na prikolici i nikako ne bih preporučio stavljanje "kontra tereta" u zadnji deo prikolice jer ce doći do nečeg nalik kantar vagi ili u prevodu prikolica će podizati i spuštati zadnji deo auta (naročito ako je lakši auto ili nije opterećen zadnji deo). To može da bude vrlo neprijatno za upravljanje, a da ne pominjem koliko stradaju zadnji amortizeri na autu.groskamper napisao:Pa boce pozadi dok vuces prikolicu , dakodje i rezervoar pun vode pozadi ili negde ispod trpezariskog stola , kad stanes na odrediste vrati na svoja mesta i tako dok na ledja prikolice ne montiras nosace za bicikla i ostale dodatke
Moja je preporuka: bocu u gepek auta (ona napunjena teži oko 30 kg), a garderobu i lakše stvari iz gepeka u boksove prikolice.
Joe je svojevremeno dao vrlo dobre savete u vezi opterećenja i balansiranja prikolie.
Potraži njegove postove ako nisu izbrisani, vrlo su precizni i tačni.
Što se tiče mog iskustva sa vučom prikolica, suština je bila da se ne optereti previše ruda prikolice, težina je varijabilna ketgorija, ali raspored tereta je trebao da bude takav da se ne optereti ruda previše, odnosno uvek je trebao da bude pozitivan pritisak na rudu, ai ne prevelik. Ako si u prikolicu stavio 200kg tereta, onda je 105kg trebalo da bude s prednje strane a 95 kg sa zadnje strane osovine, Suština je da teret ne šeta u prikolici, odnosno da bude fiksiran.
Potraži njegove postove ako nisu izbrisani, vrlo su precizni i tačni.
Što se tiče mog iskustva sa vučom prikolica, suština je bila da se ne optereti previše ruda prikolice, težina je varijabilna ketgorija, ali raspored tereta je trebao da bude takav da se ne optereti ruda previše, odnosno uvek je trebao da bude pozitivan pritisak na rudu, ai ne prevelik. Ako si u prikolicu stavio 200kg tereta, onda je 105kg trebalo da bude s prednje strane a 95 kg sa zadnje strane osovine, Suština je da teret ne šeta u prikolici, odnosno da bude fiksiran.
Problem rešen. Okačio sam na zadnji deo prikolice, nosač za bicikle i poneo dva bicikla, i tako napravio kontrateg i rešio problem... . Sad imam i bajs
Moje trenutne kordinate: 40° 2'44.16"N ; 23°59'1.19"E . Sikija, Sitonija.
Hvala za savete!
Moje trenutne kordinate: 40° 2'44.16"N ; 23°59'1.19"E . Sikija, Sitonija.
Hvala za savete!
Poslednja izmena od Sinbad u 01 Sep 2013 14:31, izmenjeno 1 put ukupno.
Kad se mora, nije teško.