kupujem
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Ono sto je u njemu od 1990 . Idan danas je pravilo kako treba da izgleda kamper.
Po celoj Evropi postoji svega 10-15 koji se prodaju i to uglavnom kraci (545. . ) od 6m samo 3-4 ostali su kod vlasnika za ceo zivot.
http://suchen.mobile.de/wohnwagen/dethl ... ed&lang=de
Po celoj Evropi postoji svega 10-15 koji se prodaju i to uglavnom kraci (545. . ) od 6m samo 3-4 ostali su kod vlasnika za ceo zivot.
http://suchen.mobile.de/wohnwagen/dethl ... ed&lang=de
Dethleffs Globetrotter Integraal to je vrhunska nemacka nadogradnja, jos kad je u kombinaciju sa mercedes benz cdi motorom je sedmica na loto tomboli i s pravom se i kaze kamper za ceo zivot
i oni iz 90tih pristojno izgledaju za ono vreme jedino ti stari 2,5d nejaki motori su kvarili utisak, ali tad je bilo tako
i oni iz 90tih pristojno izgledaju za ono vreme jedino ti stari 2,5d nejaki motori su kvarili utisak, ali tad je bilo tako
Postavio bih jednu temu za razmišljanje, ali prvo slike:
A evo i lnka:
http://autoline-eu.rs/sf/kamp-prikolica ... 39900.html
http://autoline-eu.rs/sf/kamp-prikolica ... 70200.html
http://autoline-eu.rs/sf/kamp-prikolica ... 05000.html
http://autoline-eu.rs/sf/kamp-prikolica ... 78500.html
http://autoline-eu.rs/sf/kamp-prikolica ... 32900.html
Ja bih bio raspoložan da kupim neko ovakvo vozilo, ali je problem što su ovo vozila uvežena iz USA i naravno nemaju euro 3 standard, pa se ne mogu uvesti u zemlju.
Da li neko zna da li možemo npr. da uvezemo vozilo bez motora? ili da u Finskoj (odakle su ova vozila) zamenimo motor sa polovnim euro 3 itd... Možda zamena motora u Nemačkoj ili?
Naravno i kako bi se registrovala kod nas, pretpostavljam da bi išla na teretno pošto su preko 3500 kg.
Svaka ideja je dobrodošla, a i pomogla bi možda i budućim kamperistima
A evo i lnka:
http://autoline-eu.rs/sf/kamp-prikolica ... 39900.html
http://autoline-eu.rs/sf/kamp-prikolica ... 70200.html
http://autoline-eu.rs/sf/kamp-prikolica ... 05000.html
http://autoline-eu.rs/sf/kamp-prikolica ... 78500.html
http://autoline-eu.rs/sf/kamp-prikolica ... 32900.html
Ja bih bio raspoložan da kupim neko ovakvo vozilo, ali je problem što su ovo vozila uvežena iz USA i naravno nemaju euro 3 standard, pa se ne mogu uvesti u zemlju.
Da li neko zna da li možemo npr. da uvezemo vozilo bez motora? ili da u Finskoj (odakle su ova vozila) zamenimo motor sa polovnim euro 3 itd... Možda zamena motora u Nemačkoj ili?
Naravno i kako bi se registrovala kod nas, pretpostavljam da bi išla na teretno pošto su preko 3500 kg.
Svaka ideja je dobrodošla, a i pomogla bi možda i budućim kamperistima
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Gross grešiš, jako je teško, prosto nemoguće bilo kakvo vozilo uvesti kao rezervni , kad imaš registovano isto takvo vozilo. Jediino rešenje (malo skuplje) za vozila iz USA, Azije i bliskog Istoka je da ih prvo ocariniš (ne i registruješ jer ti za to treba TUV sertifikat) u npr. Nemačkoj ili Italiji. Nakon toga sa carinskom deklaracijom i papirima vozila isto dovoziš na našu carinu i cariniš ga na osnovu carinske dokumentacije iz države u koju je vozilo prvo ušlo. Ako je vozilo mlađe od 2002 neće ti tražiti dokument o saobraznosti euro norme, jer se po našam zakonu za vozila mlađa od 2002 to i ne traži (sva vozila tog godišta su Euro3). Pored svih ovih preipetija daleko je lakše takva vozila registovati na neku egzotičnu ostrvsku zemlju, otvorite firmu, registrujete se kao suvlasnik, vozilo prijavite na firmu i gotovo. Registracija je verujte mi jeftinija nego kod nasjedino je potrebno uplaćivati međunarodno osiguranje ali i ono može da se plaća samo za period kada se vozilo koristi.groskamper napisao:Raspitivao sam se bas za ovakve situacije. Zakon dozvoljava da se takvo vozilo uveze kao "rezervni deo" ali se mora skinutiu pravljacki mehanizam , motor i menjac . Ostalo (na tockovima)moze ali ako posedujes takav tip sa nasim tablicama . Naravno na svoje ime.
E sad . . .
E sad druga je priča isplatili se upošte takvo vozlio dovoziti prvenstveno zbog cene transporta, jer su takva vozila van gabarita kontejera za prekookeanski prevoz i onda moraju da se prevoze On Board, a taj način je vrlo skup jer se vozilo posebno priprema (čitaj uvija u zaštitne folije) za takvu vrstu transporta.
Ovo što sam pokazao se već nalaze u Finskoj - Kotka. Možemo poslati mail prodavcu i pitati da li su već ocarinjena, a zatim ih uvesti u neku državu npr. Bugarsku (tamo ima dosta jeftinih servisa) pa da zamenimo motor sa euro 3. Cene u Finskoj su od 1500 pa naviše, za desetak hiljada zaista dobri. Možda bi nam se neka takva investicija isplatila. Na kraju krajeva merak se plaća.
Ovo je samo ideja pa bi bilo lepo bar da sakupimo informacije da li je moguće
Ovo je samo ideja pa bi bilo lepo bar da sakupimo informacije da li je moguće
Mislim da je samo luka istovara Kotka Finska. Druga stvar je da se Euro 3 norma ne odnosi samo na motor, već i na mnoge druge komponente na vozilu. Svejedno trebaće ti mnogo dokumentacije a možda i homolgacija za celo vozilo da bi se dokazalo da vozilo poseduje Euro 3 normu (u slučaju da menjaš motor u Bugarskoj npr.). Znači mnogo skupa varijanta i malo verovatno izvodljiva jer suvozilo 1999 i starija.
Otvori lepo firmu na Delaver ili Kajman i reši to. Kad mogu tajkuni sa svojim jahatama, što ne bi mogao i ti sa kamperom.
Otvori lepo firmu na Delaver ili Kajman i reši to. Kad mogu tajkuni sa svojim jahatama, što ne bi mogao i ti sa kamperom.