Obnova: Adria Optima 500 TL
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
Zdravo svima,
Pošto sam nov na ovom forumu, red bi bio, da se malo više predstavim. Kamper-prikoličar sam od 1980. U taj svet sam ušao sa ruskom šator prikolicom SKIF. Zatim sam imao par
Adri-ja 450q (okruglu pa kocku) , pa sad imam Adria 500 tl Optima. Godište 1986.
Kupijo sam je 10 novembra 2011, namerno u slabijem stanju da bih je mogao prilagoditi mojim potrebama. Obnova je trajala
u slobodno vreme i vikendima. Završena je sredinom maja 2012.
Koštala me je, nije da nije,
ali bi moj prijatelj Leskovčan rekao:
MERAK JE MERAK
A MERAK SI NEMA CENU.
Prvi pogled je bio ovakav.
Odluka je pala i kolega je došao po nju.
Pošto joj se znala sudbina još pre viđenja, sledilo je dogovoreno: sav tekstil, krpice, sunđerčići, zavesice napolje!
Kao kod doktora, gola na generalnom pregledu.
Odstranjeni su drveni delovi postelja, i krenulo se je sa lečenjem rak-rane prikolica a to je vlaga i voda.
Sada je na redu novi stiropor i drvo i ajmo dalje.
Evo i malo lepših slika, da se vidi trud.
Posle toga dolazi drugi veći projekt... A gde ćemo da spavamo ???
Pošto sa ženom imamo zdravstvene probleme, koji se zovu kičma (šta će te godine), odluka je pala: svako svoj krevet, pa da vidimo i to.
Dužina 190cm
Širina 80cm
Visina 55 cm
Kad je montirano ovako izgleda.
Leta su vruća, a jeseni sveže i potrebno je stare kosti održavati. Za to je zadužena hladilno grelna klima.
Pogled it radionice
I spoljna enota
Za osveženje su zadužena braća frižideri
Stariji brat Orginal
I mlađi brat
Za svetlost i tamu je zadužen mali Heki 40x40
Evo još nekih detalja
Tako opremljenu sad treba ofarbati
Ovde se vidi da su i nova vrata bila potrebna. Odlučio sam se da napravim jednodelna vrata.
Nova masa
Dobro došla posle farbanja.
Da ste videli komšije aaaauuuuuuuuuuuuu!
Lepa sa Al-feltnama i novim gumama dobila je drugu sigurniju i napredniju vučnu kuku.
Evo još nekih detalja
Dizajn sam prepustio ženi i ćerki
Krštenje je doživela ove 2012 u junu mesecu
Benzinac, 2.0, 100kw, vuče bez problema
Imamo i baldahin, koji nam uzima dosta vremena pri montaži i demontaži.
Njega je zamenjala 4 m tenda. Slike dolaze (čim slikam).
Da bi nam bilo lakše pri parkiranju kući i u kampu… Ugradio daljinsko vođeni mover
Prilika čini svoje, za drugi deo godišnjeg odmora dolazim do dizel vučnog vozila, koji se sa svojih dizelskih 100kw prosto igra sa prikolicom.
Kao što rekoh :
МЕРАК ЈЕ МЕРАК,
А МЕРАК СИ НЕМА ЦЕНУ.
Za sada toliko .
l.p. Mile
Pošto sam nov na ovom forumu, red bi bio, da se malo više predstavim. Kamper-prikoličar sam od 1980. U taj svet sam ušao sa ruskom šator prikolicom SKIF. Zatim sam imao par
Adri-ja 450q (okruglu pa kocku) , pa sad imam Adria 500 tl Optima. Godište 1986.
Kupijo sam je 10 novembra 2011, namerno u slabijem stanju da bih je mogao prilagoditi mojim potrebama. Obnova je trajala
u slobodno vreme i vikendima. Završena je sredinom maja 2012.
Koštala me je, nije da nije,
ali bi moj prijatelj Leskovčan rekao:
MERAK JE MERAK
A MERAK SI NEMA CENU.
Prvi pogled je bio ovakav.
Odluka je pala i kolega je došao po nju.
Pošto joj se znala sudbina još pre viđenja, sledilo je dogovoreno: sav tekstil, krpice, sunđerčići, zavesice napolje!
Kao kod doktora, gola na generalnom pregledu.
Odstranjeni su drveni delovi postelja, i krenulo se je sa lečenjem rak-rane prikolica a to je vlaga i voda.
Sada je na redu novi stiropor i drvo i ajmo dalje.
Evo i malo lepših slika, da se vidi trud.
Posle toga dolazi drugi veći projekt... A gde ćemo da spavamo ???
Pošto sa ženom imamo zdravstvene probleme, koji se zovu kičma (šta će te godine), odluka je pala: svako svoj krevet, pa da vidimo i to.
Dužina 190cm
Širina 80cm
Visina 55 cm
Kad je montirano ovako izgleda.
Leta su vruća, a jeseni sveže i potrebno je stare kosti održavati. Za to je zadužena hladilno grelna klima.
Pogled it radionice
I spoljna enota
Za osveženje su zadužena braća frižideri
Stariji brat Orginal
I mlađi brat
Za svetlost i tamu je zadužen mali Heki 40x40
Evo još nekih detalja
Tako opremljenu sad treba ofarbati
Ovde se vidi da su i nova vrata bila potrebna. Odlučio sam se da napravim jednodelna vrata.
Nova masa
Dobro došla posle farbanja.
Da ste videli komšije aaaauuuuuuuuuuuuu!
Lepa sa Al-feltnama i novim gumama dobila je drugu sigurniju i napredniju vučnu kuku.
Evo još nekih detalja
Dizajn sam prepustio ženi i ćerki
Krštenje je doživela ove 2012 u junu mesecu
Benzinac, 2.0, 100kw, vuče bez problema
Imamo i baldahin, koji nam uzima dosta vremena pri montaži i demontaži.
Njega je zamenjala 4 m tenda. Slike dolaze (čim slikam).
Da bi nam bilo lakše pri parkiranju kući i u kampu… Ugradio daljinsko vođeni mover
Prilika čini svoje, za drugi deo godišnjeg odmora dolazim do dizel vučnog vozila, koji se sa svojih dizelskih 100kw prosto igra sa prikolicom.
Kao što rekoh :
МЕРАК ЈЕ МЕРАК,
А МЕРАК СИ НЕМА ЦЕНУ.
Za sada toliko .
l.p. Mile
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
odlicno, svaka cast, svaki uspeh anulira ekonomsku racunicu, dobro je sto je prikolica domace proizvodnje pa za delove nije problem
gledajuci vas proces restauracije prikolice setim se svog procesa sredjivanja plasticnoga camaca starog 30 godina
mnogo muke ima dok se ne dodje do cilja, al zato uzitak je posle dvostruk, jer preraditi nesto i odstupiti od standarda fabricke proizvodnje je napraviti unikat, a pogotovu kad ga prilagodite svom ukusu i potrebama zato je dupli uzitak
gledajuci vas proces restauracije prikolice setim se svog procesa sredjivanja plasticnoga camaca starog 30 godina
mnogo muke ima dok se ne dodje do cilja, al zato uzitak je posle dvostruk, jer preraditi nesto i odstupiti od standarda fabricke proizvodnje je napraviti unikat, a pogotovu kad ga prilagodite svom ukusu i potrebama zato je dupli uzitak
Hvala vam na čestitkama i pohvalama.
Trud se uvek isplati, imati unikat, pokazati ljudima šta sve pojedinac može da napravi, bez ikakvog logističnog centra, kao što ih imaju giganti
HOBI, TEC, FEND, HIMER... ... Oni imaju budžet da glava boli, a mi k....
Moj prijatelj je napravijo Kampera i bila mu je potrebna atestirana klupa. Molio je A...-u da mu prodaju njihovu klupu (kostur klupe). Hteli su da vide nacrte gde bi on to KAO ugradio njihovu klupu . Oni nacrte kopiraju, klupu mu nisu hteli prodat,i imali su čudo božije izgovora. Kasnoje se je snašao kod druge firme. Ali vidi čuda pojavljuje se u A.... -van isti kao njegov.
Trud se uvek isplati, imati unikat, pokazati ljudima šta sve pojedinac može da napravi, bez ikakvog logističnog centra, kao što ih imaju giganti
HOBI, TEC, FEND, HIMER... ... Oni imaju budžet da glava boli, a mi k....
Moj prijatelj je napravijo Kampera i bila mu je potrebna atestirana klupa. Molio je A...-u da mu prodaju njihovu klupu (kostur klupe). Hteli su da vide nacrte gde bi on to KAO ugradio njihovu klupu . Oni nacrte kopiraju, klupu mu nisu hteli prodat,i imali su čudo božije izgovora. Kasnoje se je snašao kod druge firme. Ali vidi čuda pojavljuje se u A.... -van isti kao njegov.
A da li mozes malo da pojasnis kako si odradio onaj deo ispod prozora gde je usla voda? Koje si materijale koristio, koje lepkove, silikone ili sta vec..?
Poslednja izmena od Sinbad u 03 Nov 2012 22:43, izmenjeno 1 put ukupno.
Kad se mora, nije teško.
Baš taj deo je kritičan kod tog tipa prikolice. Da li je fabrički slabo odrađen ili vreme čini svoje, pa tu ulazi voda.
Da bi se sve videlo šta treba da se odradi , sam odstranijo sanduk na kome se sedi-spava. Sledi odstranjivanje "šperploče".
Kad sam je odstranijo vidi se stiropor i lajsne.
Sve to odstranim i ostane samo vidan spoljni aluminijum koji na sebi ima trag fabričnog lepila-silikona. Taj ostatak lepila očistim benzinom tako da mi nepravi probleme prilikom nanošenja mog lepila. Daske sam dobijo debele 2cm, obrađene i inpregnirane.Režem ih prema potrebi i lepim sa lepilom za drvo ( drvo na drvo ). Tu još dajem klanfe. Pre spajanja drvo na drvo, stranu daske-lajsne koja dolazi na aluminijum spoljnu ploču premažem sa silikonom- neutral (bezkiselinski).Kad je napravljen kostur od drveta zalepljen i čvrst tek sutradan polažem stiropor. Stiropor je debljine 2 cm i lepljen je sa silikonom- neutral (bezkiselinskim). Sada je na redu šperploča. Nju sam zalepijo sa lepilpm za drvo i klanfama.
Šperpolču ( lesomal les-drvo) sam dobijo sa uzorkom javora.Deo ispod prozora sam presvukao sa tanjim tepisonom , zbog lepšeg osećaja pri spavanju.
Na kraju sam spojio aluminijum stranice sa zaključnom lajsnom, povezao sa inoks šraufima i spoje zaštitijo sa crnim silikonom sikaflex 521 uv .
Pozz Mile
Da bi se sve videlo šta treba da se odradi , sam odstranijo sanduk na kome se sedi-spava. Sledi odstranjivanje "šperploče".
Kad sam je odstranijo vidi se stiropor i lajsne.
Sve to odstranim i ostane samo vidan spoljni aluminijum koji na sebi ima trag fabričnog lepila-silikona. Taj ostatak lepila očistim benzinom tako da mi nepravi probleme prilikom nanošenja mog lepila. Daske sam dobijo debele 2cm, obrađene i inpregnirane.Režem ih prema potrebi i lepim sa lepilom za drvo ( drvo na drvo ). Tu još dajem klanfe. Pre spajanja drvo na drvo, stranu daske-lajsne koja dolazi na aluminijum spoljnu ploču premažem sa silikonom- neutral (bezkiselinski).Kad je napravljen kostur od drveta zalepljen i čvrst tek sutradan polažem stiropor. Stiropor je debljine 2 cm i lepljen je sa silikonom- neutral (bezkiselinskim). Sada je na redu šperploča. Nju sam zalepijo sa lepilpm za drvo i klanfama.
Šperpolču ( lesomal les-drvo) sam dobijo sa uzorkom javora.Deo ispod prozora sam presvukao sa tanjim tepisonom , zbog lepšeg osećaja pri spavanju.
Na kraju sam spojio aluminijum stranice sa zaključnom lajsnom, povezao sa inoks šraufima i spoje zaštitijo sa crnim silikonom sikaflex 521 uv .
Pozz Mile
Hvala na odgovoru.
Upravo danas sam kupio jednu Adriju optimu iz 1987, vrlo slicnu tvojoj, samo onu manju. Ima full opremu sve osim WC kabine.
Pogledao sam taj deo koji si popravljao, i cini mi se da je u redu, i da voda nije usla. U svakom slucaju, ako zapne znam kome da se obratim.
Upravo danas sam kupio jednu Adriju optimu iz 1987, vrlo slicnu tvojoj, samo onu manju. Ima full opremu sve osim WC kabine.
Pogledao sam taj deo koji si popravljao, i cini mi se da je u redu, i da voda nije usla. U svakom slucaju, ako zapne znam kome da se obratim.
Kad se mora, nije teško.
Aj sad malo detalja ... Cime da zaptijem koje tacno spojeve, kako da znam da dobro zaptivaju?...
Cime premazati podnu blazujku sa donje strane? Jel postoji nesto samo za te stvari ili da je premazem sadolinom?
Trebace mi i par objasnjenja kako se korite stvari u njoj. Ali o tom po tom.
Hvala unapred na odgovorima.
Cime premazati podnu blazujku sa donje strane? Jel postoji nesto samo za te stvari ili da je premazem sadolinom?
Trebace mi i par objasnjenja kako se korite stvari u njoj. Ali o tom po tom.
Hvala unapred na odgovorima.
Poslednja izmena od Sinbad u 05 Nov 2012 14:33, izmenjeno 1 put ukupno.
Kad se mora, nije teško.