Sve se može ako se hoće.
Postelja-krevet može da se ugradi bez problema, samo moraš voditi računa o teži te iste, kao i o teži koju će ona nositi.Moraš još biti jako pozoran na visinu kreveta koga ugrađuješ ili praviš, da te ne uhvati u leđima kada ustaješi iz njega. U mojoj predhodnoj adriji ( adria-450q-od modelmm) se vidi kakav je krevet imala. Tako da možeš ukvir imati železni montažni ali drveni.Sve je zavisno od prostora kojim raspolažeš.
Što se tiče farbanja upotrebljena je posle kitanja osnovna boja , pa onda automobilska boja, konkretno kamionska (od mercedesa atrosa).
O osnovnoj boji koja je jako važna, vam mogu dati sledeće informacije:
Epoxy kolor primer
Primjena:
Koristi se kao temeljni premaz za čelik, cinčane površine, aluminij, za uređaje u kemijski industriji, u elektranama, metalnim konstrukcijama, kod mostova, u brodogradilištima...Primjenjuje se i kao međusloj na dvokomponentnu cinkovu boju. U suhoj atmosferi je boja postojana na temperature do 180 C, u vlažnoj i kemijsko agresivnoj atmosferi do 130 C.
Svojstva:
Dugotrajna aktivna antikorozijska zaštita metala
Brzosušiva
Ne sadrži olova i kromata
Odlično prianja na metale
Premaz je veoma postojan na kemikalije
Rad je moguć i kod niskih temperatura (0 C)
UPUTSTVA:
PRIPREMA BOJE: Komponentu A izmješamo s utvrđivačem B i dobro promiješamo, po mogućnosti s mješalicom, u omjeru: boja A : utvrđivač B = 10 : 1 (utežni omjer). Upotrebljivost do 6 sata. Mješavinu nakon 10 minuta po potrebi razrjedimo s EPOXY RAZRJEĐIVAĆEM; (cca 10% štrcanje, 5- 10% za airless štrcanje).
ZAHTJEVI PODLOGE: Da bi postigli optimalnu zaštitu, je površinu potrebno opjeskati (SA 2 1, ISO 8501-1). Površini mora biti suha, bez masnih i prašnih čestica.
NAČIN NANOŠENJA: Kistom, valjkom, pneumatskim pištoljem i airless aparatom (airless šoba: uska = 215/218, srednja = 415/418, šira = 615/618).
UTROŠAK: 120 g/m2 za nanos debljine 60 mikrona suhog filma
VRIJEME SUŠENJA: prašno suh - nakon 15 minuta, konačno suh - nakon 1 sat. Ubrzano sušenje 30 min na 80 C.
VRIJEME IZMEĐU NANOSA: Slojevi se nanose u razmaku 8 sata na 25 C, 21 sata na 5 C i 48 sata na -5 C.
TEHNIČKI PODACI:
NIJANSE: bijela, bež, oksid crvena, siva.
MIRIS: tipičan
SADRŽAJ HOS/VOC: IIA(i), 500g/l;(2010); proizvod sadrži: max. 405 g/l
RAZRJEĐIVANJE/ČIŠĆENJE: EPOXY RAZRJEĐIVAĆ
SKLADIŠTENJE: U originalnoj, dobro zatvorenoj ambalaži, u suhim i zračnim prostorijama. Trajanje: najmanje 1 godinu komponenta A, 6 mjeseca komponenta B.
NAPOMENE:
Epoxy premazi nisu postojani na UV zračenja
Da bi postigli optimalnu zaštitu, je površinu potrebno opjeskati (SA 2 1, ISO 8501-1).
vir:http://www.chemcolor.si/cro/epoxy-kolor-primer.html
A što se tiče prozora, ja sam ih dobio u fabrici gde su ih pravili, ako ti pomaže izvoli
PLASTOFORM- BLANCA
http://www.plastoform-blanca.si/?lang=slo&rub=4
komercijalistka
g. Nevenka URANIČ
- Sales (Acryform)
acryform@plastoform.eu
tellefon :003867 8164 600
mobilni gsm: 0038651- 671-596
To su brojevi 00 izlaz iz tvoje države 386 slovenija 7 okrug 8164600 fabrika i tražiš G.Nevenku URANIČ
ako zoveš iz Slovenije onda zovi 07 8164 600
ili njen lični mobilni telefon gsm
( 00 izlaz iz tvoje države 386 slovenija 51 operater 671-596 njen broj)
ako zoveš iz Slovenije onda zovi
051- 671-596
ako vas šta još zanima samo pitajte
Obnova: Adria Optima 500 TL
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
Poslednja izmena od modelmm u 18 Mar 2013 22:07, izmenjeno 1 put ukupno.
Hvala na odgovoru. Javicu sto sam uradio, samo da svanu malo ljepsi dani.
Poslednja izmena od laki 086 u 19 Mar 2013 09:39, izmenjeno 1 put ukupno.
Vode izmedju stakala ne bi trebalo da bude ukoliko nisu ostecena. U svakom slucaju ja bih skinuo okno i reparirao otvor jer je sigurno natruo. Pritom ces videti kakva su stakla po ivicama koje su u kederu kao i stanje samih kedera i po potrebi ih zameniti. Silikon, cini mi se, nije najbolje resenje jer ujedno i lepi keder pa je problem kod skidanja. Ranije je postojala"ziva guma" u tubi koja se stavljala ispod kedera sofersajbne vozila , lepo je zaptivala a ostajala trajno elasticna i nije bilo problema kod demontaze.
Koliko se sećam montaže - demontaže ovih guma na prikolici, sem gume, na oplatu ne ide ništa fabrički. Na oplatu ide samo guma-keder.
Rešenje je da se uradi reparacija ( zamene podklobučene letvice i deo oplate) naruči nov keder, ima ga Gliša iz Adriamobila, pa odradi ugradnja.
Živa guma je dosta kruta i tvrda, bolje koristiti terostat traku ili neki sličan proizvod .
Rešenje je da se uradi reparacija ( zamene podklobučene letvice i deo oplate) naruči nov keder, ima ga Gliša iz Adriamobila, pa odradi ugradnja.
Živa guma je dosta kruta i tvrda, bolje koristiti terostat traku ili neki sličan proizvod .
Laki imaš u prva 2-3 posta ove teme par slika kako je gosn Mile uradio reparaciju panela oko prozora, mislim da ti je to jedino rešenje. Zaptivanjem nećeš ništa postići jer je unutrašnej panele uhvatila vlaga i samo će se nataviti njihovo propadanje.
Moraš prvo skinuti prozor (otkačiš šarke gore), onda će se keder lako svući, mada pošto je prilično propao možeš ga i iseći. Tada ćeš najbolje videti u kom stanju je sendvič panel.
Napravi sam procenu da li ćeš ga odraditi ili ne.
Kedera imaš osim kod Gliše u Adriji i u Gumatic-u iz Novog Sada.
Moraš prvo skinuti prozor (otkačiš šarke gore), onda će se keder lako svući, mada pošto je prilično propao možeš ga i iseći. Tada ćeš najbolje videti u kom stanju je sendvič panel.
Napravi sam procenu da li ćeš ga odraditi ili ne.
Kedera imaš osim kod Gliše u Adriji i u Gumatic-u iz Novog Sada.