Dodao bih jos samo da se treba informisati i oko atesta jer ce biti prepravka i vozila tj. sistema za kretanje.
Kad se kupi kombi imace najverovatnije 2 osovine a posle prepravke imace 3.
Nemam nikakve informacije oko atestiranja samog vozila ali koliko sam shvatio nadogradnje prolaze lakse ako se ne rade prepravke samo vozila tj. njegovih sistema. Mozda i gresim, ali rekoh da napomenem da se i ovome dobave potrebne informacije (ako vec ovo nisi proverio).
Razrada ideje o samogradnji na bazi FORD TRANSIT
Moderatori: šukitaxi, miki56, andrijica, GorchaHY
Upravo sam se informisao o atestiranju: AMSS i Mašinski fakultet u Nišu su imali u okviru svojih nadležnosti i atestiranje vozila - promene namene, dužine, karoserije, ali po novim propisima sada trebaju da dobiju licencu od agencije za bezbednost saobraćaja. Kako su za sada dobili licencu samo za plinske uređaje, iako su se prijavili i za ostalo očekuju da će licencu za ostale poslove dobiti do kraja godine.
Sve u svemu izgleda da ove godine niko neće moći da promeni namenu vozila i dobije atest za to
Sve u svemu izgleda da ove godine niko neće moći da promeni namenu vozila i dobije atest za to
- groskamper
- Site Admin
- Postovi: 2004
- Pridružio se: 11 Avg 2009 18:46
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Imv ima prednju vucu. A pozadi duple pratece osovine.
Los primer!
Premda su kvalitetne osovine ja sam ih pre par godina ugradjivao i prosirivao , imam podatke kako se to radi, imaju dobos kocnice. A rucna je na prednjoj osovini, dakle misli i o tome . Kako je to stara mehanika kociona ugradio sam diskove sa kljestima za rucnu . Kocilo je za medalju.
Igrao sam se onomad kad sam imao volje .
Los primer!
Premda su kvalitetne osovine ja sam ih pre par godina ugradjivao i prosirivao , imam podatke kako se to radi, imaju dobos kocnice. A rucna je na prednjoj osovini, dakle misli i o tome . Kako je to stara mehanika kociona ugradio sam diskove sa kljestima za rucnu . Kocilo je za medalju.
Igrao sam se onomad kad sam imao volje .
Kakve veze to ima, pa ne moraš atest da radiš u Nišu. Rešićemo kao i meni. Ti samo odluči kad ćeš da počneš radove i spremi pare za kombi, a za ostalo se ne brini. Dok ne počneš ni sam ne znaš koliko možeš da se pružiš, veruj mi. I javi se imaš moj tel.lio napisao:Upravo sam se informisao o atestiranju: AMSS i Mašinski fakultet u Nišu su imali u okviru svojih nadležnosti i atestiranje vozila - promene namene, dužine, karoserije, ali po novim propisima sada trebaju da dobiju licencu od agencije za bezbednost saobraćaja. Kako su za sada dobili licencu samo za plinske uređaje, iako su se prijavili i za ostalo očekuju da će licencu za ostale poslove dobiti do kraja godine.
Sve u svemu izgleda da ove godine niko neće moći da promeni namenu vozila i dobije atest za to
OK druže, javiću se. Stvarno sam razmišljao da odem da pogledam onaj ford (za koji sam stavio link) ovih dana, ali odlažem do daljnjeg. Nije problem Niš ili Kragujevac za atest, već novi propisi po kojima sve institucije koje rade atestiranje dobijaju licencu od agencije za bezbednost saobraćaja, a ovde sam dobio informaciju da za sada imaju licence samo za plin, a ne i za ostalo - svi u Srbiji (možda nije tačna informacija, proveriću).DusanHY napisao:Kakve veze to ima, pa ne moraš atest da radiš u Nišu. Rešićemo kao i meni. Ti samo odluči kad ćeš da počneš radove i spremi pare za kombi, a za ostalo se ne brini. Dok ne počneš ni sam ne znaš koliko možeš da se pružiš, veruj mi. I javi se imaš moj tel.lio napisao:Upravo sam se informisao o atestiranju: AMSS i Mašinski fakultet u Nišu su imali u okviru svojih nadležnosti i atestiranje vozila - promene namene, dužine, karoserije, ali po novim propisima sada trebaju da dobiju licencu od agencije za bezbednost saobraćaja. Kako su za sada dobili licencu samo za plinske uređaje, iako su se prijavili i za ostalo očekuju da će licencu za ostale poslove dobiti do kraja godine.
Sve u svemu izgleda da ove godine niko neće moći da promeni namenu vozila i dobije atest za to
Ako bude previše problematično preorjentisaću se na prednju vuču, mada sam ja što se kampera tiče skoro isključivo za zadnju - ako ne uspem da nađem dupli diferencijal (sa dve osovine) nazad, bar se nadam da ću rešiti problem sa duplim točkovima na jednoj osovini (ovo sve zbog opterećenja nazad, ali i motocikla od 200kg + agregat u zadnjem delu - boksu itd...)
Pozz nadam se da će neko druženje uskoro pa da razmenimo ideje
Ja sam pre par godina pokušao na M fakultetu u Nišu da atestiram Patrola GR na teretno, obzirom da je prvobitno bio registrovan za 7osoba, pregradio sam ga na 5 sedišta i 500kg tereta, međutim Profesor Mića mi je tada rekao da je to neizvodljivo, rekao je da može 2 osobe + 500kg. Odvezo sam Nisana u Vinču i atestirali su mi na 5 osoba + 500kg, baš onako kako sam ja hteo. Tako da nije loše proveriti i u Vinči šta može a šta ne, jer se u ovoj državi propisi dvojako tumače i selektivno primenjuju.lio napisao:Ideja je bila lepa, a i ja sam sad video da IMV ima prednju vuču. Otići ću narednih dana do M fakulteta i AMSS da se prvo raspitam šta je dozvoljeno prepravljati i po kojoj proceduri, pa ćemo videti