Kamperi i nautika
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Nedavno mi je prijatelj skrenuo paznju da je kao uvod u sajam nautike u Diseldorfu imao prilike da vidi nauticku verziju kampovanja u Evropi.
Kako ga je to vrlo zainteresovalo jer je nauticar u dusi a i odnedavno i vlasnik kamper vozila , na moj ne skriveni podsmeh na tu informaciju mii je poslao neke internet stranice na kojima se proizvodjaci upravo na ovu temu prestavljaju. .
A posebno na prestojecem sajmu na kom cemo ocigledno po avionskoj karti imati i mi coveka zarad noviteta koji su najavljeni.
Evo nekih stranica koje sam imao prilike da vidim.
http://www.technus.de/
Kako ga je to vrlo zainteresovalo jer je nauticar u dusi a i odnedavno i vlasnik kamper vozila , na moj ne skriveni podsmeh na tu informaciju mii je poslao neke internet stranice na kojima se proizvodjaci upravo na ovu temu prestavljaju. .
A posebno na prestojecem sajmu na kom cemo ocigledno po avionskoj karti imati i mi coveka zarad noviteta koji su najavljeni.
Evo nekih stranica koje sam imao prilike da vidim.
http://www.technus.de/
Dokon pop i jariće krsti.
Živo me interesuje kakve su im emocije kada dune vetrina a skalamerija se zaljulja. Dno široko kao kod peščane barže, od glisiranja ništa.
Koliko se vidi iz slika, radi se o prikolicama. Ne vidi se šta uradiše sa kukom, kako se ubacuje prikolica u brod a bez auta a ni kako se izvlači. Da li se mora imati poseban dok, kako rešavaju razlike u nivou vode, plima i oseka.
Gledamo slike, pa na prvi pogled izgleda primamljivo, a ono stotinu sitnih životnih problemčića koji su teško rešivi.
Hoćeš vodu, kupi barku ili čamac, gumeni, plastični, drveni, bilo kakav, batali ovakve novotarije.
Nije da sam kontraš, ali po meni ovo nije za šire narodne mase, naročito ne za Naše podneblje.
Što kažu, nije ptica sve što leti.
Mi jesmo kamperi, ali nismo ludi kamperi.
Ne mislim Groš ništa loše zbog teme, daleko bilo, ovo su moje emocije prema ovakvim novotarijama.
Živo me interesuje kakve su im emocije kada dune vetrina a skalamerija se zaljulja. Dno široko kao kod peščane barže, od glisiranja ništa.
Koliko se vidi iz slika, radi se o prikolicama. Ne vidi se šta uradiše sa kukom, kako se ubacuje prikolica u brod a bez auta a ni kako se izvlači. Da li se mora imati poseban dok, kako rešavaju razlike u nivou vode, plima i oseka.
Gledamo slike, pa na prvi pogled izgleda primamljivo, a ono stotinu sitnih životnih problemčića koji su teško rešivi.
Hoćeš vodu, kupi barku ili čamac, gumeni, plastični, drveni, bilo kakav, batali ovakve novotarije.
Nije da sam kontraš, ali po meni ovo nije za šire narodne mase, naročito ne za Naše podneblje.
Što kažu, nije ptica sve što leti.
Mi jesmo kamperi, ali nismo ludi kamperi.
Ne mislim Groš ništa loše zbog teme, daleko bilo, ovo su moje emocije prema ovakvim novotarijama.
Sada sam pogledao i drugi link. Ove prikolice po svoj prilici nisu montažno-demontažne, nego su samostalna plovila.
Sad, verovatno ima onih kojima se ovo sviđa. Ali realno, koliko je ljudi koji će zaista i odvojiti novac za kupovinu ovakvog kampbroda.
Ja zaista volim nautiku, dugo sam se nosio mišlju da kupim brodicu. Klasična brodica je majka.
Sad, verovatno ima onih kojima se ovo sviđa. Ali realno, koliko je ljudi koji će zaista i odvojiti novac za kupovinu ovakvog kampbroda.
Ja zaista volim nautiku, dugo sam se nosio mišlju da kupim brodicu. Klasična brodica je majka.
ima ovoga i kod nas na savi, ali u vidu splava koji je staticno privezan za obalu, nisam vidjao mobilne kamp kucice na pontonima, mada je dobra ideja za samogradnju na dobrim plovnim pontonima (platforma katamarana)
licno mislim da za ne mnogo para kod nas se moze sa polovnom prikolicom i dobrim bravarom napraviti pristojno i sigurno plovilo koje ima veci konfor od prosecnog kabinasa. e sad od glisiranja nema nista ali za krstarenje sa high-trust motorima da 15-20ks je uzivancija na savi i dunavu
slazem se sa sprinterom da ovo nije univerzalno vozilo koje moze ici i na reku i na drum jer je problem navoz (rampa) gde bi se ta kamp kucica navezla na plovilo, tako da ko voli i jedno i drugo mora imati dve kamp kucice jednu za drum, a jednu na reku ili jezero
naj bolji spoj nautike i kampovanja je imati gumenjak i kamp prikolicu ili kampera, pa za 30-45minut pripreme (koliko meni treba da naduvam gumenjak , okacim motor, tockove za vucu po suvome) mote se biti ceo dan ili vise na vodi a konaciti u kamp vozilu, za pokret na drugu destinaciju opet gimnastika od napun sat vremena i sve ja u boksu spremno za put
licno mislim da za ne mnogo para kod nas se moze sa polovnom prikolicom i dobrim bravarom napraviti pristojno i sigurno plovilo koje ima veci konfor od prosecnog kabinasa. e sad od glisiranja nema nista ali za krstarenje sa high-trust motorima da 15-20ks je uzivancija na savi i dunavu
slazem se sa sprinterom da ovo nije univerzalno vozilo koje moze ici i na reku i na drum jer je problem navoz (rampa) gde bi se ta kamp kucica navezla na plovilo, tako da ko voli i jedno i drugo mora imati dve kamp kucice jednu za drum, a jednu na reku ili jezero
naj bolji spoj nautike i kampovanja je imati gumenjak i kamp prikolicu ili kampera, pa za 30-45minut pripreme (koliko meni treba da naduvam gumenjak , okacim motor, tockove za vucu po suvome) mote se biti ceo dan ili vise na vodi a konaciti u kamp vozilu, za pokret na drugu destinaciju opet gimnastika od napun sat vremena i sve ja u boksu spremno za put
Opet se vrtimo oko težine. Gde god mogu, ja je redukujem.
Godinama sam imao gumenjak, Maestral 18sd, pentu 4, slično kao i Driver57 montažno-demontažne točkove (gumene, od građevinarskih kolica), + vesla + pribor + kanister za gorivo. Sveukupna težina bože sačuvaj. Obzirom da su deca poodrasla i krenula svojim putem, pre par godina poklonim ga dobrom prijatelju.
Sada koristim Sevylor kajak Hadson 360. Težina 20-ak kg. Za kratke destinacije i uživanciju, savršen, za jezera dušu dao.
Godinama sam imao gumenjak, Maestral 18sd, pentu 4, slično kao i Driver57 montažno-demontažne točkove (gumene, od građevinarskih kolica), + vesla + pribor + kanister za gorivo. Sveukupna težina bože sačuvaj. Obzirom da su deca poodrasla i krenula svojim putem, pre par godina poklonim ga dobrom prijatelju.
Sada koristim Sevylor kajak Hadson 360. Težina 20-ak kg. Za kratke destinacije i uživanciju, savršen, za jezera dušu dao.
e to je prakticno i korisno plovilo, a uz to i vrlo ekonomicno, jer umesto fosilnih godiva sagoreva visak kalorija, i ja gumenjak nekad koristim u te svrhe, pogotovu na jezerima gde je zabranjeno motornim camcimasprinter napisao:Opet se vrtimo oko težine. Gde god mogu, ja je redukujem.
Sada koristim Sevylor kajak Hadson 360. Težina 20-ak kg. Za kratke destinacije i uživanciju, savršen, za jezera dušu dao.
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Evo kako su Svabe prestavile nauticki turizam !
Stize izvestaj sa Diseldorfskog sajma nautike i kamp opreme , posto moj prijatelj nece da pise za -dz- ono sto doznam interesantno uz caskanje i kafu prenecu na forum .
Usput setio sam se jos jednog naseg clana koji se vozao do severa Norveske a nije postavio ni jednu sliku...
Pre 5 godina napravio sam maketu samoplovni pontona sa kamperom na sebi i idejni projekat marine za kamping na vodi. Slikao sam ponton sa kamperom maketom i ideju prezentirao ljudima u Hymer grupaciji da bi se prosle ili pretprosle godine na sajmu u Diseldorfu pojavio samoplovni ponton sa modelom kampera. Nije mi bilo zao sto su mi ideju uzeli ali se zna da je to moja ideja. Pored svega 2007.god zvanicno sam uputio zahtev Urbanistickom zavodu Beograda da se odredi lokacija za marinu za kampere. Ali onaj gore sve zna.